مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ای که نگاااه می کنی بر من و آآآه می کشم...

سجاده و چادرم تمام طول روز و شب تو اتاق تمیزم پهنه... 

فقط و فقط طلب بخشش می کنم، از دلم آگاهه و می دونه جز بخشیده شدنم چیزی ازش نمی خوام، نه دنبال ثروت دنیاشم، و نه عشق دنیاش...

تا وقتی نبخشیده و تا وقتی به عهدم وفا نکردم، از این دنیاش چیزی نمی خوام، روزی که ببخشدم خودش دلمو می بینه، و می دونه چی حقمه... احساس گناه می کنم و خودم رو مستحق رسیدن به خوبهای دنیاش نمی دونم، ازش هیچی نمی خوام تا وقتی مطمین نشدم که چند قدم بهش نزدیک تر از پیشم شدم...

خدایا به قلبم وسعت و به عقلم قدرت درک بده و بعد خوبهای دنیات رو نصیبم کن، تا وقتی لیاقت نگهداری از خوبی ها رو ندارم نسپرشون بهم... من نمی خوام یه بنده ی بی لیاقت باشم... ریاضت می کشم، دلبستگیهای دنیام رو کمتر می کنم. در عوض تو هم حقم رو نصیبم کن، نه بیشتر از حقم...


+ مست به خواب می روم، مست به خواب این ره پر خم و تاب می روم


نظرات 6 + ارسال نظر
باران 1394/10/28 ساعت 01:43

لطفاً با جنبه باش!!!!!!!!!!!
قطعاً گوش شیطون کر جنبه شو داری! :))

اصلاً تو هر چی بشی برای من همون مگی دوست داشتنی هستی :***

بازم ممنون

+ به رضای خدا راضی بودن بهترین خصلت یه آدم میتونه باشه.
تبریک تبریکککککککککک به من! تبریکککککککککک به تو!
تبریکککککککککککککک به جامعه :))

حتی تبریک به کلاغای جلو پنجره م:))

باران 1394/10/28 ساعت 01:38

نمیدونمش خیلی مهمه!!!!
درکش رو نداریمم مهم بود!!!
وسعت دیدتون هم لایک داشت :))

این جمله ات بهترین جمله جوابت بود :

خودش آگاهه به من !!!

و این:


می تونه چیزهایی رو که به نظرش لایقشونم بهم عطا کنه !!
آفرین مگی!!!!!!!!!!!!

چقدر تشویقم می کنی باران لوس میشم:|
دهه من جنبه ش رو ندارم:/ :/ :|

باران 1394/10/28 ساعت 01:30

ممنون از جوابت مگی جونمممممممممممممم:************
هر چند جواب این سوال رو حقیقتاً اگر به منم نمیگفتی دلخور نمیشدم مهم اون درکی بود که از جوابت دیدم چه به من جواب میدادی چه نمیدادی هدف برای من چیز دیگه ای بود :)

+ همین جواب مد نظرم بود خدا رو شکر :))
خیلی جوابت رو دوست داشتم! آفرینننننننن دختر! آفرین!!
دیگه سوالی ندارم! نماینده ی مجلس از پاسخ وزیر ارشاد قانع شد :دییی

در ضمن ایمیل تون هم جواب دادم :))
بازم ممنون

:))) خواهش می کنم.
من دقیقا پستم مضمونش همین بود که به رضای خدا راضیم:)
واقعا احساسم همینه وگرنه تا الان خیلی چیزا اینجوری که الان هست نبود، ممنونم که قانع شدی عزیزم:)

باران 1394/10/28 ساعت 01:14

ناراحت نشی ها!:)

+
خدایا به قلبم وسعت و به عقلم قدرت درک بده و بعد خوبهای دنیات رو نصیبم کن، تا وقتی لیاقت نگهداری از خوبی ها رو ندارم نسپرشون بهم... من نمی خوام یه بنده ی بی لیاقت باشم... ریاضت می کشم، دلبستگیهای دنیام رو کمتر می کنم. در عوض تو هم حقم رو نصیبم کن، نه بیشتر از حقم...

سوال اول احتمالاً :
در پایان متن نوشتی :
در عوض تو هم حقم رو نصیبم کن، نه بیشتر از حقم...
سوال اینکه: حقی که خودت دوست داری از طرف خداوند برات رقم بخوره و بهش راضی هستی ؟
یا حقی که خداوند برای تو میطلبه و دوست داره تو راضی باشی به رضای او ؟
(بیشتر از حقت هم نه تو هر دو مورد هست )
ممنون

قطعا منظورم حق واقعیمه و من نمیدونم چی حقمه...
درکش رو ندارم اصلا...این وسعت دید رو ندارم، خودش آگاهه به من و خوبی و بدیم و می تونه چیزهایی رو که به نظرش لایقشونم بهم عطا کنه

باران 1394/10/28 ساعت 00:48

الان حالت خوب نیست برو بخواب هر وقتی دیدم حالت خوبه خوب شد مطمن باش تو همین پست ازت این سوالو خواهم پرسید


+
در ضمن برو دکتر مگی جان

خوبم بابا
بپرس لطفا

باران 1394/10/27 ساعت 20:09

سلام خوبی ؟
آقا من از اونشب تا الان یه سوال در مورد این پست دارم میشه بپرسم و البته واقعاً جوابشو نمیخوام به منم بگی :))
فقط میخوام بپرسم فقط همین:)
اوکی؟

بپرسین خببب
در ضمن سلااام:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد