مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حنابندون مگیانه

مامانم میگه کی این حنا گذاشتن و انداخته دهنت، میگم ویرگول!

با تعجب میگه هان؟! 

میگم ویرگولشن!!! میگه فک کنم فهمیدم کی:| 


+ خیلی وقته می خوام حنا بذارم به مامانمم گفته بودم از مکه واسم حنا بیاره حتی، الانم یک عدد پیرهن گل گلی به تن نشستم و دارم مواد حنامو درست می کنم بذارم رو کله م... ترسناک نشم صلوات:دی

پی.اس :

شستم موهامو، راضیم از نتیجه، دقیقا اون مقداری که می خواستم تغییر رنگ داده، نه کمتر و نه بیشتر! اثر داروییش برام مهمه که باید دیرتر نتیجه رو دید.

نظرات 14 + ارسال نظر
Mr chapool 1394/10/01 ساعت 16:09 http://chapdas.blogsky.com

آهنگ مو طلایی دست حنایی اومد توو ذهنم وقتی این پستو خوندم

:)))
ایششش دست حنااایییی
عییی

Ella 1394/10/01 ساعت 08:40 http://oceanic.blogsky.com

خوب این شستن حنا مصیبته آخه! من یه بار گذاشتم بیچاره شدم تا شستمشون! شایدم اشتباهی گذاشتم

عه همه گفتن مصیبته ولی نبودا... من راحت شستمش فقط حموم کلهم نارنجی و حنایی شده بود!!! :)))
فک کنم من اشتباهی گذاشتم که اونقدر راحت شسته شد.

خب مبارک باشه! ( این یکی تولد نیستا،حنا گذاشتنه!)
25 سالگی با موهای حنایی!

:))) باشه
ممنونم بعله البته موهای قهوه ای من یه کم تناژ قرمز نارنجی اضافه شده بهش!:دی
حنایی نشده خوش رنگ تره

سپیده 1394/09/28 ساعت 09:45

کاکائو قاطیش کنی قهوه ای میشه وخیلی شکیل ...
حنا مورو سفید نمیکنه

با کاکایو گاطی کردم اتفاقااااا

نل 1394/09/27 ساعت 22:44

آره عزیزم. من خودم در طی دو ماه 6-10بار بیشتر نزدم.. اما یک قسمت ابروم ک کم شده بود دراومد. موهامم ک کم پشت شده بود دراومده. الان ی سری موهام بلنده..بینشون میبینی ی سری موهاییه ک تازه دراومده..واقعا من تاثیرشو دیدم.
جدیدا اگه گشاد بازی درنیارم و وقت کنم هر هفته دو بار میزنم .

عطاری داره. روغن کنجد و نارگیل
من دوسوم کنجد یک سوم نارگیل ریختم داخل یک شیشه. بعد با یک آمپول(بدون سوزنش)میزنم به موهام. اینجوری هدر نمیره.مستقیم ب پوست سرم میرسه بعد ماساژ میدم و ساقه مو هم میزنم.
لازم نیست زیادم بزنیا.در حدی ک چرب باشه.

اگه شب بزنی تا صب بمونه خیلی بهتره. اما دو سه ساعت قبل حموم هم بزنی خوبه.

انشالله جواب بگیری :)

چه جالب... سعی می کنم تنبلی رو کنار گذاشته و عمل کنم به توصیه هات؛)

... 1394/09/27 ساعت 21:20

این که حنا مو رو سفید میکنه شایعه هست.ربطی نداره اصلا.رنگ مو رو سفید میکنه

ممنونم که گفتی:)

نل 1394/09/27 ساعت 18:45

خداروشکر :)

روغن کنجد و نارگیل برای رشد مو گفتم.خودم نتیجه اشو در کوتاه ترین زمان دیدم. موی ریخته شده هم در میاد.. :)

جدی میگی؟!
وای من یه کم موهام ریخته...نمیدونم چرا! برم اینو امتحان کنم. از عطاری بخرم نل؟!
رشد موهام خوبه ولی پشتش دوس دارم بهتر شه

خزنده 1394/09/27 ساعت 15:50

دو گیس ببند. بابالنگ دراز هم که داری. ادبیاتم که دوست داری :دی

فعلا موهامو شستم و عین رنگ قبلیشه:دی
نمی خواستم نارنجی شه که. بابالنگ دراز؟ خیلی وقته ازش بی خبرم...

نل 1394/09/27 ساعت 15:32

من عاشق حنام..
حالا نیدونم چطوری حنا گذاشتی اما من شخصا حنا زیاد استفاده میکنم
حنا رو با گیاه سدر و شاتره باید قاطی کرد تا معجون قوی بشی.
اگ نمیخای رنگ بگیره حدود بیس دقه بزار.. اگ میخای رنگ بگیره ک بیشتر.
اصولا حنا رو با آب ولرم خیس میکنن. و میزارن یک ساعت یا حداقل نیم ساعتی یک جای گرم بمونه تا خوب به اصطلاح قوام بیاد.
هرجا میگم حنا. منظورم همون معجونه.

اصولا برای پوست همون حنا خیلی خوبه و باعث روشن و نرم شدن میشه.
بعضی افراد حنا رو با اب لیمو هم قاطی میکنن ک سفید کننده است.

کلا حنا خیلی عالیه. واقعا تضمینی مو و پوست رو خوب میکنه .
همچنین روغن کنجد و نارگیل عالیه :)

ممنونم دختر خوب من این کارو انجام دادم و دیر رسید این کامنت؛)
شنیدم روغن کنجد و نارگیل رو....پوستم بدک نیست نیازی به چیزی نداره فعلا:دی

مترسک 1394/09/27 ساعت 14:45 http://1matarsak.com/

حنا دختری در مزرعه :|

تو خونه اینگونه صدام می کنن:|

چه شکلی شدی؟! چه شکلی شدی؟! چه شکلی شدیییییییی؟!

هنوز ندیدم! هنوووز ندیدم! هنووووووز ندیدممم!
نوشته 3 4 ساعت بذارید باشه آخه :|

په پو 1394/09/27 ساعت 13:41 http://aski-ewin.blogsky.com

یه روش بهم گفتن درباره ی حنا. اینکه یکی دو قاشق حنا بریزی تو یه کاسه بزرگ آب ، رفتی حموم با اون آب حنا پوست صورت و بدنتو خیس بکنی. بعد تو اون مقداری که می مونه شامپو بریزی بزنی به سرت. بعد پنج دقیقه آب بکشی. ضد جوش صورت و بدن. ضدریزش مو و شوره سر. قرمز هم نمی شی!

چه جالب
فعلا که کار از کار گذشته
حنا گذاشتم سرم:دی امید که دهشتناک نشم.

باران 1394/09/27 ساعت 12:13

:دی
صلواتتتتت
فکر کنم تو خدای تجربه کردن هستی هر چیزی رو باید خودت تجربه بکنی
تا متوجه بشی اون چیز خوبه یا بد :))
اسم حنا میاد وسط یاد موهای مادربزرگم می افتم
یادش بخیرررر

اوهوم من چیزی رو که بدونم ضرر نداره اصولا تجربه می کنم:دی
خدا رحمتشون کنه:)

آناهیتا 1394/09/27 ساعت 12:12

منم چن باری حنا گذاشتم و خیییلی دوس دارم بازم بذارم,
اما از وقتی شنیدم باعث سفیدی مو می شه دیگه سعی میکنم بر دل خواستنم غلبه کنم :-/ انقدم موهام خوشرنگ میشد ک نگو :(
اگر تصمیمت جدیه حواست به اینم باشه ک حوله تیره استفاده کنی, تا وقتی ک موهات رنگ داره هروقت موهات خیس میشه آب نارنجی از موهات میاد و حوله و هر لباسی ک بپوشی و آب موهات بچکه روش نارنجی می شه.. من لباس سفید و حوله ی صورتی کمرنگ مورد علاقه م رو به همین دلیل از دست دادم :|

ممنوووون از توصیه هات آناهیت کف سرم رنگ نگیره:|
وااااییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد