مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

+ عکس کمدم + توضیحات

تو پست های قبل یکی از دوستانم(خورشید بی وبلاگ) گفته بودن چرا لباساتو لوله نمی کنی؟ جای تاش هم نمی مونه تازه... 

که من همون شب نشستم پای کشوها و لباسارو دونه دونه در آوردم و لولهزیسیون(فعل لوله هست) انجام دادم و خیلی هم کشوم خوشکل تر شد، فقط امروز یکیشونو باز کردم دیدم یه چروکای ریزی داره که خب دیگه طبیعیه... 

--- 

به اندازه ی یک کشو لباسهامو گذاشتم بدم کسی استفاده کنه و هی میرم میام نگاشون می کنم میگم آخه من با این خاطره دارم، آخه اونو فلانی واسم خریده و... و...و... 

--- 

اینجا کسی نیست پارچه بخواد؟ کلی پارچه پیدا کردم که قرار بوده بدوزم در سنین کم و مثلا خیاطی یاد بگیرم گویا؛ که ندوختم و موند تا الان... خلاصه کسی خواست ببینه ایمیل بده اگر فکر کردین به دردیتون می خوره ارسال می نمایم به هزینه خودم:دی

--- 

خاک کولرمم گرفتم که دیگه دلم نمونه اتاقم نصفه نیمه تمیز شده، الان من و اتاقم هردو خوشحالیم:دی 

---

باید برم دنبال طرح کمد،می خوام بیشترین استفاده رو از حدل فضام ببرم و نمی خوام هردمبیل شه...ایده ای چیزی دارید بفرمایید لطفا... و اینکه خیلی مسخره ست برای کسی که قصد ادامه تحصیل نداره تازه در آخرین روزهای عمر تحصیلیش بره میز تحریر سفارش بده؟! اگه بخوام میز تحریز داشته باشن مجبورم برای عطرهام یه شلف فسقلی سفارش بدم جای این آینه و میز آرایش فعلیم که خیلی هم کوچولوعه... 

تو ادامه مطلب در جریان مسایل قرار میدمتون!

 کشوهاش بیرون اتاق هستن جز یکی که لباساشو اکثرا دادم بیرون:دی
+ این کمد که میبینید کمدی هست که قراره شکسته بشه و اون در که میبینید در تراس کوچولوی اتاقمه... قراره شکسته شه اون هم و یه کمد یکسره ی بزرگ داشته باشم، چون تراسم به دردیم نمی خورد... 

نظرات 18 + ارسال نظر
مطهره 1394/09/19 ساعت 00:15 http://aban19.blogfa.com

پس چرا عکس اش برا من باز نمیکنه !!!

عه! نمیدونم چرا که...چیز خاصی هم نیست حالا

فاطمه 1394/09/18 ساعت 13:19

از طرف یک عاشق پارچه و البته خیاط سلام.چرا نمیدین براتون بدوزن پارچه ها رو؟

سلام عزیزم
چون پارچه ها رو مثلا خریده بودم یکیشو واسه دامن لنگی:دی پارچه نخیه
یکی تافته ست خریده بودم با یه پارچه دیگه ادغامش کنم، اون یکی رو خریده بودم یه مانتو مدل مانتو مدرسه بدوزم. اینا دیگه به کاریم نمیاد آخه:|
اگه می خواین بدم شما :دی

آناهیتا 1394/09/18 ساعت 11:21

خب پس یه پیشنهادی برات دارم, اگر ابعاد تراس اجازه می ده, یه اتاق لباس برای خودت درست کن! هم اینکه مجبور نیستی چیز زیادی رو خراب کنی, هم کلا یه فضای جدا و مخفی می شه از خود اتاق. فقط باید تراس رو دیوار بکشید و طبقه بدید
اگر همچین تصمیمی گرفتی عرض تراس رو اندازه بگیر, اگر بخوای دو طرف رو کمد کنی میشه 60 عمق کمد*2+ 1 متر فضای رفت و آمد. اگر تراس ت جواب بده خیلی عالی می شه
البته همینکه تراس رو ببندی یه اتاق خلوت خوب برات ایجاد می شه که هر بلایی دلت می خواد می تونی سرش بیاری. فقط اینکه یادتون نره دیوار جدید رو حتما عایق کنید وگرنه بخاطر کوچیک بودن فضا هی بوی نم می پیچه توش.

نه اجازه از این قرتی بازیا نمیده ابعادش بهم آنا...
یه کم پرتی داره اون سمت پشت کمدم...
دقیقاااا باید عایق کنیم پووووف :(((

آنا 1394/09/18 ساعت 02:44

خب باز بارون میخوره دیگه نم میگیره

اینجوری حساب کنید دیوارای خونمونم باید نم داشته باشه که:|
نه دیگه دیوار بشه طوری نمیشه...

کاسپین 1394/09/18 ساعت 01:53 http://http:

البته معلوم نیست این طرف کمد فضا داری یا نه اما من جات بودم آقای کسی رو پیدا میکردم برام یه کمد طراحی کنه هر بار نگاهش کنم دلم غنج بره.کمد دولایه با کشو های مخفی تو دیوار. بالاش کتابخانه ومیز تحریر وصل بهش.یه جای دنج فقط،و فقط مال خودت فقط دیوار بالای در بالکن رو هم بریز فضا برای مانور بیشتر باشه

اون دیوارم می ریزم.... والا حوصله شلوغی ندارم ولی کمدمو یه چیز درست حسابی می کنم الان اینی که میبیند تا سقف قراره بترکونم فردا و راحت شم:دی
امیدوارم جام باز شه و بتونم توش کلی لباس بذارم.
من ترجیحم اینه فقط کمد باشه یک سره...

خورشید 1394/09/18 ساعت 01:05

سلام. ااااا کاش نتیجه بدون چروک بود اونوقت بهتر میشد. آره خب یه خورده چروک ریز ایجاد میشه با توجه به جنس پارچه ها. من خیلی حساس نیستم راستش

هاها... منم حساس نیستم اصولا تو تنم باز میشه دیگه
حالا یه کم چروک طوری نیست که!

آنا 1394/09/18 ساعت 00:23

شما رشت اونجا تراس بارون میخوره که اونو چیکار میکنی خب؟!

دیوار می کنم تراسو می بندم دیگه

تک مُدی 1394/09/17 ساعت 23:59

عکسشو ببینم برات میفرستم، فعلا به ذهنم رسید برات بکشم:دی

http://bayanbox.ir/view/6722628413732869675/IMG-20151211-235413.jpg

اون دوتا طبقه خالی میتونن کشو هم بشن، بستگی به خودت داره که دقیقا چی بیشتر نیاز داری

بابت خط خطی بودنشم پیشاپیش عذر میخوام

عخی چه مهربونید شماها... میبینم عزیزم:) الان

آناهیتا 1394/09/17 ساعت 23:52

حیفه که از تراس استفاده نمی کنی, البته اگر تراس دیگه ای داشته باشید همون بهتر که به چیز مفیدتری تبدیل بشه.

دخترجان اگر چیزی مد نظرته توضیح بده برات طراحی کنم :)

دو عدد دیگه تراس هست این به دردی نمی خوره واقعا...
تراس واسه اتاق معنایی نداره به نظرم خصوصا اگر رده خور و بارون گیر باشه:|

خیلی مهربونی آناهیت جانم ولی هیچی مد نظرم نیست:))

تک مُدی 1394/09/17 ساعت 23:35 http://unimodal.blog.ir

کاری به تخت ندارم
تخت چرا باید عوض بشه اصلا؟!
...
مگهان، یک مدل هست، اینطوری که کل اون کمد بعلاوه یه قسمت از در تراس بصورت اِل میشه یه کمد سراسری که بخش کوچیکترش که به در تراس ختم میشه، طبقه میخوره برای همین عطرها
بعد یه فضای مربع شکل زیر این خالی میمونه، یعنی انگاری قسمت پایین در تراس و یه کوچولو از دیوار، اینو همینجور که تو خالیه، یه میز متصل میزنن، بعلاوه یه صندلی فایبرگلاس همرنگ با رنگ کمدت
اینطوری میز تحریر، کمد، فضای لازم برای عطرهات رو داری، باقی اتاقتم داری

عکس نداری دختر؟
خیلی خفنه که...دلم خواس خببب
حالا البته شاید ساده ساختیدمش ولی دوس دارم ایده ت رو خیلی
مچکرم وقت گذاشتیدی

mahee 1394/09/17 ساعت 23:21 http://gahnegar.blogsky.com

نظر خاصی ندارم فقط درکمدتو ریلی کن.خیلی خوبه.به زور بسته نمیشه هیچ وقت! مال من اینطوریه

تنها چیزی که مد نظرم بود حتما بگم همین ریلی شدنشه... مچکرم مامانچه

شبنم 1394/09/17 ساعت 23:11

خوی تخت تاشو هم تخته دیگه هروقت کارش نداری می گذاری بالا این حوری ! من اگه جای تو بودم و البتهجای خانواده عر گز این کارو نمی کردم اون تراسه رو سقف بزنید خودش می شه انباری کمد دیواری یا هر اسم و عنوان دیگری بعد تو همون قسمن طبقه بزنید این جوری که شما می گی که کل اتاق به هم می ریزه دیوارا هم البته بنا هم نیازه بیاد و این یعنی کل خونه در گیره دیگه

دیگه من که میگم تختمو نمی خوام بدم بیرون:دی
وای نه من ظاهر همه چیز خیلی برام مهمه... اتفاقا اول ایده شون این بود که دیوارو نشکنیم ولی من گفتم دلم کمد تر و تمیز می خواد نه اینجوری...
چون تراسه و اینجا رشت است. ما باید حتما بنا بیاریم که تراس رو مسدود کنه و دیوار بکشه...

تک مُدی 1394/09/17 ساعت 23:07 http://unimodal.blog.ir

مگهان، تا چه قدر میتونی هزینه کنی؟
بگو تا بگم چیکار کنی :)
...
البته چون یه عده رسالتشون اینه نگران همه خلق الله باشن،میزان هزینه رو میتونی در گوشم بگی!

والا هزینه ی کمد منظورته؟ من تخت عوض نمی کنما:|
ولی هزینه ش مهم نیست دیگه حالا یه بار دارم خرج می کنم فقط چیز خوبی از آب در بیاد و لباسام منظم بشه

هوم 1394/09/17 ساعت 22:13

مرفه بی درد چیه؟ بالاخره توی اتاقت جا میشه که! حالا یه کم فضای راه رفتن ممکنه کمتر بشه که اونقدرا هم مهم نیست.

ولی کاربردی ترین تغییریه که هر کس می تونه توی اتاقش بده که واقعا تاثیرش حس بشه! دیگه خوددانی! :|

آخه داستان اینه من اصولا عادت به ریخت و پاش دارم شدیدااا...یعنی من رو در دو حالت زیاد میبینید، ریخت و پاش! تمیزکاری!:دی
بعد هرچقدررر فضای تخت بیشتر ریخت و پاشم بیشتر...یه وقتایی میام رو تختم بخوابم می بینم کلا جایی برام نیست و پایینش میخوابم!در این حد ینی:))

+ تخت دو نفره مال متاهلینه پسرم:|

هوم 1394/09/17 ساعت 21:55

من میگم به جای این کارا یه تخت دو نفره بگیر! از وقتی این کارو کردم واقعا موندم قبلش با یه نفره چی کار می کردم! جای اضافیش باعث میشه آدم احساس راحتی کنه!

من از کمبود جا حرف میزنم یه مرفه بی درد اومده میگه تخت دو نفره... ای امااان
من تخت دو نفره نمی خرم بنا به دلایلی:| دهه

شبنم 1394/09/17 ساعت 21:30

سلام به نظر من از این تخت کمدای سر هم که تخته تاشو داره بگیر از اتاقت کوچیکه حتی داخلی جای تخت هم خیلی چیز میز جا میشه جای کمی هم می گیره همیشه هم اتاق مرتب نظر میاد این جوری

نه آخه تختمو دوست دارم و تازه هم هست.
نمی خوام تختمو بدم بیرون فقط ایده برای کمدم می خوام همین؛)
اتاق خالی میشه بی تخت دوس نمی دارم:دی

په پو 1394/09/17 ساعت 21:26 http://aski-ewin.blogsky.com

من دقیق نفهمیدم قضیه ی کمد چیه. ولی پیشنهادم اینه نصف قسمت رخت آویز رو جدا کنی به شکل عمودی، برای وسایل آرایشی و آینه ی کوچیک و یا مثلا کتابخونه.

اوم قضیه اینه من می خوام لباس توش خوب بمونه... بعد گفتم قفسه های داخلیشو چجوری بذارم؟! گفتم شاید کسی ایده ای داشتیده باشه...
توضیح ندادم درباره عکس... :دی
الان یادم افتاددد

Nila 1394/09/17 ساعت 21:17

مگی نمیشه کلا اتاقتو تغییر بدی ... مثلا بنفشش کنی :)) کمد بنفش کاغذ دیواری بنفش و روتختی بنفش :) یا رنگی که خودت دوست داری ...چقده دلم واسه اتاق کوچولوعه مجردیم تنگید مگی :)

نه دوست ندارم آخه نیلا:) خیلی زود خز میشه و دل میزنه
پیش تر زرد بود، مدتی صورتی... مدتی فیروزه ای حتی
الانم که تختم نارنجیه... ولی دوست دارم همه چیز سفید و رنگهای این مدلی باشه و اتاقم کلاسیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد