مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از سری خوشحالی های دوستانه

خوشحالی یعنی این...


باید تا بهمن به انتظار بشینیم تا کتابشون چاپ و منتشر شه:) قول میدم برای کتابخون های وبلاگم یکی یه دونه از کتابشون با امضای خودشون بخرم و ارسال کنم... 

گویا چیزی به چاپ کتابشون نمونده، به همشهری های جانمم قول میدم وقتی کتابشون چاپ شد برنامه ای بذارم که اگر مایل بودن کتاب رو از دست خودشون تحویل بگیرن، خلاصه که روز اول زمستونمون به همین خوبی گذشت.


نظرات 21 + ارسال نظر
Mohamad 1394/10/02 ساعت 17:23 http://alamtu94.blogfa.com

سلام
واسه تازه واردها هم میفرستی

سلام، کم کم آشنا میشیم و برای کتابخونها تا 10 نفر کتاب رو حاضرم بفرستم!

30 -40 آینده کتاب چاپ می کنم تو برنامه های دراز مدته!

خدا نگهت داره پس من بعید میدئنم باشم که خوشحالی کنم اون زمان:))

خب.

:دی

manic man 1394/10/02 ساعت 14:41 http://manicman.ir

خب اگه دوست ندارن شنیده شه چرا می فرستن؟؟؟؟؟
باووو من کلی هیجان داشتم.
آره من خوندم. اینترنتم درست بشه برات میفرستم.

اجازه می گیرم از همشون و می ذارم منیک ذوق داشته باش فرزند:دی
البته یه تعدادی هم مشکلی نداشتن؛)

manic man 1394/10/02 ساعت 12:17 http://manicman.ir

مگی بازی کنسل شد؟؟!!

نوچچچ برش داشتم یه تعداد فرستادن ولی کسی دوس نداره صداش شنیده شه:-"
ولی شعر خونی برپاست و تو یک پست هفته ی بعد خواهم گذاشتش! خوندی واسمون؟:دی

منم کتابخونم!

پس شمام منتظر باشید آقا برنا، خب؛)؟

آویشن 1394/10/02 ساعت 11:07

چه خبر خوبی.منتظرم زودتر چاپ بشه بخرم

من برات می خرم؛) بدونم کسی می خونه خودم کادو میدم.

سپیده مشهدی 1394/10/02 ساعت 10:21

آخ آخ جلسه مدیران
توپ پذیرائی میکنن ها...خیار هم میدن
اوه اوه هتل...صبحانه هتل
مگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آدرس رو بده

:)))))))
آدمو می کشی از خنده بوخودااا

خیلی هم عالی

بلی آقا هانی... شما قرار نیست کتابی چیزی چاپ کنید؟
ما بخریم هدیه بدیم به داداشچه:دی؟ (همنامتون)

سپیده مشهدی 1394/10/02 ساعت 09:33

درود و صبح بخیر
این شماره بابا رو لطفا واسم بفرست
تا یه قرار باهشون بذارم و در مورد وبلاگت صحبتی داشته باشیم

پدر محترم تا کی مشهد هستن؟کارخونه هم رفتن؟

:))))) از دست تو سپیده
فکر می کنم جلسه سالانه ی مدیران هست که تشکیل میشه ها، اونه
هتل هم.ا هستن:دی :))) عتیقه نری لومون بدی تو را به جدت قسم!!!

من از الان منتظرم کتاب چاپ شه و یه مگهان مهربون کتاب رو با امضای نویسنده ی عزیزش برام بفرسته. یعنی از الان منتظرما

نه!!! من اومدم کامنت بذارم برات که از اونجایی که من دست خودم نیست و رشتی پرستم! اول از همه باید کتاب رو برای شما بفرستم. نتم قطع شد!
خیلییی عالی بود این کامنت... عشق کردم از خوندنش:))
میگم نویسنده ی گرامی به ذکر نام، امضا کنن برات سرن جانم

ادرس چی عزیزم؟ نادر ابراهیمی معرکه س ولی یک عاشقانه ی ارامش رو با همه ی اصرارهایی که دوستم برای خوندنش بهم داشت هنوز نخوندم و خودمم نمیدونم چرا!! خودت خوندیش؟ نظرت درموردش چیه؟

همینجوری می پرسم، چه جالب... من دوسش داشتم.
یکی از دوستای وبلاگی قدیمیم اتفاقا معرفیش کرده بود، یاسمن بانو
من دوسش داشتم، دو بار خوندم، گرچه کمی دز عاشقانگیش برام زیاد بود ولی وااقعا خوب بود.

خودمم کتاب کادو دادن رو خیلی دوست دارم؛ مگهان جدا خیلی دوست دارم ازت یه کتاب با دستخط خودت داشته باشم:)) از لاهیری مترجم دردها و به کسی مربوط نیست( داستان روما رو خیلی دوست داشتم) رو خوندم؛ اوضاع کیف پولم ردیف بشه همنام رو هم میخونم حتما:)

آدرس میدی بهم؟
برنامه دارم برای کس دیگری هم کتاب بفرستم!
آدرس هرجایی باشه فقط به دستت برسه
من تجربه ی این حس ناب رو دارم:*
یک عاشقانه آرام رو خوندی؟ دوسش داشتی؟کلی می پرسم البته این سوالو

آخ جون کتااااب(((:

بانووو بانووو
وبلاگت چی شده؟! من دق کردم از دستت

خیلی خوشالم هم برای تو هم برای اقا مهران عزیز:))) خیلی تبریک:))) منم گفتن نداره که خودت میدونی با کتاب عشقبازی میکنم:)

پس تو حتما یکی از افرادی هستی که کتابشونو براتون خواهم فرستاد.
من دوس دارم کتاب هدیه بدم، اما به کسی که اهلش باشه
سارا از جومپا لاهیری چیزی خوندی؟

رگها 1394/10/01 ساعت 23:09

چه خوب :) :)

اوهوم رگهای جانم...

کاسپین 1394/10/01 ساعت 21:10 http://http:

:-) خوشحالم چه کار خوبی.چه حمایت جالبی

خیلی کاسپین عزیزم... شما هم یک عدد کتاب پیشم داری پس؛)

بیا دوست خوب یعنی خودت دیگه!
اینقد از موفقیت دوستت خوشحال شدی. تبریک به ایشون

خیلی خوبی شماست په پو جان:)
ایشالا کتابشونو واستون بخرم بفرستم.

مهر 1394/10/01 ساعت 19:25

منتظر بهمنم چرا

چون کتاب آقای مهران نجفی اون زمان چاپ میشه خدا بخواد مهر جان:)

دل آرام 1394/10/01 ساعت 18:10

بسیار عالی. ایشالا موفق باشن

خیلی ممنون منتظر چاپ کتاب دوستمم هستمااا

مهران 1394/10/01 ساعت 17:21 http://mehran.blogsky.com/

ممنونم ازت مگهان عزیز.
انتظار این همه لطف و محبت رو نداشتم. :)
مرسی همشهری...

خواهش می کنم آقا:)
امیدوارم زودتر بهمن برسه و زودتر چاپ شه کتابتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد