مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قاصدک هان چه خبر آوردی؟

استاد عتیقه 8صفحه داده بود برای نوشتن پاسخ، ذکر کرده بود کامل بنویسید جز به جز نه کلیت ماجرا، یک ساعت و نیم هم زمانش بود، یعنی نتوانستیم سرمان را بالا بگیریم و به ساعت حتی! نگاه کنیم، سوال آخر که پر...اما اگر استاد خوبی باشد و ارایه م را یادش باشد، نباید نمره ی بدی بگیرم ازش. بد ننوشتم انگار...

--

فصل امتحانات که شده بیشتر از پیش دلتنگ شده م... لعنت به من عادتو... امروز که روی صندلی حیاط منتظر نشسته بودم یه قاصدک آمد و روی دستهایم نشست، پرسیدم چه خبر آوردی و چون جوابی نگرفتم چند کلمه بلغور کردم و رهایش کردم که به پروازش ادامه دهد، ای کاش به مقصد می رسید قاصدکم


نظرات 12 + ارسال نظر
مریم 1394/10/21 ساعت 22:21 http://marmaraneh.blog sky.com

مگی از امتحانها که مینویسی، نفس عمیق میکشم که خدایا شکرت، امتحان ندارم.
دخترک دلتنگی مال هر کسیه که دلی داره.

منم هر وبلاگی که میرم و از امتحان ننوشته توش اصلا یه نفس راااحت می کشم!!!
اوم... چی بگم؟ یعنی بهتر نبود دل نمی داشتیم:(؟

عارفه 1394/10/21 ساعت 21:21

خوشحالم کسای دیگه هم مثه من هستن که وقتی قاصدک میبینن چیزی زمزمه میکنن و بعد میسپارنش دست باد
از بس که همه با تعجب این کار منو نگاه کردن خودمم داشتم کم کمبه این نتیجه میرسیدم که کار بچگانه ای ولی حس خوبی میده
من ماله انزلی هستم عزیزم واسه همین با مسیر ها آشنام
هشت صفحه!!!!!!!!خدا قوووووت قهرمان
امتحان بود یا ماراتن

چه جالب :)
ما از بچگی مامانمون یادمون داده بود، میگفت فقط حرفای خوب رو بهش بگید که ببره و بگه به کسی...

مامان جان من اصالتشون بر میگرده به انزلی... الانم عمه هاش اونجان گرچه مامانم هرگز اونجا زندگی نکرده ولی خب باز یه جورایی انزلیچیه؛)
ماراااااتن و خوب اومدی

شباهنگ 1394/10/21 ساعت 21:09 http://nebula.blog.ir

Mohamad 1394/10/21 ساعت 19:48 http://alamtu94.blogfa.com

والله
من هنوز هم بعضی وقتها خواب امتحان میبینم
امروز یه قاصدک از کوچمون رد شد فکر کنم خودش بود

...
یعنی از کوچتون گذشت رسید به اونی که باید می رسید؟!

امیدوارم قاصدک به مقصدش برسه مگهان عزیزم،و ارزو میکنم امتحاناتت رو با موفقیت پشت سر بذاری:)

منم امیدوارم...
گرچه فکر نمی کنم رسونده باشه:)
الهی آمین ممنونم از دعات

وا !
دخترکم غش کرد روی کتاباش...
باع باع گفتم برو درس بخون نگفتم اینجوری که...

مگی جان کجایی؟ دقیقا کجایی؟
بیا بابا ما بیست نمیخوایم ازت :)))
تو خودت نمره ی بیستی....تو خودت عشقک مایی

بیا حاضری بزن بفهمیم زنده ای...

نه بابا...خوابم برد چند ساعت رسما تو تختم مرده بودم جلبک....

مگی جان همین اطرافه، سلامت اما خسسسسه
:*دختر شاداب و مهربون

+ زنده ام!

سپیده مشهدی 1394/10/21 ساعت 17:54

از کجا، وز که خبر آوردی؟
خوش خبر باشی، امّا، امّا
گرد بام و در من بی ثمر می گردی...
من این شعر استاد اخوان خیلی دوس دارم
بعد از اینکه گروه پالت مالتخوندش عاشقششششششششششششش شدم.
تو کنسرت که دیگه بیهوش شدم از ذوق
کنار بیژنم بودم که یه سکته ناقص زدم از خوشی

من اصلا اخوااان رو دوست دارم؛)
اوممم گروه پالت رو خییییلی دوس می دارم، سپیده کنسرتشم رفتیییین؟!
با بیژن؟! هی وااای هی واااااااای

مترسک 1394/10/21 ساعت 15:46 http://1matarsak.com/

ایشالا که قاصدک جان، خوش خبر باشه

الهی آمییین مترسک جان

مروئه 1394/10/21 ساعت 12:53

اول که سلام خانم مهربون دوم خسته امتحانا نباشید سوم به سلامتی تموم بشه و خستگیت در بره با یه سفر خوب به امید خدا.
و در نهایت دلتنگی بد دردیه گاهی وقتی دل آدم میگیره نیمدونه چی کار کنه پرواز کنه، بشینه ،بخند، گریه کنه، بره، بیاد، حرف بزن با اونی که دلتنگش یا کتاب بخونه موزیک گوش کنه عکس نگاه کنه دقیقا تکلیف آدم با خودش انگار معلوم نیست و بدی من اینه که موقع دلتنگی فکر میکنم که برای اون کسی که دلتنگش هستم اون حتی یه ذره هم به من فکر نمیکنه چه برسه به اینکه دلتنگ من هم بشه

سلام عزیزم
آخ چقدر عمق دلتنگیت حس میشه از تک تک نوشته هات مرو...
چقدر قابل حس و درکه:) منم دلتنگم این روزا و برای هرکسی که دلتنگ میشم تقریبا مطمینم اون اصلا دلتنگم نیست، یا حداقل خیلی خیلی کمتر دلتنگمه...

قاصدک مهربون خبر از دلت داشت مگی؟

خوش به حال قاصدکت :)))

+بچه میری درس بخونی یا بیام با ساقه های جلبکانم لت و پارت کنم؟ کتابات کو؟ هان؟

نمی دونم، یعنی خبر داشت از دلم؟...

+ دو روزه سرم تو کتابا و جزوه هاست:| باید دو ساعت شات داون یا اقلا استندبای باشم که انرژی بگیرم واسه شروع دوباره:/

امتحانا دو تاش به افتضاحی گذشت-_- خدایا!


به پیک بودن قاصدک ها دلم قرصه! حتما میرسه :)

ایضا به جمله بالا

آخ کااااااش برسه کاش...

باران 1394/10/21 ساعت 11:12

اول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد