مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خدایا منو مرد بده! همون مرگ تدریجی و اینا

تمام کمدمو جمع کردم و چیدم تو از این بقچه؟ رنگی ها... 

بابام گفت چرا از الان؟ خیر باشه... گفتم مگه فردا نمیان؟

یه نگاه متفکرانه ای بهم کرد و گفت مگه نگفتی باشه بعد امتحانات؟! 


+ یعنی تمام خونه دور سرم چرخید:| هماهنگ نکرده با نجار... 

+ من دو روز پیش هرچی اصرار کردم بی خیال کمد نمی خوام اینا گفتن باید بخوای و بعد دم عید باز نق میزنی جا ندارم. گفتن باشه بعد امتحانا که همگی گفتن نه و اینا... امروزم صبح بابا تذکر داد که حتما وسیله هاتو جمع کنی ها... حالا در اومده میگه خیر باشه از الان چرا وسیله هاتو جمع کردی؟ :(( 

+ خدایا منو مرد بده:| (مرد:مرگ) 

بعد تر اضافه شد :

همه اتاقو خالی از وسیله کردم و همه چی رو دارم نم نم و آروم آروم منتقل می کنم به یه گوشه ی خونه که شرمنده شه بابا و صبح زنگ بزنه بگه نجار بیاد(آیکون خمیازه از ته دل) تا حالا نصف راهو رفتم مونده کتابا و کتابخونه م... تو ادامه ثبت کردم غلط کاری امشبمو... حجم عکسم پایین نیاوردم:|

 


 


نظرات 13 + ارسال نظر
په پو 1394/09/17 ساعت 21:22 http://aski-ewin.blogsky.com

بیشتر شبیه ساکه تا بقچه! جالبه به تنها چیزی که دقت نکردم بر خلاف بقیه ی نظرات لباسات بود!

چه بامزه:دی
آدمها خیلی با هم فرق دارنا...
من نمی دونم اسم اینا چیه ولی بهشون میگم بقچه

مترسک 1394/09/17 ساعت 11:31 http://1matarsak.com/

خودشو ناراحت نکن ;)

باشه متررر

سلام مگی کثیفه:) خو عمو نجار ببینه اینهمه الکی تلاشیدی و جابجا کردی گمگین میشه دیگه:) مگهان شما کرمان زندگی میکنی؟

:))) اهااا از اون نظر :دی مگی کثیفه؟ بدجنس
نه عزیزم :)
من رشت هستم و رشتی هم هستم با افتخاااار

omid 1394/09/16 ساعت 19:11

ی ترس تو شهر افتاده هاهاهاهاها

... عجب...

خورشید 1394/09/16 ساعت 18:07

سلام
اااااا چیجوری عکس نشونت بدم؟ آدرس ایمیل اینجا ندیدم مگی عزیز
ولی یه سرچ بزنی توی نت مثلا مرتب کردن کشو و کمد ... کلی مطلب و عکسای گوگولی میاره

سلااام
وای چرا به ذهنم نرسیده بود؟! حتما این کارو خواهم کرد حتمااا

اون گل گلیا...چادره؟ خیلی خوشگلن...

وااای نه همه میگن عین چادرن ولی چادرامم گل گلی هستن اونا پیرهنای خونه م می باشن ویرگولشن

+ می خواستپ درباره چادر پست بذارم دیشبا

مگی خیلی مرتبی ها:) من عاشق این لباسای گل منگولیتم دختر:)) فکر کردم اگه عمونجار بیاد این پستتو بخونه چقد برات گمگین بشه:))

من مرتبم؟ من؟منننن ؟ من شهره م به شلختگی و کثیفی حتی
چرااا گمگین بشه آخه؟

خورشید 1394/09/16 ساعت 14:58

سلام مگی عزیز.
یه پیشنهاد دارم. یعنی راستش از یه بعد دیگه به کشوهات نگاه کردم
مگی عزیز میشه لباسها رو لوله کرد و گذاشت توی کشو. هم جای کمتری میگیرن هم چروک هم نمیشن. چمدون و ساک بستن هم اینجوری خیلی بهتره

:دی یکی از کشوهام اونجورین دقیقا...
ولی بلد نیستم خوب لوله کنم آخه بی نظم میشه خیلی:(
راستی سلام میشه یه عکس نشونم بدید ببینم چجوری میشه کشوهاتون؟

خدا بت صبر بده سر جمع کردن وسایل، خاک بازی های نجار و دوباره چیدن وسایل

راستی لوگو هم مبارک :)

وااای دیگه دلمو بیش از این نترکون خانوم مهندس:)) همینجوری غمم گرفته جمع کردنشون کلی طول کشید

omid 1394/09/16 ساعت 13:25

بله
کرمان ژل دست گیر نمیاد ماسک گیر نمیاد مدرسه ها تعطیل شدن وضعیت تقریبا زرد اعلام شده
واکسن آنفولانزا گیر نمیاد
حتی بارون هم یا برفم نمیاد
وضعیت عجیب اینجاها

خوبه اتاق تکونی فوق اساسی انجام دادین
قبلا فقط اساسی انجام میدادین

بفرستیم براتون؟ یعنی چییی واقعا؟ اینا جدیه؟ از این ژل ملا اندازه یه سال با ابوبوس بفرستم براتون؟ بوخوداااا

این فوق اساسیه:|¿ راضی نیستم نیاز به تمیزی بیشتر دارم واقعا

شروره 1394/09/16 ساعت 11:12

سهلااااام مگیییی!!!!
وای چ دخدر مرتب گشنگی داریم مااااا!!!!!
همه چی مرتب و منظم و رنگی و گلی و اینا!
اگه من بودم هرچیزی از ی جا عاویزون بود باور کن!
بعدشم باعد دعوات کنم حسابی!
ینی چی اون + سومممم!!!!
ن ینی چی عااااااخه ه ه ه ه ه!!!!
"بیام بکنم ادبت" و قص علیهذا و داب اسمش و اینا!!!!!!

سلام شروره
سلام سلاااام سلام
تو بودی از هولدن حساب می بردی و جو وبلاگش می گرفتت؟ ینی ضعف کرده بودم از خنده ها:)))))
گربونت چشمات مرتب می بینه! من ظاهر اتاقم اصولا نامرتبه ها ولی باطنش خوبه، کارام همیشه بر عکسه:))
اون سومی اصلاح هست بین ما دوستان! میخوایم تو شرایط خاص بگیم خداااایا منو مرگ بده نمی گیم:))جاش طلب مرد می کنیم که خودش تدریجا ما رو بکشونه اون مرد نازنین:)))
بیا بکن ادبم:دی دعا کردم برا خودم دعا خیررر بود که


امروز فردا نجار میاد اینطوری که تو اشغال کردی خونه رو

:دی
نمیااااد نمیاد :(( اصلا بابام نمی بینه اینا رو...:دی
بگم البته یادآوری کردم بهش ولی اگه به خودش بود یه مااااهم اینا رو میدید ترتیب اثر نمیداد دلارام

هوم 1394/09/16 ساعت 09:29

:| خب این چه کاریه؟ یه بار ناز می کنی بعدش می خوای در عمل انجام شده قرار بدی! اینکه حرف دلتو به بابات نزنی یه چیزه ولی این کارت دیگه یه سطح بالاتره. اذیت محسوب میشه! :/

عه من هرچی گفتم صبر کنید گفتن نه
بعد گفتم کی میاد گفتن احتما 15 16م:| گفتن جمع کنیییااا وسیله هاتو الان زدن زیرش:))
میگن تو گفتی نه نه نه و اینا:دی
من اذیتم؟ مننننن؟! جرات کردی به من بگی اذیت:))؟ هوووف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد