مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در دو زمان-در یک مکان!

برای بابالنگ دراز عکسمو که روی پل هوایی ایستاده بودم و پشتم پژوهشگاه بود فرستاده بودم، بعد از روزها بهم گفت که برام سورپرایز داره و اون چیزی نبود جز عکس خودش درست در همون مکان... بابالنگ دراز مجازی من پا گذاشته بود تو نقطه ای که یه روزی من روش پا گذاشته بودم و برام یه عکس یادگاری از همون نقطه گرفته و فرستاده بود... 


+ هرچه کنی بکن ولی، از بر من سفر مکن...

                   یا که چو میروی مرا وقت سفر خبر مکن... 

+ دوست ندارم موجود خیالی-واقعی بابالنگ درازمو ازم بگیرن. دوس دارم فکر کردن بهش رو... 

+ میگه تا همیشه وقتی از اونجا رد شه یادم می کنه.

+ فکر کنم عاقلانه ترین کار ممکن ندیدنش بود و خوشحالم که هرگز ندیدمش و احتمالا نخواهم دید. 

+ HELLO - Adele صدای پست منه.

http://www.18musicbaran.org/music/39246/adele-hello/ 

نظرات 9 + ارسال نظر

بشنیده‌ام که عزم سفر میکنی مکن
مهر حریف و یار دگر میکنی مکن

تو در جهان غریبی غربت چه میکنی
قصد کدام خسته جگر میکنی مکن...
مولوی

^-^ ممنونم

آویشن 1394/08/19 ساعت 00:41

به نظرم دیدن یا ندیدن دوستای مکاتبه ای اول از همه بر میگرده به رفتار آدما.من خودم مثلا کسایی که خیلی وقته میشناسمشون رو ترجیح میدم اگه فرصتش پیش بیاد ببینم از نزدیک ولی نمیگم کار تو اشتباه بوده.اتفاقا به نظرم برای تو اینکه همدیگرو ندیدین بهتر باشه.این نظر منه فقط.
+ آهنگ hello ادل واقعا خوبه....حس آهنگ و دوست دارم همینطور موزیک ویدیوش رو،احتمال زیاد امسال آهنگش تو گرمی باز کلی جایزه رو درو میکنه:دی

بله باهات موافقم
خب من حساس نیستم که دوستامو نبینم
ترجیح میدم گسترده نشه روابطم چون نمیتونم سامون بدم. اما از دیدن دوستام واقعا واقعا راضی خشنود و خوشحالم! برای دیدن دوستام اصلا پشیمون نیستم و حس میکنم موفق عمل کردم در زمینه ی انتخاب دوستانم!
هوووم ادل لعنتی زیادی خوبه

مهران 1394/08/18 ساعت 20:04 http://mehran.blogsky.com

منم یه دوسته مکاتبه ای می خوام :( که تیپ و ظاهرش شبیه "ادریانا لیما" باشه. سواد ادبی ش در حد "هرمان یودیت" مثله "ماریو شاراپوا" ورزشکار باشه. مهربون باشه در حد فلورانس نایتینگل. و طرفدار موراکامی و اپدایک و توبیاس وولف و کارور و "من" باشه :) :)

دوست مکاتبه ای من یه آقای خیلی باهوش خیلی مودب و آقاست.
می ارزه به همه ی اونهایی که گفتین. من همچین چیزی می خواستم که نصیبم شد انشالله شمام اونایی که می خواین!!! نصیبتون شه

اصن وب نویسِ شمالی میبینم روحم تازه میشه :D
نبینش
بابا لنگ دراز باید بابا لنگ دراز بمونه
که شخصیتش همیشه تو ذهنت ثابت بمونه :)

:)) :دی
منم همینطورم هرچنددد نگران میشم یه کم که فامیلی آشنایی باشن !ولی کیفم میده خیلییی
و الانم از حضور شما کیفم حسااابی کوکه
موافقم

نهال 1394/08/18 ساعت 18:17 http://fazmetr.blogsky.com

تا وقتی یکیو ندیدی کراش داشتن بهش حسابی میتونه حسای خوب و فکرای هیجان انگیز بیاره تو ذهن آدم که به خودی خود فکرن ! اما وقتی ببینی تازه زندگی شروع میشه ، که یا ادامه دادنه یا بریدن ...

هوم درسته ...
نمی دونم اگر می دیدیم همو چی میشد...نمیتونم پیش بینی کنم
درهرحال اینطور به نظر میاد که هردومون نظرمون به ندیدن هم بوده

mahee 1394/08/18 ساعت 18:04

همه ادما یه بابالنگ دراز دارن و وجودش لازمه به نظرم! اما اگه قصدت فقط دوستیه، نبینش! در بیشتر مواقع دیدن یه فرد مجازی، گند زده توی حس و رابطه! نبینش..

:) ...
نمی دونم ماهی... اصلا قصدی ندارم و نمیدونی چه لذتی داره که حتی شماره ی هم رو نداریم و مدام به انتظار همیم!

omid 1394/08/18 ساعت 15:54

کار درست ندیدنش بود ب نظرم

:) آره امید همین فکرو می کنم.

+ واقعا نمی خواین آدرس وبلاگتونو به ما بدین؟

باران 1394/08/18 ساعت 14:05

مگی جان از من میشنوی برو بابا لنگ دراز رو از نزدیک ببین :)
تجربه نشون داده ندیدن یک نفر اونقدر میتونه مغز و دل و هوش ببره که
دیدنش نمیتونه!! برو ببین شاید خدا رو چه دیدی ؟؛ )
مگی واقعا همدیگه رو ببینین !!!
از من خواهر بزرگترت اینو بشنو !!!
ازمم ناراحت نشو !!
مگی برو ببببببببببببیییییییییینششششششششششششششش!!!؛ )
امضاء :یه خواهر بزرگتر :))

باران می دونی؟
اتفاقا واسه همینم دوس دارم که ندیدمش!اینجوری میدونم چون خیاله راحت میتونم بهش فک کنم و دوسش بدارم.
اون هم همینطور
و اینکه یه درصد هم احتمال نده که عاشقم شده باشه که اگه این بود بابالنگ دراز خیلی راحت می تونست بیاد برای دیدنم و خیلی راحت می تونست مطرح کنه حسش رو ...
ازت ناراحت نشدم مهربونم... لطف می کنی برام می نویسی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد