مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فقط کافیه تصمیم بگیرم به کسی/چیزی فکر نکنم.

دیروز که پشت کامپیوتر بودم گفتم مامان دارم واست کتاب می خرم، کتاب چقدر خوبیم ما که خیلی مدت پیش تو وبلاگ عمو سیبیلو هم معرفی شده بود و البته شهرکتاب نزدیکمون و کتاب فروشی دیگه ی نزدیکمون پرسیدم نداشتنش و منم نکردم از مغازه های دیگه بپرسم. تنبلیسمه دیگه... 

یهو گفت مگی میشه سری کامل داستان بابالنگ دراز رو برام بخری؟ خیلی دوس داشتم همیشه داشته باشمش:| یا می خوای شب بریم ذهن برتر* بخریم؟!

* ذهن برتر کتاب فروشی مورد علاقه مامانه

---

الانم که بعد از یک ساعت نماز و انجام یه سری کارها اومدم ببینم گوشیم در چه حاله...با عکس ذیل! مواجه شدم.خب من دیگه حرفی ندارم:|

بگذریم که من از پی دی اف خوانی متنفرم و تا جاییکه امکانش باشه سعی می کنم مطالب درسیمم حتی پرینت بگیرم! چه برسه به کتاب که رسما مقدس می دونم در دست گرفتنش رو:/ حالا اینکه من واقعا چرا این برنامه رو تو گوشیم دارم خودش جای بحث داره و از وقتی گرفتمش هر روز میگفتم من چرا اینو دارم؟! چرا اینو پاک نمی کنم وقتی هیچ استفاده ای ازش نکرده و نمی کنم:/؟ 

خب الان جوابش رو یافتم، نگه داشته بودم که یهو مثلا بیاد آینه ی دقم بشه...


نظرات 16 + ارسال نظر
نسیم 1394/10/26 ساعت 00:41

چرا به جای اصل مطلب حواس من رفته پیش منوی گوشی!

خب بره؛) سوالی هم دارین در خدمتما

Ella 1394/10/25 ساعت 18:32 http://oceanic.blogsky.com

یعنیا اون بوی کتاب، صدای ورق خوردنش و این دست و اون دست کردنش برای اینکه مچت خسته نشه! وااای

آخ گفـتیییییییییییی
منم عاشقشم!

خو معرفی کن:دی
ایش...الان میام

چه جالب!
رمانی که مامان تون دوست داشتن رو پیشنهاد داده!

جنس ضعیف از اوریانا فالاچی
دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد از آنا گاوالدا :)

مگی مگی میخواستم بخررررم و یهو یادم اومد نمیدونم از کدوم ژانر خوشت میاد؟:)))))))

دومی رو دو بار خوندم سال 88/9 فکر کنم.

عزیزم خیلی لطف داری و باهات شوخی می کنم

به من مجهول رمز تعلق میگیره ایا

متاسفانه نمی شناسمتون:(
ولی اگر بلاگ دارین بگین لینکتون کنم زین پس بشناسمتون؛)
عه تو پرین نیستی:/؟

هوم 1394/10/25 ساعت 12:08

من دو سه سال پیش با کلی دردسر یه kindle خریدم، نمی دونم دیدی یا نه. یه چیزی هست مثل تبلت ولی تکنولوژیش جوریه که نور پس زمینه نداره، فوق سبکه و با استفاده ی معمولی حدود یه ماه شارژ نگه می داره. هر وقت بخوام کتاب رمان بخونم ( واسه کتاب های چند ستونه زیاد حال نمیده) روی اون می خونم. حس ورق زدن کتاب رو نداره ولی حداقل چشم رو اصلا اذیت نمیکنه مثل صفحه ی کتابه.

چه جالب نه ندیدم هوم...
پس موافقی که زیاد حال نمیده در هر حال فکر کنم شما واسه رشتهتونم که شده مجبور باشید ای بوک هم بخونید.
راستی هوم اگه خواستی تو یکی از پست های قدیمیم کامنت بذار، اونجا رمز بدم:)

یادداشت های روزمرگی 1394/10/25 ساعت 11:19

بابا لنگ دراز.. آنه شرلی.. دخترکای مو قرمز و یتیم مونده.. خیلی خوب بودن هر دوشون.

خیلی خیلییی:)

سپیده اصفهونی :)) 1394/10/25 ساعت 01:23

چقدر ساده فرض کردن ما رو که انقدر کارتون آنشرلی رو بریدن و نشون دادن.چقدر من شکست عشقی شدم وقتی اصلشو خوندم:(((
بیزحمت واسه منم دعا کنید.خوب نیستم...

هعی...یادش بخیر ما همونشو دوس می داشتیم من خدایی شاکی نیستم از سانسور قسمتهای عاشقانه
حس می کنم واقعا دلیلی نداشت ببینیم در اون سن!
چشم خانم التماس دعا دارم منم

omid 1394/10/25 ساعت 01:22

اول
منظورم پست بالایی

ای بابا:دی

بیوتن 1394/10/25 ساعت 01:11 http://bivatan-e.blog.ir

البته کتاب خواندن و پی دی اف هر کدام شرایط خودشونو دارن. کتاب به نظرم بیشتر برای مطالعه در اتاق مطالعه و کتابخونه هست و پی دی اف خوانی هم میشه داخل مترو و اتوبوس و ..... استفاده کرد. اینها در کشورهای به نسبت پیشرفته تر هرکدام ایگاه خودشونو دارن منتها توی ایران طرف میخواد توی اتاق مطالعش پی دی اف بخونه :/
+ این حرف مادرت و.....
با اثر پروانه ای آشنایی داری؟؟ همه چی بهم ربط داره مثلا بال زدن یک پروانه در برزیل بر وقوع طوفان در استرالیا!

موافقم... من از اونجایی که اهل اتوبوس سواری نیستم و یا پیاده میرم یا با ماشین شخصی پی دی اف خوانی عملا برام بی معناست.
درسته حرفتون، من یه دوست دارم همیشه ملامتم می کنه بابت خرید کتاب و میگه میشه رایگان پی دی اف خوند چرا پولتو اینجوری هدر میدی؟
یعنی رسما تصورش اینه که خرید کتاب پول دور ریختنه

+ آشنایی دارم بله:(... خیلی عجیبه واقعا این اثر ولی معتقدم بهش

آناهیتا 1394/10/24 ساعت 23:00

چه اپلیکیشن هایی دارن مردم :))

منم اصلا دوست ندارم کتاب پی دی اف رو,
ینی فک نمی کنم کلا کسی "دوست" داشته باشه. بخاطر اینکه بیشتر مردم الان محدودیت جا دارن یا به دلایل دیگه صرفا مجبورن.
یادمه اون زمانی ک کمردرد داشتم و کتاب تو کیفم نمی ذاشتم یه کتاب پی دی اف شروع کرده بودم و سالها طول کشید خوندنش و آخر هم تموم نشد :))

منم یه بار یکیشو شروع کردم به خوندن آنا هرگززززز تموم نشد:/
یعنی هرگزهاااا:)) آخ از محدودیت جا که نگووو اصلا
منم باید برم کتابخونه عضو شم در آینده
ضیق جا! دارم منم:دی

+ اون اپلیکیشن شارژ 724 هم که دیگه شاهکاره اصلا:)))

BoBo 1394/10/24 ساعت 22:57

یه بچه زرنگ می‌شناختم که سوالاتتو جواب بده! ولی چون نمی‌تونست توی همون برگه سوالا جواب رو بنویسه، جواب نداد و رفت!!

موافقم که متاب رو فقط باید از نوع کاغذی خوند

:)))))))))))))
وای که چقدر خندیدم.
خیلی وقتا بی دلیل میبندم کامنتارو خیلی وقتام با دلیل
گاهی به این فکر می کنم که آخه چی جواب بدن ملت:/؟ اصلا کامنتی نمیشه گذاشت برا بعضی پستا
یه وقتایی هم خیییلی خصوصیه میدونم ممکنه ازم بخوان بگم جریان چیه و من معذوریت دارم پس میبندم:|

من امروز دو تا کتاب برای خودم خریدم ^_^



راستی سری کاملللللللل آنه شرلی رو بخرین اصنش محشر^_^

چی خریدی یاس؟!
عیب نبود:/؟ فقط برا خودت خریدی؟
خب دوتام واسه مگی می خریدی...دهه
آن شرلی رو برای یکی از دختران خانواده خریدیم، خودمانم خواندیم.

الهام 1394/10/24 ساعت 22:28

رمانش اصلا به جذابیت چیزی که ما از داستان بابالنگ دراز تو ذهنمونه نیست،یه سری نامه ی بی سر و ته!البته من دبیرستان بودم خوندم،شاید الان بخونم نظرم این نباشه!

مامانم خونده و الان دلش خواسته داشته باشه:/
یهو یادش افتاد... به دلیل اینکه منو یادش بندازه انگار گفت:|

مرا میشناسی 1394/10/24 ساعت 21:22

چرا باید فراموش کنی؟

شما همچنان می خواین مجهول هویه بمونید؟!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد