مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و پرسش های جودی ابوتانه

بابالنگ دراز* گفته من رو از تو وبلاگم پیدا کرده، اما یک بار خونده و دیگر هیچ وقت... 

به نظرتون ممکنه؟ چرا اینقدر سختمه باور کنم که هیچ وقت دیگه اینجا رو نخونده؟ 


* دوست مکاتبه ایمه.پن فرند، پن پال یه هرچه که شما بگین اصلا...

نظرات 14 + ارسال نظر

خب چرا ازش نمیخوای که بخوندت؟

بابا دوس ندارم اونو بخونه...:دی
ولی میگم یه چیزی می خواستم بنویسم ولی چون می ترسم بخونه نذاشتم:/

احتمالا همینطوره،تو با اینکه بخوندت مشکلی داری؟

نه ولی خب دوس دارم بدونم اگه می خونه
دوست دارم درباره ش یه چیزی بگم:|

من باور میکنم،خودم چند مرتبه برام پیش اومده؛ الان ماه هاست وبلاگ یکی از دوستان رو به خواست خودش نمیخونم:)

چقدر جالب...
ولی آخه من اینو ازش نخواستم، نمیدونم چرا نمی خونه وبلاگم رو...:| گویا می خواسته راحت باشم

تک مدی 1394/10/01 ساعت 21:36 http://unimodal.blog.ir

مگهان جان، بستگی به شخصیت و اخلاق طرف داره و تو میدونی دوست مکاتبه ایت تو این زمینه چه منشی داره

من آرامش طرف، نگه داشتن و حفظ چهارچوبایی که حس میکردم براش مهمه، برام مهم میشه

ضمن اینکه چون میتونم حدس بزنم احتمالا درباره من ممکنه چیزایی نوشته باشه، برای اینکه رابطه م تحت تاثیر قرار نگیره و ذهنیتمو به سمت خاصی سوق نده، ترجیح میدم نخونم و ندونم و بذارم همه چی به قرار قبل باشه

مضاف بر اینکه من دبشی این رابطه رو همینطور که هست دوست دارم، بعضی روابط وقتی از یه حریم هایی رد میشن، کشش و قوام قبلو نخواهند داشت
لذت بعضی چیزا، به پنهان موندن و رمزآلود بودنشونه

تو دوستت رو بهتر میشناسی و بهتر میتونی خودتو مجاب به قبول یا رد حرفش کنی:)

زیادی منطقیه و احساس می کنم ممکنه واقعا نخونه:)
خیلی ممنونم تک مدی جانم...
ما همه چیمون رمزآلوده اتفاقا بنا به خواسته ی هردو هیچ شماره ای چیزی هم از هم نداریم جز یک ایمیل...

بازم ممنونم که برام نوشتی عزیزم

باران 1394/10/01 ساعت 21:28

سلام
تو کارتون بابا لنگ دراز رو دیدی درسته ؟
اگر آره میخوام بهت بگم مبام امشب میگم.

سلام باران جان خسته نباشید
بله دیده بودم خیلی سال پیش:)

الهام 1394/10/01 ساعت 21:21

راستش منم بودم میخوندم مگه این که خود اون ادم بهم میگفت نخون و چند وقته عمیقا با همچین مشکلی دست به گریبانم در حدی که ناخوشم میکنه...
یه دوست مکاتبه ای که به اینستاگرامم دسترسی داره و من سختمه:/

اوم...آخه میدونید؟
احتمالا من باید براش 1هزارم درصد جالب می بودم که سعی کرده جز وبلاگ باهام ارتباط خاصی بر قرار کنه.
تو این شرایط که ما خیلی خیلی کم برای هم نامه می نویسیم حس می کنم نمیشه آدم کنجکاویش رو مرتفع کنه. می تونه؟
البته خوندنش اذیتم نمی کنه ولی خب درباره خودش نمیتونم بنویسم:/

تک مُدی 1394/10/01 ساعت 19:42 http://unimodal.blog.ir

من اگه طرف رو میشناختم و میدونستم روحیات و خواسته‌هاش تو چه زمینه ایه، نمیخوندم :)

اوممم... واقعا تک مدی؟!
چرا نمی خوندی؟ خیلی دوس دارم بدونم جوابتو

مهر 1394/10/01 ساعت 19:27

شاید نخونه
ولی اگه بخونه،رمزدار بنویس

خب پس احتمالش هست نخونه از نظر شماهام
رمز دادن خیلی سخته مهر خیلی

سپیده مشهدی 1394/10/01 ساعت 18:16

شککککککککککککککککککککککک نکن خونده
من اگه بودم میخوندم

من اگه بودم دل و روده ی وبلاگ طرفو در میاوردم که هیچچچ دل و روده وبلاگ دوستاشم در میاوردم ببینم بهشون چی میگه چی نمیگه:))))

رگها 1394/10/01 ساعت 15:33

منم نمیتونم باور کنم که راست میگه D:

ممنونم که مثه من فک می کنی:دی
گرچه خیلییی انسان رو راست و اینهاییه ولی شاید اینجوری گفته که من راحت بنویسم

... 1394/10/01 ساعت 15:08

معلوم نیست،شاید دوباره شروع بشه،پیچیدس رابطه ما

:) رابطه مجازیه دیگه یه وقت هست و یه وقتم نیست.

Nila 1394/10/01 ساعت 13:49

چه بامزه مگی :)

:)
من یه جوریمه...دوس دارم مطمین باشم که نمی خونه اینجا رو

این سوالت بیشتر کاراگاه گجتبانه س! واسه منم این سوال پیش اومده بارها.
به وبلاگم سر بزن ببینم تو مقصری یا من؟

اوم... اهمیت داره برام، چون اگر من بودم قطعا پر شور تر از پیش وبلاگشو دنبال می کردم.

... 1394/10/01 ساعت 12:49

مجازی با بابالنگ دراز آشنا شدی ؟!تاحالا ندیدیش؟!
منم ی دوست داشتم 7 سال باهاش مجازی دوست بودم!هر دو میگفتیم ک خولیم!

نه هیچ وقت ندیدم و نخواهم دید:)
بله مجازی
و گویا تموم شده اون دوستی 7ساله بله:)؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.