مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روز جهانی کودک مبارک!

از صبح که چشم باز کردم با انواع عشوه خرکی!(با این سن و هیکل ناز هم دارم آخه؟!)سعی کردم بگم که من هنوز کودکم و روز کودک هم چقدر روز خوبیه برای هدیه دادن به کودکان و اینها

پدر ما که هربار به هر مناسبتی دست به جیب شده و پولی لای قرآن گذاشته و به ما هدیه می کردند، امروز هیچ به روی مبارک خویش نیاورده و ما را دهان باز! به حال خودمان رها کردند. 


+ خب من برم که ممارست داشته باشم، بلکه تلاشم پاسخ داد.

نظرات 13 + ارسال نظر

واقعا امروز روز کودک بود؟؟؟؟ چرا هیچ جا رنگ و بوی روز کودک نداشت؟! :(
برم واسه خودم جایزه بخرم

روز جهانیش بود عزیزم...خیلی خیلی تلاش کردم برات کامنت بذارم نشد.
شما که کودکییی حسابی عین خودم به معماها هم جواب دادی:دی
آفرین بر تو مهندس عزیز

"و سپس روزِ هشتم آمد"..."و خداوند، لوازم تحریر را آفرید"...
لوازم تحریر کلا خیلی خوبه. کلا.
اینو یادم رفت بگم

هوووووووم و روز هشتم آمد و خداوند لوازم التحریر را آفرید
خیلی خوب خیلی

من کودک نیستم اما بچه هستم... باید بهم بگن "روزت مبارک بچه". واقعا قشنگ نیست این جمله؟
همه یه جورایی بچه هستن. روز شمام مبارک :)) ؛)

واقعا بچه که هستم.
البته من کودکم هستم و خونواده بی دلیل مخالفت می کنن...
روزتون مبارک:)

من و شما دیه تین ایجر هم مخسوب نمیشیم...:هق هق:))

تو رو نمیدونم:| من کودکم... باهام کودکانه رفتار میشه. هرجا به نفعشونه من بچه م هرجا نه پیرم اصلا:| دهه

در راستای پست بعدی
خدا بابا جان های همه رو انشاالله سالم نگه داره و اونایی نیستن و غرق رحمت آغوش خدامون
به قول یه مجریه
باباهارو ببوسین ...

من خیلی راحت نیستم که بابا رو ببوسم... نمیدونم چرا...

+ خدایا رحمتشون کن اگه تو آغوشتن

کادوی روز کودک از طرف دخترت واسه مامان مگی :)
امضای دخترت هم اون پایینه :)
http://s6.picofile.com/file/8223787126/Screenshot_2015_11_20_17_16_24_1.png

هنوز که نتونستم بازش کنم...ولی ازت ممنوووونم :)

ای جون دلم مامان کوچولو موچولو و لوس خودم :)))
میگم مامان؟
به مامان جون و بابا جون میگی واسه منم کادو بخرن؟ نا سلامتی من نوه شونم ها؟
خودم چشمای بابا جونو ماچ میکنم تا خوب شه
خدایا خدایا همه ی مامان و بابا ها رو خوب و سالم و سلامت نگه دار واسه بچه هاشون...
من که ندارم هیچکدومو اما امیدوارم سایه همه بالا سر بچه هاشون باشه :)
میدونی؟ عوضش من یه مامان جون و بابا جون باحال و شمالی دارم که میدونم دوسم دارن :)

عزیزکممم...
:)
البته بهشون نگو شمالی بگو رشتی... رشتی با شمالی خیلی فرق داره شمال شامل خییییلی جاها میشه.
دقیق تر بگو مامان بابای شمالی

+ جلبک؟ شما مامان و باباتون مرحوم شدن؟ درباره مامان متوجه شده بودم اما پدر نه...
+ قطعا خدا بچه هایی که درد بی مادری رو کشیدن تو بهشت برینش جای میده:) مطمین باش عزیزم

مترسک 1394/08/29 ساعت 15:51 http://1matarsak.com/

روزت مبارک :D

همچنییین:)

فرح 1394/08/29 ساعت 14:26

سلام مگهان جون...خب شما باید خاله بازی کنی و گرگم وگله میبرم تا هدیه رو بگیریحالتون خوبه؟دلم براتون تنگ شده...

سلام عزیزم
هرجوری بود جایزه م رو گرفتم بانو...:) امروز تو فکرتون بودم. اصلا خیلی یادتون میفتم و این واقعا جالبه :)

آناهیتا 1394/08/29 ساعت 14:21

به خانواده بگو درسته من واسه بقیه بزرگ شدم, اما هنوز بچه ی شمام 0_^

البته واس من که جواب نداد, وقتی عنوانش کردم پدر فرمود که برم خجالت بکشم چون کلی پسته و بادوم و اینا واسم خریده و برم همینارو هدیه محسوب کنم :|

بابای من نمیشنید کلا از بس که استرس کار داشت و داره...
اصلا نشنید که گفتم روز کودکه فکر کنم...

هعییی منم یه کم چیز میز نصیبم شد امروز!

پ درست شنیدی
من الان تو ویکی پدیا خوندم
روزت مبارکککککککککککک:-D:-*

:)))
ممنونم دوست خوبم

16 مهره ها روز کودک

:| جهانیش؟! آقا من همیشه شنیدم 20 نوامبر روز جهانی کودک

جدی؟؟؟

روز کودک چند هفته پیش بود که

مگه 20 نوامبر نبود؟ مگه امروز 20م نوامبر نیست؟!

+ درهرحال من تو خونه اعلام کردم امروزه و امید دارم نتیجه بده تلاشم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد