مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خاک بارون زده...

من بوی خاک رو دوست دارم.

وقتی بارون شروع میشه و کوچه ی قدیمیمون بوی خاکش بلند میشه عشق می کنم.

من طعم خاک رو خیلی خیلی دوست دارم.

من همیشه با دیدن مهر تو جانماز دلم برای طعم خاک ضعف میره.


+ من عاشق مهرای شکسته م، چرا؟ چون میتونم خاکشونو بخورم... خجالت آوره اما من واقعا عاشق طعم خاکم! شما هیچ کدوم تا حالا خاک خوردین:(؟

نظرات 44 + ارسال نظر
آرزو 1402/09/22 ساعت 14:00

من نمیخورم ولی اعتیاد به بو کردن مهر خیس دارم. با یه اسپری آب کوچولو هی خیس میکنم بو میکنم خیلی خوبهههههه

سحر 1400/08/07 ساعت 11:38

سلام به نظر شما چیکار کنم خیلی خاک میخورم اشتها دیگه به غذا ندارم صبحانه خاک میخورم نهار خاک شام خاک یک راهکار بدید خسته شدم

سحر 1400/08/04 ساعت 22:36

سلام دوستان چرا نمیتونم خاک مهر خوردن را ترک کنم خسته شدم خیلی خیلی خاک مهر میخورم میترسم سلامتیم به خطر بیفتد :ناراحت هستم چیکار کنم

سحر 1400/06/22 ساعت 01:17

سلام من ههر کربلا از مشهد خریدم پودرش کردم روزی سه قاشق غذا خوری میخورم خوشمزه هست اعتیاد دارم به مهر نماز

سحر 1400/06/22 ساعت 01:12

من عاشق مهر نماز کربلا هستم خوشمزه::

نخورین.. در ضمن خیلی به مقدسات اسلام درحال توهین هستید من کاری به مهر خوردن ندارم چون خودمم تجربه کردم اما بعد اینکه متوجه شدم حرامه کنار گذاشتم چون یه انگلی درش وجود داره..
سعی کنیم سالم زندگی کنیم!
امیدوارم همگی بذارید کنار و انقدر به تمسخر نگیرید..
شمایی هم که از تکه تکه شدن مهر خندتون میگیره بهتره مهر رو به عنوان خوردنی و بلا استفاده در احکام شرعی نگه داری نکنی!!
فی امان الله

سحر 1400/02/28 ساعت 23:53

سلام من روزانه 2تا قاشق غذا خوری مهره خاک شده را که آسیاب کردم را میخورم خیلی خوشمزه هست

فاطمه 1399/08/07 ساعت 20:53

سلام من روز یه مهر مخورم مهرای مشهد خیلی خوشمزه هستند

مریم 1399/07/04 ساعت 19:30

یه راهکار حداقل قورتش ندین

زهرا 1398/09/12 ساعت 17:06

من عاشق خاکم، طعمش،... معتاد شدم ،الانم کله مهرا خونمونو خوردم دیگه نیست چکار کنم ننم میگه نمیدونم مهرا چرا غیب میشن ترسیده

حتما سعی کنید که ترک کنید، من خیلی کم می‌خوردم از مهر
ولی الان ترک کردم، فقط به بو کردنش اکتفا می‌کنم

Pinki 1398/03/08 ساعت 17:46

من وحشتناک ب مهر اعتیاددارم الان ایران نیستم اروپام و مهر یه چیز خیلی کمیابه اینجا ودارم دیوونه میشم چیکارکنممممم

راس راسی میگی؟
تحمل کن! در کمال ناباوری من ۲ ساله پاکم

المیرا 1397/12/12 ساعت 04:24

من تا حالا ۲۰،۳۰ تا مهر خوردم

جدیه؟!

باران 1396/10/14 ساعت 05:01

من از بچگی مهر میخوردم ولی نه خیلی زیاد در حد یکم خراَشیدن

چه جالب:)

nasser 1394/11/14 ساعت 10:51

از نظر اسلام، خوردن هر چیزی که برای سلامتی انسان ضرر قابل توجهی داشته باشد حرام است
بعضی از مردم، به ویژه گروهی از زنان باردار، عادت دارند خاک بخورند. این کار از نظر بهداشتی ممنوع و از نظر اسلام، حرام است
احادیث فراوانی درخصوص پرهیز از خوردن خاک از معصومین علیهم الاسلام وجود دارد که در این جا به چند حدیث نبوی اشاره می نماییم:
«اکل الطّین حرامٌ علی کلّ مسلمٍ؛
خاک خوری بر هر مسلمانی حرام است.»
«من مات و فی بطنه مثقال ذرّةٍ من الطّین ادخله النّار؛
هر کس بمیرد، در حالی که ذره ای خاک در شکمش باشد، آن خاکْ او را به آتش وارد خواهد ساخت.»
«منْ اکل الطّین فکانمّا اعان علی قتل نفسه؛
هر کس خاک بخورد، مثل این است که به کشتن خویش کمک کرده باشد.»
منبع:انجمن مذهبی عشاق الحسین

ممنونم از توضیحتون :)

nasser 1394/11/14 ساعت 10:49

از نظر اسلام، خوردن هر چیزی که برای سلامتی انسان ضرر قابل توجهی داشته باشد حرام است
بعضی از مردم، به ویژه گروهی از زنان باردار، عادت دارند خاک بخورند. این کار از نظر بهداشتی ممنوع و از نظر اسلام، حرام است
احادیث فراوانی درخصوص پرهیز از خوردن خاک از معصومین علیهم الاسلام وجود دارد که در این جا به چند حدیث نبوی اشاره می نماییم:
«اکل الطّین حرامٌ علی کلّ مسلمٍ؛
خاک خوری بر هر مسلمانی حرام است.»
«من مات و فی بطنه مثقال ذرّةٍ من الطّین ادخله النّار؛
هر کس بمیرد، در حالی که ذره ای خاک در شکمش باشد، آن خاکْ او را به آتش وارد خواهد ساخت.»
«منْ اکل الطّین فکانمّا اعان علی قتل نفسه؛
هر کس خاک بخورد، مثل این است که به کشتن خویش کمک کرده باشد.»
منبع:انجمن مذهبی عشاق الحسین

s 1394/09/01 ساعت 16:17

کم خونی شدید داری. علت تمایل به خوردن مهر و خاک و برنج خام

بله :) میدونم و ممنونم ازتون دوست تازه

آره باو!
حتی هفته قبل یه دختر هس تو سـرویسمون معمـاری میخونه بعد معماری ها یه درسی دارن که مربوط میشه به انواع خاک ها و مصالح و مواد و... که این دختره میگف انقد خوندمش که دلم خاک میخواس رفتم برداشتم خوردم
حــرامـه؟؟واقعا؟؟چـرا خوب؟

چقدر بامزه... خیلی ها مثه من هوس خاک می کنن گویا
والا نمیدونم شاید چون انسان از خاک آفریده شده.
.
اصلا پیگیرش نشدم هیچ وقت ولی خیلی خوشمزه ست.

دخترخاله ی بابام ویار داشت مُهر و برنج خام میخورد، بعد از اون نه دیده و نه شنیده بودم، جالب بود برام
و اینکه نمیدونستم حرامه، چه جالب
و چه جالبتر من با این که کم خونی و فقرآهن دارم اما فقط از بوی خاک بارون زده خوشم میاد و تا حالا به ذهنم نرسیده بود میشه خاک خورد، چه جالب خوشمان آمد : )

مطهره 1394/08/27 ساعت 23:24 http://aban19.blogfa.com

امروز وقتی این پست ِ تو دومین بار داشتم تو کلاس میخوندم ، از دوتا از دوستام پرسیدم تاحالا مهر خوردین ؟؟!!!! اولی : آره میخوردم ! دومی : وااا نه مگه دیوانه ام ؟! من :واااا دیوانه چیه خیلی ها میخورن !

:))))) چقدر بامزه
بهشون میگفتی مگهانم می خوره تازه:|

خاکم تره میره ه ه ه ه ه =))
ایبچه فقط امتحان کنم تره گم :D

ولش کن. میگن حرومه
نخوری بهتره

نخور کُر :|
این همه خوراکی تو دنیا وجود داره
عدل تو باید بری خاک بخوری؟:|
نخور بِلا می سر :|

من خاکه ره میرممم :)))
چیزی ایسه ایبچه بچش بیدین چی گم:دی

ببخشید؟!:|
خاک خاکه دیگه اگه حرامه همه جا حرامه...این صفوی بازیا چیه "خاک کربلا حلال است" :| بعد من الان رفتم تحقیق کردم، اونی که حدیث آورده خاک مضر و سبب تهییج درد است اونوخ خاک کربلا رو چرا میخورن واسه شفا که اون فاقد ضرر میشود اونوخ؟:| لابد گنبد امام رضا رم لیس میزنن به نیت رفع چشم زخم:|

مراجعمونم دیگه رد دادن واقعا:|

+ژولگی از خودتونه مدیییر:))

وای :|
ببین من میرم حرم اصلا حس نمیکنم بوسیدن در حرم ایرادی نداره و تمیزه! یا شفام میده... امام رضا دلش بخواد مشکلمو حل میکنه نخوادم من برم درشو ببوسم باز حل نمیشه مشکلم!
خاک کربلا ماجراش فرق داره یه کم یه سری معتقدن خاک کربلا برای شفا استفاده بشه ایرادی نداره گویا... میدونی خیلی اعتقاد دارن اگه بگن حرومه شاید مردم نا امید شن(اونایی که اصرار دارن شفای عزیزاشونو از این طریق میتونن بگیرن)

+ انی وی من دیگه تو ترکم و نمی خورم:دی

من یه بار مهر خوردم. مزه بارون نمیداد خورد تو ذوقم:دی

+از تفریحات حلال: نماز خوندن با مهر خیس بوی بارون دهنده!

وااای یاد یه خاطره ای افتادم.

+ تفریحت عالیه و منم این تفریحو دارم!!! چه تفاهمی کمیسر... خیلی ژوله ای اصلنشم

omid 1394/08/27 ساعت 11:39

مرجع تقلیدت کیه؟
البته من فکر ممیکردم ب غیر سیستانی بقیه خیلی مشکلی با خاک کربلا و.... ندارن ولی الان سرچ کردم نگفتم حرام ولی کم اندازه ی نخود بعضیها هم گفتن داخل آب حل بشه

مرجع تقلیدمو میشه نگم؟ آیکون آب دهن قورت دادن...
یعنی قبلا لنکرانی بوده الان با تمام تختلاف روحیاتم با رهبر ولی مرجع تقلیدم ایشون هستن:| :دی
هی تو فکر بودم عوض کنم ولی دیگه نکردم اینکارو عین امام هست حرفاشون

باران 1394/08/27 ساعت 10:49

سلام خوبی ؟
الانم خاک میخوری؟:|
اینکه خاک دوست داری اینکه انسان از خاک درست شده برای همین بوی خاک بارون زده دلچسبه :)

+ولی اگر مطلع نیستی خوردن خاک حرومه در ضمن حدیث داریم الان من وقتم کمه ولی فرصت بشه یا خود حدیث یا لینک آدرس حدیث رو برات
میذارم تازه حتی گفتند مگر تربت خاک کربلا اونم خوردن زیادیش گناه داره.
خواهر خوبم آدم هر کی رو دوست داره که نمیخوره :)
مثلا من تو رو دوست دارم باید بیایم تو رو قاچ قاچ کنم و بخورم ؛ ))))
از دست منم دلگیر نشو :)
خداحافظی

واااای خدا شاهده من ابدا ابدا فکر نمی کردم با شراب خوار ها تو یه گروه قرار میگیرم! آخه خاکم گناااهه؟! :( ...
بغضم گرفت اصلا ... الان تو سه تا از کامنتا دیدم گفتن حرامه...
هعییی من برم کنج اتاقم اشک بریزم

میم 1394/08/27 ساعت 10:34

بیماری پیکا ست اسم خوردن خاک و گچ و..

دوست تازه؟! :)
آره بچه ها گفتن. من الان یه بیمارم بیماااار :))

سیاهچاله 1394/08/27 ساعت 08:50

واااااااااااااااااای بیا بغلم اصن:دی
منم عاشق خاکم و باید بگم خاک هم خوردم :/
مثلا این مهر های تربت رو بو کردی؟ دهن آدم آب میوفته بس که خوش بود و خوشمزه ان)...
وقتی جایی بارون بیاد و بوی خاک بلند بشه دلم میخواد زمین رو بردارم و گاز بزنمش و با ولع قورتش بدم :/ دیوونه ام :/
ولی خاک خوردن حرامه :/ گفتم تا بدونی مث من قربانی نشی :/

آره بخدا من خاک بو میکنم عجیب دهنم آب میفته:(((((((((
اوممم... منم همون حس رو دارم سیاهچاله دلم می خواد زمینو گاز بزنم!!!:|
قربانی شدم . خدا شاهده نمی دونستممم:((

نوشافرین در کتاب سال بلوا عباس معروفی نیز عاشق خاک و بوی خاک و طعم خاک بود.

واقعا؟ چقدر جالب...

خزنده 1394/08/27 ساعت 08:28

ئه پیش پای شما داشتم صد سال تنهایی می خوندم... ربکا خاک می خوره :دی فقط حواست باشه شکست عشقی نخوری. ربکا شکست عشقی خورد به قصد خودکشی شروع کرد گل زمین خوردن، توصیف می کرد که همراهش کرم ها و حلزونا رو هم می جوید

وااااای نگووووووووو :(((
یه بار مامانم دید خاک می خورم بهم گفت بشین فکر کن که چقدر آلوده ست هرگز نمیخوری...
منم میگفتم نه این خاک اون خاکی که فک میکنی نیست که مامان این تمیزه
الان اینو خوندم معده م هم خورد:|

فروردینی 1394/08/27 ساعت 06:51

به هر حال مواظب خودت باش
من وقتی فهمیدم حرامه دیگه نخوردم

واااای فروردینی عزیزم من هرگز نشنیده بودم اینو.... البته من مخفیانه می خوردم یه بار فقط مامانم فهمید! که فکر نکرد عادت دارم اصلا...

فروردینی 1394/08/27 ساعت 06:49

اونطور که یادمه خوردن هر خاکی به غیر از خاک کربلا اون هم برای شفا گرفتن و به مقدار خیلی خیلی کم، حرامه. اما اینکه بعضیها مزه ش رو دوست دارن می گن دلیلش ممکنه کمبودی در خون باشه که باعت این نوع واکنش شده.
به هر حال خاک ماده اولیه بدن ما انسانهاست.
من هم مدتی دختر که بودم این مشکل رو داشتم.
و خوردن و مزه کردن خاک یک مشکله اما دوست داشتن بوی خوب مهر و یا خاک نمدار فرق می کنه.

من فقط مهر کربلا رو می خورم که اونم کوچولو بودم مریض شدم داد کسی بهم و خوشم اومد...از اون به به بعد یه مشت خاک دارم که هر وقت هوس کنم یه ذره شو می خورم! چندین ساله اون مشت خاک تموم نشده
ممنون که بهم گفتین حرومه:(

omid 1394/08/27 ساعت 02:14

ن من از اطراف شروع میکنم نمیرم همون اول وسط مهرو خراب کنم ک
من حالا گفتم گاز ولی گازم نمیزنم من فرسایشی عمل میکنم میساوم دورشو بعضی وقتا ی تیکه از گوشش میکنم
الان تو ترکم بو میکشم فقط

وااای منم اومدم تو کمپ شما... ما الان تو ترکیم:|
من الان یه روزه پاکم. چون دیروز خورده بودم و اون پست رو نوشتم:|

Nila 1394/08/27 ساعت 02:09 http://23969.blog.ir

منم عاشق بوی نم و خاک بارون خوردم: )
اما خاک نخوردم تابحال!

هیچ وقت نخور:|
چه کاریه آخه نیلا؟

omid 1394/08/27 ساعت 02:06

ن من از اطراف شروع میکنم نمیرم همون اول وسط مهرو خراب کنم ک

:))) کار خوبی میکنی.
حیف مهر

نه خب دلت باید واسم خوبه خوب تنگ شه تا برگردم...
الکی که نیس،
زیر لفظی میخوام :)

تنگ شده...
من بی احساسم خیلی و در کل وقتی حسی هم دارم راحت بیانش نمیکنم:|
پس همینقدر خشن میگم لطفا برگرد:|

خاله م روی دختر خاله م که باردار بود ویار مهر (!!!! ) داشت!
غر میزد سر شوهر خاله م که پاشو برو مهر بخر!!!هوس مهر کردم!
تموم مهر های فامیلو خورده بود!
دیگه از ترس اینکه آبرومونو نبره هر جا میرفتیم میگفتیم تو رو خدا مهر هاتونو قایم کنید!
مگی ینی گاااز میزد ها؟ انگار که مثلا کوفته قلقلی ایی چیزی باشه :)))
من تو رو ببینم میگیرم میچلونمت گازت میگیرم....دلم واست تنگ شده :)

چه خوب شد که برگشتی دختره:) میدونستم بی خبر نمیری واسه همیشه...
واقعااا؟! خدا ازم دور کنه نکنه منم اینجوری شم :|

من مهر نخوردم ولی گچ دیوار خوردم
تو بچگی وقتی اکثر بچه ها مهر می خوردن من می رفتم طاقچه ی کوتاه خونه مونو می خوردم :)))))

منم گچ خوردم یادمه...اما کمتر از مهر دوسش داشتم.
مامانم بفهمه گچ هم خوردم یقینا بهم افتخار میکنه:|

هوم 1394/08/27 ساعت 01:21

جالبه توی انگلیسی واسه این بو، اسم دارن: petrichor
می تونی عطرهای با این بو رو هم بخری. کم گیر میان ولی خیلی خوبن!( من فقط تونستم زنونش رو پیدا کنم بازم بهتر از هیچیه! :| :|)

این خاک خوردنت هم یه چیز نسبتا رایجیه به نام پیکا. یعنی خیلیا دوست دارن، به خصوص خاک سفال یا کائولین شایع تره. من نخوردم ولی!! :دی

اسم عطرتو بگو...
من عطرایی که تم طبیعی دارن رو عجیب دوس دارم.
چه جالب@ پیکا...
بخور بهت توصیه ش میکنم عجیب خوشمزه ست

Friends 1394/08/27 ساعت 01:20 http://friends.blogsky.com

داشتم خط اول رو میخواندم که تو دلم گفتم برم بنویسم برو مهر رو بو کن، دیدم تو اصن ته خطی دیگه، خاک میخوری...

:))) بعد از هر نماز یک ربع مهر کربلامو بو میکنم اصلا یه جور خاصی...همیشه برام جای سواله که چرا بوش نمی پره این مهرای کربلا؟
بهش اسانسی چیزی میزنن؟

سلام :))
مهر؟! خاک؟
شده منم زا بوی مهر خوشم بیاد ... حتی فکر کنم بچه بودم هوس میکردم بشه خورد این مهر رو! ولی هیچ وقت تجربه نکردم شمام نخورین میمیرین :|

سلام.
نه بابا 22 ساله دارم می خورم:دی تا زیر دو سال بعید میدونم مامانم میذاشت چنین کاری کنم. اما از وقتی از کنترلش خارج شدم شروع کردم به مهر خوری و اولین بارم عمه ی مادرم یادم داد مهر بخورم!!!

omid 1394/08/27 ساعت 01:09

اخ بیچاره الان همه طرفش داغون
باید حس کنی اون مهرتو والا نصف مزه نماز ب مهرش

چه حسی دارین وقتی پیشونیتونو میذارین رو مهر وقت سجده؟! سطح صاف نیست خب آخه:|

رویا 1394/08/27 ساعت 01:07 http://khoshbakhti1393

اووووووه مگی بنده به شخصه شاید تا این لحظه از زندگانی ام افتخار بلعیدن بیش از دو مهر کامل را داشته ام
عزیزم تو کم خونی و فقر آهن شدید داری احتمالا.منم اینجوری بودم وحشتناک، نزدیک هشت نه سال پیش رفتم پیش فوق تخصص خون و تحت یه درمان ساده ی دارویی و رژیم غذایی قرار گرفتم هم خداروشکر کم خونی م کامل رفع شد هم الان که به خاک خوردن و مهر خوردن فکر میکنم حالم بد میشه

بلی در جریاااانم که فقر آهن دارم الانم آگای دکترم آزمایش داده تا کییی بشه وقت کنم و برم آزمایش بدم. خوشحالم که خوب شدی رویا جان
برای زندگیتونم خیلی خیلی خوشحالم:)

omid 1394/08/27 ساعت 01:01

خودمو دست کم گرفتین ها

گاز میزنید مهرتونو؟! :|
من روم نمیشه با مهرم چنین کاری کنم!!!

omid 1394/08/27 ساعت 00:58

مهر من الان ی مهر گاز گازیه می‌بینمش خندم میگیره

کی گاازش زده؟! :|
شما که تو خونتون مگی ندارین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد