مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چه هوای سردی شده ها...

صبح ساعت 7 از خواب پاشدم و سرحال تر از روزای معمولم بودم، نذاشتم سر درد دیشبم امروزمو خراب کنه. میریم که یه روز بارونی دلچسب رو داشته باشیم؛) خودمونیم چقدر خوابیدن تو این هوای سرد می چسبه ها... 

امروز قرار شده بیان و پروژه ی کهنه شده ی کمد سازی برای اتاقم رو شروع کنن، انگار البته... از این بابت هم خوشحالم و هم ناراحت احساس می کنم تحمل حضور غریبه تو اتاقم رو ندارم،اصلا یکی از چیزهای جالبی که درباره م باید بدونید اینه که من عموما کسی رو تو اتاقم راه نمیدم و همیشه م احساس می کنم ریخت و پاشه حتی در تمیز ترین حالت ممکن! اصولا اهل سطحی تمیز کردن اتاقم نیستم،باید تمام کشوها و کمدهام مرتب باشه تا احساس کنم همه چیز خوبه، اصلا هیچ کاری رو دوست ندارم الکی و سر سری انجام بدم، که اگه بودم این همه رنج نمی کشیدم سر انجام هر کاری...

من حالم خوبه و به احترام کامنت ها پست پیشین رو پاک نکردم و لطفا خواهشا کامنتهای جدید در اون رابطه نگذارید، نمی خوام اینجام بشه جایی که از اون ماجرا بنالم چون این قصه سر دراز دارد ؛)

نظرات 8 + ارسال نظر

مبارک باشه کمد نو قفسه ی کتابم سفارش بدین یهو دیگه!!

ممنونم آقا
میدونید اتاقم کوچیکه من کتابخونه دارم وگرنه... بزرگتر از اینم که اصلا معنی نداره برای اتاق فسقلیم:(

محمد حسین 1394/09/15 ساعت 14:44

ببخشید قسمت اخر این مطلب را ندیدم و برای پست قبلی نظری گذاشتم .

خواهش می کنم موردی نداره:)
راستی بی شک اشتباه کردید و من اون خانومی نیستم که حدس می زدید، چون اصلا در اون فضاها نبودم هیچ وقت... همسر همشهریم رو دوست داشته باشید

Nila 1394/09/15 ساعت 13:26 http://23969.blog.ir

مگی مرتب و خانوم: ))
من بدم میاد کسی دست به وسایلم بزنه... خدا نصیب نکنه کسی کتاب و دفترو مداد و خودکارو... منو جابجا کنه ... :|حضورشون قابل تجمله اگه دست نزنن :)))

حالا دیگه اونجوریم نیستم من؛) رو لباسام حساس ترم

Ella 1394/09/15 ساعت 11:56 http://oceanic.blogsky.com

تحمل غزیبه تو خونه و اتاقسخته و از اون سختتر پروژه های تعمیراتی و بازسازی و حضور آقاهای تاسیساتی و ایناست!!
به بعدش فکر کن مدام و اتاق قشنگ شده ات


مگی ایده آل گرا

سهیلا 1394/09/15 ساعت 10:43 http://nanehadi.blogsky.com

منم دوست دارم خودم کارامو بکنم.عصبی میشم وقتی کسی دور و برم هست.اما بعضی وقتا کمک لازمه.مخصوصا اون موقع هایی که نمیتونی از وسایل دل بکنی.

وااای اون قسمت که نگید از نظر مامانم همه چیزایی که من دارم بی استفاده و مندرس و کهنه ست

شروره 1394/09/15 ساعت 09:57

بححححححح بححححححححح مباااااارکا باااااااشه!
ی کمد پر از لباسای مگی پوش و گل گلی و خوشگل و موشگل و خوشرنگ!
دوسداشدمممم!!!!!
اصن با تصورش حال عادم خوب میشه!

انرژی مثبتیییی هستی شما
بعله اگه خدا بخواد کمدم داره بزرگ میشه! مردم با کمد فسقلیم...

مترسک 1394/09/15 ساعت 09:18 http://1matarsak.com/

خوبه که، تموم که شد عکسشو بذار این‌جا برامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد