مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

منم دخترم آخه؟

این روزا هی چیزای خوشگل تزیینی هدیه می گیرم و هی غمم میشه از اینکه جایی برای گذاشتشون ندارم، همه رو به سختی چیده بودم رو قفسه ی بالایی کتاب خونه م، برشون داشتم و بسته بندیشون کردم برای وقتی که اتاقم بزرگ تر شد. 

حالا فکر می کنم یکی از آرزوهای محالم داشتن اتاق بزرگتره چرا که پدرم هیچ وقت خونه ش رو نمیذاره بریم جای دیگه... 

اگه دری به تخته بخوره و یه آدمی عقل از کله ش بپره و مجابم کنه به تاهل بازم بعیده که اتاقم بزرگتر از اینی که هست بشه... 

هیچی دیگه، همین.  


+ هیچ دختری رو دیدین که هیچ چیز تزیینی و هیچ عروسکی حتی تو اتاقش نباشه؟!



نظرات 24 + ارسال نظر
مهتاب 1400/02/24 ساعت 15:21

عزیزم غصه نخور مهم جاش نیست فعلا که همینه سعی کن همه چیز رو بسته بندی کنی و از همینم لذت ببری والا من حسرت همونم دارم من کلا اتاق ندارم دلم یک ذره حریم شخصی میخواد ولی چه کنیم همین دیگه باید کنار اومد و تلاش کرد بهترش کرد

عزیزم

Amitis 1394/09/18 ساعت 00:09

اتاقم رو پسندیدی ها :)

خیییییییلی توش جای منم کیف کن!

په پو 1394/09/17 ساعت 21:12 http://aski-ewin.blogsky.com

اینم یادم رفت بگم. تو همین یه ذره جا خیاطی هم می کردم! گاهی تا یه هفته چرخ خیاطی اون تو پلاس بود! اگه اینورا بودی اون تیکه پارچه هایی که گفتی رو ازت می گرفتم!
یه ایده برای اتاقت البته اگه چسب زدن به دیوار منعی نداره برات. من تیکه هایی از شعرهای کوتاهی که دوست داشتم رو رو کاغذ کوچیک و بزرگ می نوشتم هر کدوم رو یه کاغذ جدا. آچهار. فابریانو یا هرچی دم دست بود، بعد کج و کوله می زدم به دیوار. بین اونا هم عکس چند تا بچه خوشکل زده بودم. عکس شاعر. متنهای آموزنده ی کوتاه. جملات بزرگان مثل دکتر شریعتی. خلاصا هر چی به دلم می نشست. اونقدر همه دوسش داشتن که چند نفر شبیهش رو برا خودشون درست کردن. اگه خواستی داشته باشی و نتونستی از چسب استفاده کنی با سنجاق قفلی زرد و طلایی بچسبون به پارچه و پارچه رو با طرح آشفته وصل کن به دیوار. امیدوارم به اتاقت بیشتر امیدوار شده باشی!

یااادش بخیر یه مدت تو اتاقم از این کارا می کردم کلی پوستر های خوشگل توش داشتم!
آخخخی... من حاضرم بفرستمشون براتون عکسشو ببینید البته شاید دوس نداشتیده باشید مثلا
خوشبحالتون که هنرمندین و خیاطی بلدین:)

په پو 1394/09/17 ساعت 21:03 http://aski-ewin.blogsky.com

اتفاقا... من مجرد بودم اتاق شیش متری داشتم. اونقدر بهش می رسیدم که همممه عاشقش بودن. دختر عمه م هیچ جا جز اتاق من نمی خوابید. فشرده می چپیدیم توش. یه کم خلاقیت می خواد. ببین از چه چیزی خوشت میاد به زور براش جا باز کن. لازم نیست حتما چیزی بخری. من هیچ چی نخریده بودم! همش رو از اینور و اونور جمع میکردم. از چیزای ریز و بزرگ. فقط خوشت بیاد ازش. خودش درست میشه.

من دوست ندارم تو اتاقم هیچی باشه آخه...
از اتاقای شلوغ متنفرم:|
مشکلم اینه:( وگرنه راحت میتونم خوشگل کنم اتاقمو با چیزایی که دارم.
عکس از اتاق اون دوران ندارین ما ببینیم کیف کنیم:دی؟

هاع،من نمونه یه دختر کوچیکه ی خیلی مظلومم:(

عخی...

Amitis 1394/09/17 ساعت 15:43

نه باور می کنی ، کتاب هم خیلی ندارم ؟ چون خوب تمام کتابام تا ٢٣ سالگی ایران گذاشتم اومدم ، ولی یک کمد به نسبت بزرگ دارم که لباسام توش چیدست ، طبقه بالاش هم کیف های بیرونم ، به مرتبی کمد هم خیلی اهمیت میدم ،

واااای خوشبحالت اصلا اتاقت ایده آل خودمه... خلوتتتتت و با لباس های مرتب چیده شده
منم صرفا بخاطر نظم بیشتر دارم کمد می سازم وگرنه جا برای لباسام بود. فقط تنگ بود جاشون...

کیمیا 1394/09/17 ساعت 15:36

اناء:/
تازه تو اتاقت کوچیکه. من خودم اینمدلیم:)))
به قول دوستام که میگن تو اصلا دختر نیستی:/

والا اتاقم اونقدرام شاید کوچیک نباشه که میگما یعنی دوستام تو اتاق اینقدری میز تحریر دارن انواع کیف و زیور آلات و چه چه رو دیوارشون آویزونه
ولی من دوس دارم اتاقم خلوت باشه حتی فرشم نداره اتاقم!!!

محسن 1394/09/17 ساعت 13:41

میتونی قلبتو بزرگتر کنی چیزهایی رو که دوست داری ببخشی به کسی که میتونی دلشو شاد کنی بعد اثرش رو تو دلت میبینی امتحان کن...

آخه اینا هدیه هایی هستن که دوستام بهم دادن و بخشیدن به نیازمندها معنایی نداره
مثلا یه نیازمند نیازی به گلدون صنایع دستی داره؟ یا تابلوی صنایع دستی فلان؟ اینا ارزش معنوی و مادیش هردو بالاست و تو شرایط خاص دوستام واسم آوردن و اگه بفهمن دادم به کسی دلشون می شکنه:)

نل 1394/09/17 ساعت 12:37 http://ykishodan.blogsky.com

مگهان یک سر به وبلاگم بزن :)

اومدم و خوندم با اینکه خیییلی کار سرم ریخته بود از صبح

الهام ب 1394/09/17 ساعت 11:48

مگی جان تختتو عوض کن. ازین مدلایی بگیر که زیرش باکس داره کلی لباس و کتاب جا می شه توش.
به دیواراتم می تونی شلف بزنی جینگولاتو بچینی روش.

تختم تازه ست عزیزم:(
اشتباه کردم از اونا نخریدم از اول و الانم نمی خوام خرج دوباره رو دست خانواده بذارم... راستش از اینایی که باکس داشت خوشم نیومده بود اون زمان
شلف بلی؛) الانم یه شلف دارما
ولی فکر کنم باز دو تا شلف کوچولو بزنم ممنونم:*

سیمای 1394/09/17 ساعت 11:02

اتاق منم خیلی کوچیکه
جز دو تا عروسک چیز دیگه ای ندارم منم

واگعا؟ من چرا همیشه فک می کنم اتاق همه عین دریاست فقط اتاق من فسقلیه؟!

دیدم همه گفتن عروسک و وسایل تزیینی ندارن من دیگه صوبت نکنم:))

:))) تو هم؟!
ای بابااا

حوا 1394/09/17 ساعت 09:27

یک عدد تخت یه کتابخونه ی چهار ردیفه و یه میز تنها وسایل چیده شده در اتاقی به رنگ سفید یک دختر که من باشم !!

بعد اتاق پسرداییم پر از عروسک و قاب و یه رنگ سبز جیغی هم داره

حوا چقدر اتاق سفیدت شبیه خودته..دوسش دارم.
من یک عدد تخت نارنجی دارم که به شدت ساز مخالفه تو اتاقم:)))

اگه اون دو تا احتمال رو کنار بذاریم چاره ی کار مستقل شدن و زندگی مجردیه!!

خیلی خفن و رویا پردازانه ست:دی
اگه بخوام مستقل شم که از رشت می رم و جایی دور از اینجا زیست خواهم کرد.

سهیلا 1394/09/17 ساعت 06:54 http://nanehadi.blogsky.com

عزیزکم به فکر استفاده از فضها باش.جعبه خیلی میتونی به تقسیم بندی و مرتب شدن کمک کنه.

ممنونم بانو... بله... دارم یه فکرایی هم می کنم واسه پشت تختم یه فاصله کوچیکی هست شاید اونجا رو بتونم یه کاری کنم مثلا

مال منم نمیشه توش وارد شد:دی همین الان پایین پام یه کپه لباسه، روی صندلی پر کپه های لباسه، و روی تخت هم تعدادی...لباسه:دی
نمیدونم این همه لباسو از کجا آوردم:|

خواهرم همیشه میگه وقتی می خوایم بریم مهمونی تو لباس نداری! وقتی می خوای اتاقتو جمع کنی هییی می نالی من چرا این همه لباس دارم؟:دی
بالاخره تکلیفتو روشن کن!
اتاق منو ببینی رسما می گرخی...

Amitis 1394/09/17 ساعت 00:08

Man, otagham ham bozorge:)

کتاب چی آمیتیس:|¿ خیییلی داری؟
از این کمد سرتاسری ها چی؟ از اینا که سر تا تهش پره لباسای رنگی رنگی کنی؟

Manic man 1394/09/17 ساعت 00:05 http://manicman.ir

عکس پوشه مدارک دیگه چیه؟؟

هیچی نیست:|

مگی یه چیزی بگم روحیه بگیری؟!
اتاق من یه میزه و یه کتابخونه در یک ردیف، یه کمد لباس و یه تخت که زیرش کشو داره در ردیف دیگه.. و یه فضای نیم متر در دو متر و نیم بین این دو ردیف! که توش میشه راه رفت، اگه کشو بسته باشه نشست پشت میز، اگه صندلی پشت میز نباشه کشو رو تا نصف باز کرد!
:دی

روحیه گرفتی؟:دی

ویرگول من میز ندارم تو اتاقم اگه داشتم همینی میشد که میگی... خیلی هم دلم میز تحریر می خواد ولی وسط اتاق نمیشه گذاشت بقیه دیوارها هم اشغاله
من یه تخت دارم، بی کشو! یه میز آرایش خیلییی کوچولو!خیلی ها(کنسوله در واقع) و یه کتابخونه 3ردیفه :( همین

ولی خوب بود که حس کردم احساسمو درک می کنی
وقتی اتاقت ریخت و پاش میشه خیلییی بدجور میشه نه:|¿ مال من نمیشه توش وارد شد

manic man 1394/09/16 ساعت 22:54 http://manicman.ir

مگی بیا اینم لینک گالری. خواستی می تونی بزاریش.
http://manicman.ir/gallery

به به منیک سلام:)
می خواستم یه عکسی نشونت بدما... عکس پوشه مدارکمو
میام میبینم:)

Meredith 1394/09/16 ساعت 22:50 http://dr-coffe.blogsky.com

من :)

آه... یا خدا...
پس اتاق پسرا احتمالا پره از تزیینیها :دی

سپیده 1394/09/16 ساعت 22:43

بلههه و همچنین من

خب پس چرااا همه واسه من چیزای تزیینی میارن؟
عکس بدین ببینم که هیچ چیز خوشگل و تزیینی تو اتاقاتون نیست

من با کمال تاسف هیچ چیز تزئینی ندارم تو اتاقم! :|

یا ابرفرض جدی؟!
پس چرا همه برا من چیزای تزیینی می خرن حتی خواهرم:|¿

تک مدی 1394/09/16 ساعت 22:25 http://unimodal.blog.ir

بله، من:)

هیچییی هیچی:|؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد