مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پرواز همای

وقتی دلت اونجاست و خودت اینجا...
خانواده اونجان و دلشون اینجا...

+ انرژی حضور در کنسرت رو نداشتم حقیقتا...
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1394/10/25 ساعت 22:57

مگی نگو که نرفتی، من دلم پرپر میزد برای کنسرتش، تهران لغوش کردند ، نمیدونم دوباره میزارن یا نه، روش حساس شدند.

شنیدم کنسلش کردن اینجا یه سانس بود اینقدر سرعتی تموم شد که دوباره سانس دیگه هم گذاشت. ولی دیگه تمدید نکرد
اگه فردا بود شاید میرفتم پروژه م رو فردا باید تحویل بدم، سخت ترین امتحان ترمم رو هم دارم فردا:|

+ ایشالااا که بذاره...چرا روش حساس شدن؟

BoBo 1394/10/25 ساعت 22:32

من پولش رو نداشتم :دی
البته همای رو نه! یه کنسرت دیگه که این حوالی برگزار می‌شد

:دی
اینم البته دلیل مهمیه:/
من سر کنسرت علیرضا قربانی به این دلیل بیخیالش شدم.

هدی 1394/10/25 ساعت 19:11

سلام
چقدر دوس داشتم برم کنسرتش
کاشکی بیاد شیراز
تو بدترین روزای زندگیم با اهنگاش اروم میشدم
برو لذت ببر

:)
من نرفتم... خانواده رفتن
شیراز...انشالله که بیان خیلی زود... منم با آهنگاشون می میرم و زنده میشم رسما:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد