مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قیدار می خوانیم.

آدمی که یکبار خطا کرده باشد و پاش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن تر است از آدمی که تا به حال پاش نلغزیده ...

این حرف سنگین است، خودم هم میدانم خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتنِ آکبند در آمد، فلزش معلوم میشود، اما فلزِ خطاکرده رو است، روشن است... مثلِ کفِ دست، کج و معوجِ خطش پیداست.


از آدمِ بی خطا میترسم، از آدمِ دو خطا دوری میکنم، اما پای آدمِ تک خطا میایستم.


نظرات 13 + ارسال نظر
سپیده 1394/08/30 ساعت 11:16

اخه من به تو چی بگم اشک

:)

سپیده 1394/08/30 ساعت 10:53

مگی بهت گفته بودم فامیلی من امیرخانیه

اینارو ولش دو هفته پیش شهرتون بودما... نگفته بودی...

از امیرخانی خوشم نمیاد.
شعار زیاد میده. ولی خوب بعضی نوشته هاش هم بد نیست

:)

مترسک 1394/08/30 ساعت 08:27 http://1matarsak.com/

آدم «دو خطا» خطرناکه، کلاً باید ازش ترسید، دوری کردن که جای خود...

هوم...

چقدر زیبا

آدم 1394/08/29 ساعت 23:16 http://autumn-girl.blogsky.com

چه خوب رسوندی مفهومو...موافقم باهات....

خوشحالم که تونستم تفهیم کنم حسمو؛)

نمیدونستم
اصلن نشنیدم تا حالا
چقدر عجیب!
احتمالا مجبور به کوچ شم:-(

اوهوم خیلی خیلی دوست دارم که برم:)
بلاگ رو بهت پیشنهاد می کنم.گرچه من بلاگ اسکای رو بیشتر دوست میدارم هنوز....

قیدار خان و شهلا جان... هعی...
خیلی خوبه...
"فقط چِک نیست که برگشت میخوره..."
"روزگار از ما یَل مردی گرفت..."
"تار سبیل..."

ایراد از هوای بارانی تهران نیست، ایراد از دورانِ سربازی هم نیست، ایراد از امیر خانی ـست که قلمش را باید طلا گرفت...

"منِ او" هم حتمن بخونید ، حتمن... حـتـمـن !

من او کتاب بعدی نه بعدی تره... احساس می کردم من او رو بیشتر از قیدار دوست بدارم. به همین دلیل گذاشتمش برای بعد تر... :)
چشم مهرداد عزیز ... چشم

فقط میتونم بگم بینظیره بینظیره بینظیره

اوم عالیه دختر عالی...
+ منظریه بله داره. یکی از عزیزای خاموش رشتی برام نوشت درباره ش و گفت کوچولو بود و پر از حسای خوب...
اگه فرصت شه شاید فردا عصر برم اونجا...
پرشین کلا کامنت هامو نمی پذیره:( ...کاش کوچ کنی

عارفه 1394/08/29 ساعت 21:22

قیدار خوبه من دوستش داشتم
یعنی ها کلا کتاب هایی که از امیر خانی رو دوست دارم . من او رو هم خواندی؟
اااا مگی منم داشتم همین چند وقت پیش به دوستم می گفتم این موضوع رو
می دونی فکر می کنم همیشه هم بد نیست اشتباه کردن مهم این نگذاری دومین بار اون اشتباه رو بکنی همیشه هم هنر نکردیم که هیچ وقت اشتباه نکردیم چون گاهی با اشتباه و تجربه پی می بری به عواقبش و نسبت به یکسری موضوعات یقین پیدا می کنی و ایمان پیدا می کنی چیزی که شاید تا اون اشتباه رو نکرده بودی مطمئنن نمی شدی
ا

خیلی خوبه...
من او رو دارم و نخوندم.باز امتحانات میان ترمه و من هوس کتاب خونی به سرم زده:(
دقیقا عارفه جان چقدر خوشحالم که حرفمو درک کردی...
واقعا همینطوره گاهی یه اشتباه کوچیک از اشتباهات خیلی بزرگ جلو گیری میکنه، ولی کسی که هیچ اشتباهی نکرده ممکنه با ناآگاهی پیش بره و یه اشتباه خیلی بزرگ کنه

"قیدار" چیست فرزندم؟ داستان است؟ یا مثلا تاریخ، آیا؟
:))
سلام
خوش بگذره. این جمله ش که خوبه هر چی که هست.

رمان ایرانی از رضا امیرخانی جان:دی
راستی سلام:)

سلام
عالی مینویسید من از این مدل نوشتن خیلی خوشم میاد.
بیشتر میام و بهتون سر میزنم.
پاینده و پیروز باشید.

سلام...
خیلی لطف دارید بهم و واقعا شایسته ی تحسین اینچنینی نیستم؛)
ممنونم بانو

هوم 1394/08/29 ساعت 21:00

هوم... خب آدم دوخطا از کجا اومده؟ اولش آدم تک خطا بوده دیگه! :D اونم اولش پشیمون شده و به خیال خودش متحول شده بوده بعد یه دفعه...

کلا حرف ادبی و ... بود و می دونم که مهم نیست که معنی داشته باشه یا نه. اما مثلا سه تا خواستگار رعنا میان که شما رو ببرن خونه ی بخت! یکیشون قبلا معتاد بوده، یکیشون همچنان معتاده، یکی هم اصلا دست به مواد نزده.با فرض اینکه یکی رو حتما باید انتخاب کنی! کدوم رو انتخاب می کنی؟ اونی که قبلا معتاد بوده؟!

اوم بذار دقیق تر بهت بگم.

من برای انتخابم مورد کم ریسک تر رو می پذیرم.
خب؟
اما اگه کسی باشه تو زندگیمو خطا کرده باشه... و واقعا پشیمون باشه من تو دلم مطمینم که این مورد خطا نمیکنه و یه آرامشی از این بابت دارم.
ولی آدمی که خطا نکرده کلا برام ترسناک تره...

+ این نظر شخص من قبل خوندن این جمله ست. البته از این جمله برداشت های مناسبتری میشه داشت و من فقط نظرم که بی ربط به این قسمت داستان هم نبود رو براتون گفتم آقای هوم؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد