مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و باز هم کامنت های بی جواب...

بازم نرسیدم که به محبتاتون جواب بدم:( شرمنده


+ وقت کم میارم که هیچ، انرژی جواب دادنم نداشتم به 27 تا کامنت:(

+ یه تعداد رمز دریافت نکردن که نمیدونم کیان؟ برام ایمیل بذارید اگر می خواید بخونید گرچه واقعا خوندنی نبوده و یه گلایه از خودم بود. فقط ایمیل خواهش می کنم. خب؟

نظرات 2 + ارسال نظر
لی لی یت 1394/08/21 ساعت 16:29

مگی چجوری یهو پستات اینهمه بزرگونه شد ؟ یهو قد کشیدی دختر ... خوشحالم برای داشتنت عزیزم ...
اگر صلاح دونستی کلید ورود رو بهم بده ( دلم نمیاد بگم رمز !)

...
واقعا بانو؟
نمیدونم... اینقدر بزرگ شدم؟!

مطهره 1394/08/21 ساعت 14:15 http://aban19.blogfa.com

منم هستم ! گفتین آدرس بذار که گذاشتم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد