مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گوش کنیم.

یه روزایی لازمه با آهنگای اینجوری شروع شه اصلا... 

: +http://dl.jem-music.ir/tak-ahang/Daarkoob/Daarkoob%20-%20Torshroo.mp3


+ دیگه تکراری شد بس گفتم، ولی خب اگه دوسش داشتین لطفا حلالش کنید؛) ما دو عدد ازشون خریداری نمودیم باشد که حلالمان شود!



نظرات 5 + ارسال نظر
رگها 1394/09/30 ساعت 14:05

من اینجا یه کامنت دیگه ام داده بودم اون شب D:
رسیدگی کن مگی :د

عه هرچی بود تایید کردم فاطمه جانکم

رگها 1394/09/29 ساعت 00:44

اولی رو ترجیح میدم مگی :دی
دومی قشنگه منتها "سرخوشی" ای که تو اولی هست منو بیشتر جذب میکنه :)))

هاها... منم اولی رو دوست تر داشتم خب...
بعد از اون یه آهنگ دیگه ای رو دوست دارم. اونم می فرستم برات دختر جنووووبیم!
:دی

رگها 1394/09/29 ساعت 00:14

تازه نه تنها خودم باهاش حال کردم
فرستادم واسه دوستام اونام دارن حال می کنن :))
جدیده هم در دست دانلوده D:

آخخخی... حال کنید حسابی و جای منم خالی کنید:)) :دی
من عجب آدم آهنگ معرفی بکنی شدم اخیرا نوچ نوچ نوچ:دی

رگها 1394/09/28 ساعت 21:34

وای ! چه بامزه س :))
نان استاپ دارم گوش میدم :))

چه حالمو خوب کردی که دوسش داشتی!
اوممم نان استاپ عشق کنی...

آدم 1394/09/28 ساعت 14:00 http://autumn-girl.blogsky.com

عاااااااای بود آهنگش.....حالا بس که گوش میدم خوانندش میاد به خوابم!!!

نوووش جونت:دی
بیاد خب... بچه خوبیه خوابشو ببینی ایشالا:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد