مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلتنگی من بیشتر از پیش شده ست...*

غم کهنه ی پرواز همای و غروب جمعه...


* از متن آهنگ

+ زان روز که دیدمت غمم بیش شده ست.

+ پست های آهنگین زین پس دسته بندی شده و قابل دسترسی از طریق تگ آهنگین خواهند بود.


نظرات 12 + ارسال نظر
بیوتن 1394/10/26 ساعت 23:46 http://bivatan-e.blog.ir

واقعا سبکشو دوست دارم. بعضی وقتا میزنه توخاکی البته ولی بازم کلاس کاریش بهتره
حداقل یکیم دلمون خوشه عرصه هنر مملکت دسته گلایی مثل امبر تتل داره دو سه نفر مثل همای هم هستند...

:))) تو خاکی؟ از چه نظر؟
من اگر خیلی چهچهه بزنه خوشم نمیاد:/
ولی در کل دوسشون دارم، هم وطنمم هست دیگه نافرم محبوبش کرده برام...

+ آخ گفتین...آقا سیاسی نکن ماجرا رو تتل بازا میان خفتمون می کنن؛)

زهرا.سین 1394/10/26 ساعت 08:34

نه بابا،سنگین وازار دهنده که نیست،اما فکر میکنم بخاطر چند ماه همراهی ودوستی یواشکی مون یه حقی گردنم داری...
حالا اگه سنگین بود تو خیلی بهش فکر نکن...

از همین حالاااا آزادی که بگی عزیزم..
خوشحالم می کنی:) ؛)

سپیده 1394/10/26 ساعت 03:05

ههه پست هاش بسته هست شباهنگ که

:)) :دی اون بالا جای کامنت خصوصی داره:دی

پسرخاله من امروز رفته بود کنسرت. بعد آخر شب عکس یه شاخه گل رز رو گذاشت تو گروه خانوادگی. همای انداخته اونم به خاطرش شیرجه رفته تو هواها، شیرجه! بس که با احساسه

هوریااااااا هوریا خانواده ی من ندیدن پسرخاله ت رو؟! عزیزممم:))

+ همایون شجریان که اومده بود رز هاشو پرتاب کرد یکیش درست!!! افتاد تو آغوش شوهر عمه م همون شوور عمه که من عاشقشم و امروز تولدش بود.
جالبه خواهرم نگفت همای هم این کارو کرده:))
چه پسرخاله با احساسی به خودم رفته:|

+ لازم به ذکر است بنده بسیار ماستم بازیگر فوتبالیست مربی ها رو هم ببینم به روی خودم نمیارم که دیدم حتییی وقتی دوسشون دارم خیلی:|

سپیده 1394/10/26 ساعت 01:45

ببخشید برای این سوال خیلی مسخره
واقعا جدی هست سوالم
ببین می‌دونی فاصله مجازی چی هست؟
من فکر می‌کنم بدونی و سوالم رو می‌پرسم به نظرت مامان جون درسته یا مامان‌جون؟ خیلی برام مهم هست
بعد جون یا جان رو باید به اسم‌ها چسبوند مثلا سپیده جون یا سپیده‌جون؟ ببخشید بخاطر سوال مسخره اما جدیم
چون کتاب می‌خونی فکر کردم بدونی
مثلا بخاطر درسته یا به خاطر؟؟

سوالت کمی تخصصیه سپیده جان اگه سوالت آماری و مدیریتی و حسابداری بود! راحت تر پاسخ می دادم؛)
می تونی از شباهنگ جان بپرسی... وبلاگ نبولا خانم زبان شناس!

اما به خاطر به نظرم درست تر هست.

باران 1394/10/26 ساعت 00:16

سلام
کامنتدونی پست هات میبندی یعنی
در مورد پست هات حرف نزنیم ؟درسته؟

سلام
نه اتفاقا امشب سرم شلوغه خیلی به همین دلیل بسته بودمش...
تا صبحم بیدارم یقینا

زهرا.سین 1394/10/26 ساعت 00:15

سلام خانم میم
راستش من چند ماهی هست که خواننده خاموشم.
اما مدتیه دلم میخواد یه چیزایی رو بهت بگم،صبر کردم امتحاناتت تموم بشه ویکم فکر ودلت فارغ بشه بعد باهم صحبت کنیم،اما ظاهرا داستان دلتنگی هات هنوز تموم نشده، ایشالا وقتی اوضاع روحیت روبه راه شد مزاحمت میشم.
امیدوارم اخرین روزهای بیست وپنج سالگیت سرشار از بلوغ وبالندگی، رشد و قد کشیدن باشه.
دورادور دوستت دارم.

سلام خانم:)
بگید و نگران نباشید، از فردا می تونید بگید حرفهاتون رو...
اوضاع روحیم خیلی خوبه و جای نگرانی نیست، همون بزرگ شدنه ست.
فقط اگر احساس می کنید حرفتون خیلی سنگینه و ممکنه آزارم بده واقعا نگید:)در غیر این صورت منتظر خواهم موند

هوم 1394/10/25 ساعت 23:21

یکی از آهنگ های مورد علاقه من : sideways از citizen cope
وقت کردی یه بار گوش کن.

:) حتما الان گوش می کنمش اصلا...لینک بگذار برادر:/

بریدا 1394/10/25 ساعت 22:24 http://brida.blogsky.com/

منم یکی از عکسای هانی رو دزدیدم :دییی
همون خواهرانهه :))
آقا هانی معذرت
مگی بریدا رو خوندی؟ کتابشو میگم
راستی ناتور دشتو هم خریدم فردا میخونمش:)

+منم خیلی وقتا پیش میاد حسم شبیه به یه آهنگ باشه ولی سعی میکنم زیاد گوشش ندم چون خوب که نمیشم هیچ بدتر میرم تو خودم

:)) به چه دردی می خوره؟
فکر کنم بدونم کدوم عکس رو میگی اما مطمین نیستم!
نه نخوندمش... ناتور با ترجمه کی رو خریدی؟ نجفی؟ یا احمد کریمی؟

بریدا 1394/10/25 ساعت 22:04 http://brida.blogsky.com/

تصمیم گرفته بودم نیام ولی دیدم نمیشه نمیشه نمیـــــــــشه:))
آهنگو گوش دادم قشنگ بود:)

:) چرا نیای بریدا جان؟
هوم من خیلی این روزا حسم شبیه به این آهنگه

:دی
قدمت سر چشم!

:دی

دلتنگی ام از قاب عکست بیرون زده است...
مرســـــــــــــــــــــــــــــی بخاطر این آهنگ و همه آهنگای خوبی که می‌ذاری. همای خیلی خوبه. خیلی دوست داشتم می‌تونستم برم کنسرتش اما...
منم یه قسمت آهنگین توی وبلاگم دارم که نمی‌دونم چن تاشو گوش دادی.

گوش دادم چند تاشو دارم:)
فک کنم دوتا...کم کم باید بیام اون ورا دزدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد