مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دقیقا کجایی؟

حوله و لباس هایم را پشت در حمام آویزان کرده ام، دستم روی شیر آب است که بازش کنم، چاووشی می خونه عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟! کجایی تو بی من؟ 

پوزخندی میزنم و زیر دوش چشمهایم را می بندم. 

لا به لای آت و آشغال های کارگرها می چرخم دنبال پیچ گوشتی بابا، چاووشی می خواند عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟! 

با لج دستم را روی گوشم میگذارم و سعی می کنم زودتر خودم را به اتاقم برسانم. افکار پریشان هجوم آورده ند، با تلاش زیاد پلک هایم سنگین می شود و بالاخره خوابم می برد.

ساعت 7.5 صبح همسایه مان از خواب بیدار شده به نظر می رسد با خواهرش که فرسنگ ها آن طرف تر درحال گذران عمر است صحبت می کند و از ماجراهای مهم با خبرش می کند یک دفعه انگار مطلب مهمی یادش آمده باشد-حتی تصور می کنم با دست به پیشانیش کوفت و لب گزید-ماری این آهنگ عزیزم کجایی رو شنیدی؟!-بعید می دانم به جواب خواهرش توجهی کرده باشد- آهنگ را پخش می کند و صدایش را تا حد ممکن بالا میبرد و من خودم را می کشم به سمت پنجره و با کش و قوسی دستم را بهش می رسانم، پنجره را می بندم صدا قطع می شود و دوباره خودم را مچاله می کنم زیر لحاف و برایش غصه می خورم، برای چاووشی که این شعر را خوانده، ای کاش آن واژه ی دقیقا کجایی که بد روی مخ می رود را حذف می کردند. اصلا به کسی چه که من در حمامم یا شاید میان انبوهی اندوه نشسته م کنج اتاقم و تنهایی غصه ی فراموش شدنم را می خورم یا چمیدانم شاید در کنار کس دیگری غیر از او خوشحال و خوشبختم. 


+ نمی دانم باید برای چاووشی-بخاطر شعری که خزش کردیم و کردند-خوشحال بود یا نه، من بید مجنونش را، پاییز زردش را و همه ی دیگر شعرهایش را از همان روزهای اول خوانندگیش دوست تر دارم تا این دقیقا کجایی خواندنش... 

+ اگر روی سریال شهرزاد پخش نشده بود شاید تا این حد دستمالی و اپیدمی نمی شد، از واژه ی دستمالی هیچ خوشم نمی آید اما چه کنم که واژه ی مناسب تری یافت می نشد.

+ بید بی مجنون - میم.چاووشی

http://dl.pop-music.ir/music/1394/Khordad/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Bid%20Bi%20Majnon.mp3

نظرات 12 + ارسال نظر
Amitis 1394/09/29 ساعت 21:56 http://amitisghorbat.blogsky.com

من چرا فکر کردم دوست داری ؟ عوضش کن به نظرم ، همه میدونن من عوض می کنم واسه همین با رسید میدن !

نه نه دوسش ندارم:|
کسی هم واسم ماااشین نمی خره پولشون کو؟! مشکی سرپاست هنوز خدا حفظش کنه:دی
نه این چیزی نیست آخه بخوام عوض کنم محبتشونه دیگه... بی خیال؛)

... 1394/09/29 ساعت 15:16

حالا ک دوست نداشتی عوضش میکنی
میخوای روز تولدت بگی کادوت چیه؟!

چی؟
نه کلا نمیخوام بگم کادوم چیه... :)
کادو رو عوضش کنم؟! یادگاریه مهم نیست.

Amitis 1394/09/29 ساعت 06:55 http://amitisghorbat.blogsky.com

کادوت ماشین جدید ؟ من اهنگش رو دوست دارم :)

نه عزیزم کادومو دوست نداشتم.مااااشین؟!؟!؟

... 1394/09/29 ساعت 00:48

معنوی کادوت یا مادی؟

هردو:| تقریبا مادی

omid 1394/09/29 ساعت 00:25

میزبان ک باید پیش قدم باشه ها گفته باشم

عجببب:)) خونه از منه گفتم بچه ها دست پر بیان و مجلس گرم کنن.

omid 1394/09/29 ساعت 00:04

من صدا خراب
تازه من خیلی اهل شعر نیستم خیلی کتاب کم دارم همین دو س تا کتاب مهم . حافظ مولانا سعدی و چندتا کوچولو دیگه دارم ولاغیر

حالا با این ک دوست دارم بزارین ببینم میتونم تو این کار جذاب شرکت کنم یا ن

میخواستم بگم ب این سعادت برسم ب جای شرکت در کار جذاب دیدم خیلی رسمی و عبادی نگفتم

:)))) منم اهل شعر نیستم و یکی از کارایی که شدیدا ازش بیزارم خوندن هست اون هم شعر:|
خلاصه درکتون می کنم!!؛)
هاها... سعاااادت

په پو 1394/09/28 ساعت 21:58 http://aski-ewin.blogsky.com

بعضی کلمات هییییییچ ربطی به شعر نداره. کلمات باید لطبف انتخاب بشن. آخه دقیقا چبه؟

اوم منم با این واژه درگیرم بسی...
بگذریم که کل شعر چیز خوبیه و صدای چاووشی تونسته حسابی حال بیاره شعرو

omid 1394/09/28 ساعت 21:12

همون سوالی ک من پرسیدم ی بار ک اون آهنگ هم قشنگ چرا اینجوری نشد
الان ب اون حالت من رسیدین

اوهوووم رسیدم خدا شاهده:|
شما نمی خوای شعر بخونی یعنی؟!

الهام 1394/09/28 ساعت 21:08

من آهنگ چشمه ی طوسی چاووشی رو خیلی دوست داشتم قبلا

وووی منم...
این آهنگشو یه نفری! بهم داده بود:) از بچه های همینجا الانم بید بی مجنون رو بهم داد گوش کنم.
هاها

... 1394/09/28 ساعت 17:53

اتفاقا دقیقن ش من رو عاشق این شعر کرده
احساس میکنم کسایی که شکست عشقی داشتن این فیلم اذیتشون میکنه،دخی خالم بعد هربار دیدن سریال شر شر اشک میریزه اما من تا حالا اشکم نیومده
فکر کنم آهنگشم همینه....

من خیلی دوس دارم شهرزاد رو:|
آهنگشم ناراحتم نمی کنه ها...ابدا میگم با اون واژه ی دقیقا مشکل دارم و بعد تر اینکه زیاد شنیدن یه آهنگ باعث میشه حس خوبی بهم نده
خز میشه به نوعی

+ عاشقم نشدم اتفاقا بس که سنگ دلم:|

مترسک 1394/09/28 ساعت 17:04 http://1matarsak.com/

حالا مگی جان خودت کجایی؟ دقیقاً کجایی؟

تو رخت خوابم با اجازه لپ تاپم تو آغوشمه

مهر 1394/09/28 ساعت 16:43

خب مسلما اهنگ خیلی خوبی ک طرفدار داره...
حالا ی اهنگ همه گوش بدن بده مگه!؟
+اهنگایی ک میزاری و معرفی می کنی فوق العاده ن مخصوصا اشراف زاده،ک عاشقش شدم
مرسی

+ بد نیست، زیادی لوث کردن هرچیزی بده اما...
پاپ قاعده ش همینه اصلا که همه گیر باشه، قطعا موفقیت چاووشی رو باید تبریک گفت.

+ می خوام شاعرشو ببینم بگم نمیشد این واژه ی دقیقا رو از توش حذف کنی:|
+ نوش گوشت عزیزم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد