مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دلتنگی های ساعت 3:49:46

تلگرامم رو که پاک کردم احساس خوبی داشتم، چون واقعا چیزی توش نداشتم. 

حقیقتا کم حوصله تر از پیش بودم و ترجیح میدادم نباشم هیچ کجا، همونطور که هرگز نخواستم تو ف.ب/ایسنتاگرام و امثالهم باشم، تو تلگرامم جام نبود.

فقط یهو یاد تمام حرفام با پدرم افتادم که بغضم گرفت، ای کاش اسکرین شات داشتم ازشون، بعد یاد تمام احساسات مامانم افتادم که هربار از مکه پی ام میداد بهم می نوشت کیف می کنه از دیدن عکسم با موهای کوتاه، بعد یاد این افتادم که خواهرم تبریک خیلی قشنگی بهم گفته بود روز دانشجو، بعد فکر کردم ای کاش از همه ی اینا اسکرین شات داشتم، کاریه که شده:)...


+ شاید برگردم البته، ولی نه با شماره ی فعلی، با خط ثابتم احتمالا که مدتهاست خاموشه

نظرات 8 + ارسال نظر
هوم 1394/10/23 ساعت 12:08

دوستای تو رو نمی دونم ولی من مدت هاست مسج هایی که بهم میدن جنبه ی درسی داره یا مثلا توی گروپ ساعت تغییر کلاسا رو میگن و جزوه میذارن.. فقط تلگرام دارم ولی نمی تونم این یکیو پاک کنم! اما از طرفی بعضی وقتا دلم واسه وقتی که دو سه ساعت از هر دری سخنی چت می کردم تنگ میشه!

چه جالب، میدونی هوم زیاد دوست نداشتم توضیح بدم، ولی من خیلی دایره دوستانم گسترده ست.
اینقدری که هربار آنلاین میشدم دو سه تا از هم کلاسی های از راهنمایی تا دبیرستانم پیگیر احوالم میشدن(علیرغم بی احساس بودنم اونا همچنان پیگیرانه جویای حالم بودن) ولی من واقعا یه وقتایی انرژی ندارم، دلم می خواد تنها باشم، و اینکه کلا هم فضای مجازی رو همیشه کم دوس داشتم:(

+ من موندم امتحانایی که نیاز به جزوه داشت رو دادم، بعد پاک کردم:دی ایمیلمم برا دو تا از همکلاسیام فرستادم که اگه فایلی چیزی بود ایمیلی بهم برسونن:|

تلگرام هیستوری پیاما رو نگه میداره بعد از آنیستال کردن برنامه. یعنی اگه الان نصبش کنی پیامات رو داری، ولی اگه اکانتت رو کلن حذف کردی از توی سایت،نمی دونم.

اکانت رو حذف کردم، ان اینستال خوبیش به موندن پیام ها بود ولی نمی خواستن اصلا اسمی ازم باشه

مهران 1394/10/23 ساعت 10:13 http://mehran.blogsky.com

آفرین! الان حس ت شبیه رهایی از سلول انفرادیِ مجازی نیست؟ :)

چرا! هست؛) ولی خب همچنان تو وبلاگم هستم و اینش حس خوبی داره واسم

نانا 1394/10/23 ساعت 09:50 http://zedfagirl.blog.ir/

منم دوست دارم پاک کنم اینستگرامم وکلشو پاک کردم اما تلگرامو نمیشه:(
خوش بحالت :)

منم سختم بود پاک کنم، خانواده ی خیلی پیگیری دارم و قطعا نگران میشن و تک تک جویای علت میشن ولی خب دیگه...

سلام و عرض ادب و احترام
من هیچ برنامه ای را هیچگاه پاک نکردم ،پاک هم نخواهم کرد.
علتِش هم اینه که استفاده صحیح از همه این نرم افزراها را به کار میبندم.
گاهی اوقات برخی از دوستان را میبینم که وقت و زمانشون را توی این گروها به هدر میدَن واقعا متاثر میشم.
اصل بهره مندی از این امکانات، غیر قابل انکاره و اقدامات سلبی در قبال آنها ، تنها باعث می شود از یک برنامه ارتباطی به برنامه و اپلیکیشن دیگری بروید.
یکی از علت هایی که باعث شده شما این نرم افزار را پاک کنید اینه که اثرات مثبت و منفی این فناوری ها بر زندگی شخصی و خانوادگی را قبل ار نصب بر روی گوشیتون را نسنجیدید.
در زندگی همه چیز هم ضرر دارد هم فایده. ما به عنوان استفاده کننده باید هوشیار باشیم .نه اینکه غفلت کنیم .
ما ایرانی ها عادت داریم به افراط و تفریط در حالیکه شاعر میگه عاقل آنست که آهسته و پیوسته رود
متاسفانه این اتفاق داره میوفته که روز به روز جمع خانواده ها ساکت تر میشه نه تنها به خاطر پیشرفت تکنولوژی و ابزارهایی مثل نرم افزارها بلکه حتی به واسه سریال های اعصاب خورد کن ماهواره ای که گاهی اوقات پدر و مادر ها رو درگیر میکنه !!!!
همین سریال های ماهواره ای کمترین طرفدار را در کشور هایی جهان اول دارند . متوسط ساعات دیدن تلویوزیون در ایران و کشوری مثل سوئد مشخص کننده همه جواب شماست .
یک ایرانی مقیم داخل چه تفریح دیگری غیر از تلویزیون و این ابزار اجتماعی مجازی دارد ؟
البته وقتی هم همه چیز سر جای خودش نیست وقتی یک خانم آرامش روانی ندارد در جامعه انتظار هم نباید داشت که از صبح تا شب بگیرد بخوابد!
مجبور است به سمت شبکه های مجازی برود.مجبور است تلویویون ببیند . مسلما برنامه های داخلی را نخواهد دید و میل پیدا می کند به این سریال های بی کیفیت و به نرم افزارهاو حتی به جای درست استفاده کردن و استفاده از برنامه های مفید به سمت موارد کاملا چرت که به غیر از گرفتن وقتش سودی برایش ندارد.
به هر حال در این مورد مباحث زیادی است که جای گنجاندنش در این کامنت نیست ولی چیزی که میدانم و به شما توصیه میکنم این است که راه درست استفاده کردن از این نرم افزارها را اگر بدانیم هیچگاه مجبور نمیشویم آن را پاک کنیم.
روزتان خوش.لبتان خندان و دلتان آکنده از عشق حضرت حق

من معتقدم یکی از علت های دیگر در کنار عدم دیدن آموزش زندگی سالم ، بی برنامگی است

:) من هیچ وقت استفاده ی زیادی نداشتم، ولی ترجیح میدم کمتر بودنم رو
دلایل محکمی برای این کار داشتم و دارم، ایمیل دارم تمام فایل هایی که باید به دستم برسه رو دوستام ایمیل می کنن، فقط یه تجربه ی نو خواهد بود. من واقعا زمانی برای این برنامه نداشتم و بهترین کار پاک کردنش بود.
ایمو دارم که دوستای خارج از ایرانم رو ملاقات کنم و همین کفایت میکنه برام:) به خانواده هم سر میزنم جای پی ام دادن تو تلگرام...

+ چرا برنامه های داخلی جذبشون نمیکنه؟ برام سواله، ما ماهواره داریم و من یکبار تلاش کردم یکی از این سریال ها رو ببینم بماند که 5قسمت بیشتر نتونستم طاقت بیارم، ولی واقعا چه چیز جذابی داره که دیگران میبینن و ما نه؟ جالبه برام

Negar 1394/10/23 ساعت 07:10 http://negarkhatooon.blogfa.com

منم دیلت کردم باورت نمیشه مگی اما ب شدت زندگی مشترکم داشت خراب میشد ب خاطر مزاحمت های یه مزاحم :)

آه چه وحشتناک، کار درستی کردی، ای کاش اصلا پیش از ایجاد سوءتفاهم پاک کرده بودی این برنامه ها رو:)
من کلا سنتیم بعید میدونم اگه روزی متاهل شم تو گوشیم برنامه ی چتی وجود داشته باشه، دلم می خواد بیشتر تو دنیای واقعی باشم:)

صابر 1394/10/23 ساعت 07:09

من خیلی وقت پیش پاکشون کردم همه رو ...
البته یک روز کامل فقط اسکرین شات گرفتم، حدودا 850تا !!!!
تبریک میگم، تو مگی یکروز داری...
من صابر خیلی وقته پاک پاکم :دی
اسمس فرستادن خیلی خوبه، یعنی اگه از من باشه این گوشی رو هم خاموش کنم با چاپار نامه بدم...
امروز دو تا امتحان باهم دارم برام دعا کن آبجی!
+ اونشب که در حال مردن بودیم،فیزیولوژی رو خوب دادم، اخلاق هم 20 شدم !

هاه! دور از جونت ولی الان فهمیدم خل تر از مگی هم تو دنیا وجود داره؛)! 850 تاا
باید دید تا چقدر میتونم و میخوام که پاک باشم؛)
من عاشق اس ام اس های قدیمی هستم...
+ دعات می کنم خیلی خیلی ویژه پسر خوب تو باید موفق شی، بهم قول داده بودی و نباید فراموشش کنی... ممنونم واسه خبرای خوووش...روزم ساخته شد اصلا
+ راستی اگه راه داشت منم هنوز تو کار ارسال نامه بودم:)

Friends 1394/10/23 ساعت 06:10 http://friends.blogsky.com

بهترین کار رو انجام دادی... تبریک میگم...

آنتی سایبرنتیک:/ ؛)
خوشحالم واقعا میدونم وقت اضافه میارم زین پس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد