مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هم راه ...

همراه* داشتن خیلی خوبه. خصوصا تو روزای بارونی عجیب می چسبه همقدم شدن... 

امروز یادم افتاد که برای امتحان فردام باید ماشین حساب ببرم، بهش گفتم و گفت بعد از کارش با هم میریم و می خریم. 



+ این بارون خسته ش نمیشه؟ این همه یک نفس باریدن خسته ش نمیکنه؟ 

+ من عاشق کلاغام... همیشه براشون نون و برنج میریزم رو دیوار رو به روی تراسمون و عجیبه که اونام دوسم دارن. پشت تنها پنجره ای که میان و میشینن پنجره ی اتاق منه ، با اینکه هیچ وقت اینجا براشون غذا نذاشتم. 

* : همراه من یه دوست خیلی خوبه... :) یه دختر مهربون

نظرات 7 + ارسال نظر
Mr chapool 1394/08/29 ساعت 02:53 http://chapdas.blogsky.com

آدم اگه یه همراه خوب داشته باشیه جهنمم بره بهش خوش میگذره
هیچ کس تنها نیست همراه اول :|

:))) بله خدا کنه همراه مثه همراه اول نباشه فقط

مترسک 1394/08/27 ساعت 20:02 http://1matarsak.com/

خدا حفظشون کنه ^_^ منم از این همراها دارم، خودم هم نخوام طوری می‌زنه تو سرم تا صدا بدم (!) و بعدشم میگه: مگه دست خودته نیام؟ میام یه موقع فساد بار نیاری :D

:) :دی

شروره 1394/08/27 ساعت 18:28

میهو!!!
شروره متولد ماه مرداد عسد!
شروره متولد 12 مرداد عسد!
تولد مگی در بهمن عست!
تولد مگی 12 بهمن عست!
مگی عامد!
مگی در باران عامد!
مگی با ماشین هصاب در باران عامد!
باران هم عامد!

هی وااااای میگم هی فکر می کردم تو مردادی بودیا! یا یه ربطی به من داشت ماه تولدت...درست اون وری تولد منی... من 12 ماه وسط زمستون و تو 12 ماه وسط تابستون:) هاها
من چله زمستونم و تو چله تابستووون:)

آدم 1394/08/27 ساعت 16:03 http://autumn-girl.blogsky.com

کلاغا خیلی خوبن....مثل بارونای بی پایان.....
:)

:) هوووم...... راس میگی...
بارون بی پایانم برای شما آرزوست. ما که داریم ...

+ عجیب هوس شیراز کردم. عجیب

دوباره جوابتو در قسمت تماس با من نوشتم.
بارونو هم دوست دارم، هرچند که کلی از زحمات من رو هدر میده، این همه دیروز ماشین تمیز کردم....به فنا رفت

:)
سپاسمندم از پاسختون
در کنار همسر گلتون سلامت و شاد باشید.
این ماجرا رو که ما هم همیشه داریم. اما مشکی ما الان بیرون دم شرکت خواهرم ایناست و باید حسااابی تمیز شده باشه:دی

کبوترا هم عصرا میان پشت پنجره منو از خواب بیدار می کنن :) و هر دفعه با صداشون سکته می کنم :)

آخخخ که چقد خوبه همراه داشتن :))

من از صدای یاکریم خوشم نمیاد. خدا مند ببخشه ولی به شدت اذیت میشم از شنیدن صداشون...
داشتن یه همراه همیشگی که اصلا عالیه

آدم 1394/08/27 ساعت 15:07 http://autumn-girl.blogsky.com

خوش به حالتون...کاش شیراز هم از این بارونا میومد...داشته های شما آرزوی ماست!!!!

کلاغا خیلی خوبن...یادمه یه بار شنیدم وقتی آوازشونو میشنوی نشونه ی خوش یمنیه حتی....

واقعا دوس دارین؟
شماها عادت ندارین و احتمالا خیلی اذیت میشین چنین بارونی بباره تو شهرتون...

من از هیچ کی نشنیده بودم اینو ولی باور کن عمیقا معتقدم اتفاقای خوب زندگیمو گاها مدیون کلاغام روزایی که میان دم پنجره م پول بهم میرسه آرامش بهم میرسه یهو از طرف دوستی به یه چای و کلی صحبت دوستانه دعوت میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد