مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هووورااا

امروز امتحان spss داشتیم، تدریس نکرده بود اما دو تا از سوالات پیچیده ی کتاب رو داد که حل کنیم، قرار بود خودمون یاد بگیریمش، الان دو روزه که درگیر آموختن این برنامه بودم و کلافه م کرده بود حسابی... 

قرار بود هرکسی برای خودش لپ تاپ بیاره، نصف بچه ها نیاورده بودن که اعلام کرد از بی لپ تاپها امتحان نمی گیره و واقعا نگرفت. یعنی راس راسی 5 نمره پر؟! من از دو تا سوال یکیشو-احتمالا-درست حل کردم و دیگری رو کلا حل نکردم، چون جواب غیر منطقی می داد و منم برام مهمه دری وری تحویل استاد ندم پس ترجیح دادم حل نکرده بذارم سوال رو...

ازقضای روزگار امتحان دیگه ای هم داشتیم به نام اینترنت که کوچکترین ربطی به اینترنت نداره رسما، همش ربط به سرچ مقالات داشت و استادشم سخت گیر! واقعا سخت گیر...استادهای ما هیچ کدوم دانشگاه آزادی نیستن، جز این که یکی از مقاطعش رو تو دانشگاه آزاد گذرونده به جرات میتونم بگم خیلی بلده، یعنی خیلی خیلییی بلده، هیچ ربطی هم نداره به دانشگاه و فقط هوش و تلاش خودش دلیل موفق بودنشه... عجیب دوس داشتنیه

امروز بعد امتحان Spss از ساختمون با بچه ها سلانه سلانه اومدیم سمت انتشارات-بالاخره مجبور شدم با آقایون هم کلاسم همکلام شم و سر یه ماجراهایی شماره مون رو هم گرفتن-پرسیدم ساعت چنده که آقای p جواب دادن ساعت 2.40 دقیقه! خدایا من 2.30 امتحان دومم بود و ده دقیقه گذشته بود. اینجا مجبور شدم شماره م رو بدم که اطلاع بدن کی قراره استاد رو ببینیم واسه پایان نامه و این حرفها... هیچی دویدم سمت سایت و دیدم ماجراییه، بچه ها نصف گریه کرده، نصف آویزون و پرس و جو کردم دریافتم خیلی سوالات کلیدی می پرسه و میگه با سرعت درباره فلان موضوع سرچ کن و یه سری داستان دیگه...اسم ژورنال های معتبر و رسمی رو تند تند می پرسید. واسه رشته شما آی اف چند باشه خوبه؟ برو اچ ایندکس فلانی رو پیدا کن، سه تا مقاله مرتبط در این زمینه پیدا کن که مرتبط با هم باشن و از این ماجراها و گویا بچه هام هرکدوم میرفتن تو 1 یا 2 می گرفتن و می اومدن بیرون:| 

رفتم تو گفتم استاااد؟-لازم به ذکره من روابط حسنه با اساتید ندارم هیچ وقت باهاشون همکلام نمیشم و بشم هم تا جای  ممکن خشک و بدخلق و مغرورانه برخورد میکنم که حرفی پشت سرم نباشه:دی-گفت بله؟!؟! با لحن کشدار من گفت یعنی.. 

گفتم استاد من میرم هفته بعد میااام! گفت نه بابا؟! دل به خواهه؟

گفتم شما که میدونید استاد من هرجلسه بودم تو کلاس:دی الان لطفا اذیتم نکنید دیگه بذارید خونده بیام!!! نه اینجوووری... نخونده، شما ناراحت میشید اینجوری آخه!

گفت کلا نخوندی؟ گفتم نوچ آخه Spss مهمتر بود! غش کرده بود از خنده که ارشدی باید بتونی توازن بین دروس بر قرار کنی تو این سن(خودش 8سال ازم بزرگتره:|)شونصد ساله دکتره اون وخ...

دیگه گفت صدات می کنم میای امتحان می دی...اگه رفتی خونه بهت 0میدم خانوم. جاتون خالی اول از همه از خودم امتحان گرفت و یک عدد 7.5 خوشگل هم بهم داد و ذوق ذوق کنان اومدم سمت ماشین و بعد امتحانی که ازم گرفت گفت می خوام نیم ساعت برم استراحت کنم و داد همه در اومد، صرفا مونده بود اول از همه از من مفلوک امتحان بگیره!!! 


+ h-index/M V / حال خوب من، جیغ من حتی...

نظرات 24 + ارسال نظر

من تیره تر بودم از اول، از تو یه کم تیره تره!
و خب من سه ساعت و نیم نشستم:دی

درود بر تو:دی
این نشستم رو که میگی اصلا دلم برات کباب میشه ویرگول:)))

هیچی ظاهرا پشت سرم رو کمتر از جلوش زده م چون نمیدیدمش و دور بوده...بعد الان هر تیکه موهام یه جورع:))
والبته خیییلی هم رنگ نگرفته:)

خیلی هم عالیه های لایت شده دیگه!
رنگ موهای من شده ینی ویرگول؟
یا موهای تو تیره تر بود از اول؟

مگی:))))) :((((((
واقعا نمیدونم بخندم یا گریه کنم!!!

چیییی شد؟؟؟ ویرگولشن چی شدی؟ بدو بگو

سپیده مشهدی 1394/09/30 ساعت 18:39

آره عزیزم بلدم
اگر واسه شروع داده خواستی یا سوالی داشتی من در خدمتتم
من دلم تنگه خانوم زیبا
یه بخش از هاردم برگشته....عکسهای من و شما هم هست

وااااای عکسامون سپیده:*
راستی فردا نماز ظهر ایشالا بابام شهر شماست؛)

مگی حنام چهارساعته داره استراحت می کنه:دی
هنو جرات نکردم بزنم به کله م:دی

جرااات کن!!! :دی
خوب میشه اصلا رو موی تیره خودش رو نشون نمیده ویرگول! اصلا

مروئه 1394/09/30 ساعت 16:08

ببخشید صبح چند بار پیغام خطا داد دیگه متوجه نشدم که ارسال شد یا نه.
راستش بدم نمیاد اون پروژه هم اجرا بشه تموم بشه من مستقر بشم و بعدش دوباره تصمیم های جدید و موقعیت های جدید
توکل به خدا هر چی خیر باشه

عزیزم دوبار زحمت کشیدی شرمنده گشتم من!
ایشالا ایشالاااا هر چی که خیره

مروئه 1394/09/30 ساعت 15:37

سلام مگی جون با خوندن این پستت یاد دوران تحصیل افتادم .با وجود اینکه در تمام دوران تحصیل من هیچ وقت بریا امتحان استرس تداشتم و کلا روز امتحان جزوه هم با خودم نمیبردم و با 2 تا خودکار میرفتم ،ولی نمیدونم چرا الان احساس کردم تحمل این همه استرس رو ندارم الان واقعا تحمل فشار درس خوندن کنکور دادن و دردسرهای بعدش رو ندارم ان شالله زمان دیگر
پینوشت :اما برای شما آرزوی موفقست تو علم و تحصیل و زندگی دارم خداقوت.

قربونت برم عزیزم
کامنت قبلیتم اومده بود فقط فرصت تاییدش نشده بود:*
ممنونم که برام نوشتی خانم
فک کنم مایلی پروژه ی دیگرت رو جلو ببری؛) خاص و مشهد و ....؛)

omid 1394/09/30 ساعت 14:17

آهنگ :مهدی یغمایی :عشق کدومه
مهدی دارابی :خوش اومدی
نگو داراب ماراب گوش نمیدم

بانو پیشنهاد آهنگ نوستالژیک بدین لطفا
مال یکی دوسال اخیرم نباش لطفا

علامت سوال شادمهر عقیلی همین الان یهو این به ذهنم رسید نمی دونم چرا:/
و رو در و دیوار این شهر محمد زارع:دی (فک کنم)
دانشگاهم و نمی دونم چرا امروز امکان دانلود نمیده میرم خونه گوش می کنمشون! سپااس

BoBo 1394/09/30 ساعت 13:54

:دی
هنوز داده خاصی ندارم :دی
تقریبا یه سال پیش بود می‌خواستم یه کاری انجام بدم ولی خب نتونستم داده‌ها رو گیر بیارم و دیگه دنبالش نرفتم! ولی اگه پایه باشی می‌تونم داده‌ها رو گیر بیارم، کارای آماریش با تو بقیه چیزاش با من، یه مقاله بیخود سرهم کنیم :دی

چیییی میگید شما:)))؟!
در اون حد ینی؟
خب بمون من امتحانام تموم شه...شاید واقعا تونستم:/ شاید دیگه شاااید
خبر میدم بعید میدونم سخت باشه...
مقاله بیخود عالی بود:))))))

الان چی شد... ۷۰۵ خوبه الان ؟ :)))))

از 8 دیگه
نیم نمره غلط داشتم ینی:دی

مهر 1394/09/30 ساعت 12:01

موفق باشی مگی
راحت شدی دختر حان

وااااقعا مهر جانم! خلاااص شدم

مترسک 1394/09/30 ساعت 10:15 http://1matarsak.com/

احسنت به شیری که تو را خورد

شیر؟ من را؟ چی؟ کی؟

مروئه 1394/09/30 ساعت 08:55

سلام مگی جونم وای این پستت لرزه به تن من انداخت دارم فکر میکنم آیا واقعا اعصاب من واقعا میکشه تحمل این همه استرس رو دارم بعدش هم اگر داشته باشم به چه قیمتی میتونم تازه شروع کنم درس خوندن کنکور دادن و درگیرهای پس از قبول شدن فکر نکنم الان بتونم و تاب و تحمل داشته باشم نه شاید در آینده الان نمیتونم
ولی خدا به شما قوت بده و همیشه سربلند و موفق باشی در عرصه علم و دانش و زندگی خانم

اتفاقا مطمینم بسیار موفق تر از من خواهی بود تو دانشگاه
همه اساتید یه جور نیستن، در ضمن با کم سن تر ها کم تر کنار میان! همین استادمون سن دانشجوهاش رو داره میگه دختر 24 5 ساله ای که اومده دانشگاه ینی باید واقعااااا بخونه! ولی خب با بقیه بیشتر راه میان:)
به نظرم اگه علاقه داری برو دانشگاه مرو جان

سپیده مشهدی 1394/09/30 ساعت 06:00

spss نرم افزاره خوبیه زود یاد میگیری عزیزم

خوبی؟

بلدی سپیده؟! چرا دوری ازم خب:/؟
خوبم...واقعا دلم برات تنگ شده:)

BoBo 1394/09/30 ساعت 02:07

باوشه بابا! خودم میرم یاد می‌گیرم اصن

:))) ولی بگم، می خوام یاد بگیرمش...
بگو داده هات چی هست؟ چه نتیجه ای می خوای استخراج بنمایی:دی؟
بعد امتحانام یعنی آخر دی میخوام بشینم ببینم چه می کنم... کی لازمش داری:دی؟

BoBo 1394/09/30 ساعت 01:04

تو Spss بلدی؟! اونوخ من دنبال تشنه لبان گرد جهان می‌گردم؟!
ببین به من ربطی نداره! در آینده نه چندان دور، یه سری داده خام بهت میدم! پخته‌شون کن بده بهم!
Minitab هم حتما بلدی دیگه؟
خدایا زودتر امتحانات این تموم بشه وقتش آزاد بشه!! البته به خوبی و خوشی تموم بشه!

من گفتم بلدم؟نه تو رو خدا من گفتم بلدم:|¿
نیستم برادر من نیستممم... 2روزه دارم یاد میگیرمش تازه:/
مینی تب نه بابااا به کاریم نمیاد اینم استادم مجبورم کرد یاد بگیرم رشته ی من کامپیوتر و اینها نیستا:|

سیاهچاله 1394/09/29 ساعت 22:41

جا داره بگم آخیشششششش

ممنونم که دقیقاااا حسمو منتقل کردی...آخیششش:)))

مترسک 1394/09/29 ساعت 22:12 http://1matarsak.com/

کلاً که چیزی سرم نشد، صرفاً اومدم حضور بزنم

:دی
هیچی دو عدد امتحان دادم امروز و سبک شدم لپ کلوم:دی

شروره 1394/09/29 ساعت 21:26

های مگی باهووووش!
هوراااا دخدره!
خانم اجازه ما "حبس" میزنیم کادوی تولدتون چیهه!

حدست چیه ینییی:دی؟
اصلا و ابدا خودم حدس نمی زدم :| چیز خوشحال کننده ای نبود اصلا:/

آناهیتا 1394/09/29 ساعت 19:01

اشتبا کردی دیگه, اگر از همون اول که رفتی تو می گفتی اسسسستااااااد (با همون لحنه) یارو نمره ی کامل رو بهت میداد میومدی بیرون :)))

خارج از شوخی, دم یارو گرم ک باهات راه اومده بهت وقت داده بری بخونی

وقت داد بهم:دی؟
گفت اولی بیا من نرفتم سومین نفر صدام کرد بگین مگی ر بیاد کارش دارم تا نرفته تو کلاس سوالاشو شروع کرد آنا:)))))))
ولی اینقد دوس می دارم این استادو مهم نیست 1نمره بهم نده! میتونست کامل بده بم آخه:دی

آویشن 1394/09/29 ساعت 17:26

خوشحالم که امتحانت به خیر گذشت.ما که جات خالی امتحان چهارشنبه پیشمون و گند زدیم کل کلاس.7 نمره از امتحان آخر ترممونم بود.دیگه باید واسه اون 13 نمره کتابشو قورت بدم.
این هفته هم یه امتحان 10 نمره ای واسه یه درسه دو استادمون داریم.اینو که از الان کل کلاس در کفیم که کی کمترین نمره رو میگیره.چون هم درسش سخته هم قراره استاد مورد نظر کل اسکیاشو رو ما پیاده کنه از شانسمون :'(

هی وااای آویش امید داشتم خوب پیش رفته باشه امتحاناتت

یاد امتحان SPSSخودم افتادم طبیعتن
چارتا سوال 5 نمره ای بهمون داد استاد :| و 20 دقیقه وقت :| تازه سوال 2 وابسته به 1 بود :|
دیگه خودت SPSS بلدی و عمق فاجعه رو درک میکنی. من توضیح نمیدم :||

وااای نکبت یعنی چی؟
استاد تحلیل آماری ما 4تا سوال میده اصولا که زوجی هستن.. اولی رو حل نکنی دومی رو نمیتونی پیش ببری:)) ینی چی خب؟!

هوم 1394/09/29 ساعت 17:07

7.5 از 20 یا 10؟

ما پسرا اگه بخوایم خودمون رو اینجوری لوس کنیم، از غش غش خنده خبری نیست و احتمالا حالمون به طرق بدتری گرفته میشه! :|

7.5 از 8 بود.
من خودمو لوس نکردم تمام اون حرفها رو هم با اخم میزدم، به همین دلیل همه اساتید ازم بدشون میاد. فکر می کنن طلب دارم ازشون:|
به همون اندازه که شما از دخترای لوس دل خوشی ندارید منم ایضا ندارم:/

delaram 1394/09/29 ساعت 16:56

:دی
خنده مال کجای داستان بود:دی :))؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد