مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

69 تا 96

گفته بودم که مادرم متولد سال 69میلادی ست؟ گفته بودم که 9م ماه شهریور که 6مین ماه است به دنیا آمده؟

گفته بودم که خودم متولد سال 69شمسی هستم؟ 

اینها هیچ گفته بودم این عدد لعنتی عدد شانس من است؟ مثلا روزی که برای آزمون کاملا نامربوطی خودم را آماده می کردم ابدا فکر نمی کردم شماره ی صندلیم 69باشد. نتیجه ی آزمون به طرز عجیب و غریبی بهتر از تصورم بود، امروز فهمیدم به طرز عجیبی چند چیز دیگر ربط به 6 و 9 دارند و فهمیدم شماره موبایلم هم 96 دارد و فهمیدم آن روز کذایی به ظاهر بد که اتفاقات وحشتناک زندگیم را رقم زد هم 6م ماه 9م بود، از حالا به بعد می توانم قسم بخورم این عددهای لعنتی همیشه در زندگیم در حال جولان دادنند. می توانم قسم بخورم این اعداد مال خود خودم هستند، برایم خوش شانسی می آورند حتی...


+ و گفته بودم سال 96 را هنوز نیامده خیلی دوست دارم، نه؟

+ و باید بگویم بعد از مدت ها فهمیدم یکی از عزیزترین موجودات زندگیم تاریخ تولدش 6م ماه 9است؟ هیچ وقت دقت نکرده بودم، دست خودم نیست این بازی با اعداد را دوست دارم. 

+ این پست در حالی نوشته شد که گوشیم 64درصد از شارژش باقی مانده بود. همین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.