مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بی شک تولد تو بهترین اتفاق زندگی من و ما بوده...

چقدر آرزو دارم یه روزی دخترک سفید بورت رو به آغوش بکشم... 

سه سال و سه ماه پیش از به دنیا اومدنم خدا بهترین هدیه ش رو به من داد و اون چیزی نبود جز یک خواهر با چهره ای نه چندان شرقی... 

+ گرچه پدرم خسته بود، اما 28 سالگی بزرگترین فرزند خونواده اتفاق خوشی بود که باید جشن گرفته میشد...  بابا یادش بود که باید بهش هدیه بده و صبح از بانک کارت هدیه برای خواهرم گرفته بود. وقتی میبینم این همه عشقش رو با تمام مشغله هاش، دلم می خواد هزار بار براش بمیرم... 

+ با خودم فکر می کنم چقدر خوشبحال همسر آینده م میشه که تو خواهر خانومش! باشی... 

+ کیک های خواهرم خوشمزه ترین کیک های دنیان(برای من)...

+ دوست ندارم جایی جز اینجا عکس کیکم رو ببینم، عکس کیک خودم رو اتفاقی دیدم به اسم خودشون تو اینستا گذاشتن، خجالت آوره. ما که از این کارا نمی کنیم، نه :) ؟



نظرات 24 + ارسال نظر
بابا شاه 1394/08/19 ساعت 21:04

به سلامتی
+
از شمع های شماره دار متنفرم

:)))))) آقایی برای خودت
باید کیف کنی
کاش خواهرتون بودم! جالبیش اینجاست من شمع 24 م روی میز آرایشمه هربار برم جلوش زلفی شانه کنم و ... یادم میاد که چیزی به عوض شدنش و رویت 25 نمانده.

+ متنفر نباش پسر

تولد آبجی خانمتون مبارک باشه بانو جان

ممنونم عزیزم

تولد خواهرجان مبارک عزیزم
چه کیک خوشکلی. من باید یه دوره تهیه و روکش کردن کیک با فوندانت زیر نظر خواهرت بگذرونم
اون گوگولیه که بالای کیک هست آماده هست یا خودش درست کرده؟

گربانت عزیزم خواهر منم دوره دیده البته:)این کارا رو باید اصولی یاد گرفت گرچه هنر شخص هم خیلی مهمه... پس حالا که علاقه داری یه دوره ببین خانوم گل
نه اون گوگولی تو عکس اصلا خوب نیفتاده، اوشون گل پیونی هستن که خییییلی هم زحمت داشت درست کردنش
اسم گل صدتومنی/یا پیونی هستش؛)

تولدشون مبارک
چه کیکی

راستی! من و Ella هم، هم سنیم

:دی
عه چه کوچولویید! من فکر می کردم شما 33 سال اینطورا داشته باشید.

Ella 1394/08/17 ساعت 21:14 http://oceanic.blogsky.com

عجب کیک فوق العاده ای واقعا! تولدشون مبارک باشه و سالهای سال با دل خوش، شاد و سلامت باشن، کنار شما
راستی من و خواهرت هم سنیم

تولدشون مبارک و خواهر بودنشون پایدار :)

مریم 1394/08/17 ساعت 19:35 http://marmaraneh.blog sky.com

تولد خواهرکت مبارک، خواهر داشتن از نعمتهای خوب خداست، چه خوب که این نعمت را داری.

طـ ـودی 1394/08/17 ساعت 17:22

آهاااااااااا
خب اشکال نداره مهم اینه که آبانیه، همین کافیه :)))
عیب ندااااره، تو خودت تبریکی اصـــن!!

Nila 1394/08/17 ساعت 16:23 http://23969.blog.ir

تولد دختر روسه عزیز مبارررررک باشه: )*****

آویشن 1394/08/17 ساعت 16:12

تولد خواهرت مبارک.از طرف من بهشون تبریک بگو و ببوسشون.واقعا خواهر داشتن خیلی خوبه،خدا برات نگهشون داره

سلام
تولد خواار گلت مبارک
بحث استفاده کردن از عکس کیک تو
و حقی که تو داری نسبت بهش
میگن مالکیت معنوی
کا خیلی به رسمیت شناخته نشده متاسفانه

طـ ـودی 1394/08/17 ساعت 13:05

تولد خواهرت امروزه!!!!!!!!!؟!؟!
ای جاااااااااااااااااااااااااااان، ایووووووووووووووووووول
17 آبان بهترین روز دنیاس مگه نـــــــــــــه؟!؟!؟!؟!؟!
آیکون بدجنسی :))))
بیا وبلاگم میفهمی چرا اینقد خوشالم :))))

عزیزکم:)))) تولد خواهرم 4 آبان بوده. ننوشتم؟ با 12 روووز تاخیر تولد گرفتیم براش!
به این دلیل که تبریز بود و بعدم اومد هی بابا نبود و خودش ماموریت بود و ...
طوووودی دو روزه میام هی می خوام بهت تبریک بگم نمیشهههه

ای جان،تولدش مبارک باشه:)) دلمون کیک طلبید مگهان بیا پاسخگو باش

خیلی خیلی ممنونم :دی
بیاید براتون درست میکنه خواهرم دست به کیک درست کردنش خیلی خوبه:))

به به...
ای نامرد بی معرفت تک خور!
من که با تو قهرم اما،واسه عزیزک خوشگلکم که تولدش بود شعر میخونم جلبکانه :)
تولد تولد تولدت مبارک...مبارک مبارک تولدت مبارک...بیا شمعا رو فوووت کن...تا صد سال زنده باشی،
کاشکی که 100 ساله شی، نه 120 ساله شی، نه 120 سال کمه...همیشه زنده باشی...

وای من کلا با آدمایی که هی باهام قهر کنن نمیتونم ارتباط برقرار کنم چون همیشه بهم استرس وارد میشه. البته میدونم تو شوخی کردیا:دی
ولی واقعا اعصابم نمیکشه هی حواسم باشه کسی باهام قهر نکنه
دختر روسه ازت بسیار زیااااااد تشکررر میکنه

مهناز مامان رایان 1394/08/17 ساعت 11:01

تولد خواهریت مبارککک
همیشه در کنار هم سلامت و شاد زیییییی مگهان جون مهربون

ممنونم مامان جون... عکس کوچولو رو برام بفرست که واقعا دلم براش تنگ شده:* :)

باران 1394/08/17 ساعت 11:00

جناب مترسک سلام
یکی از دلایلش اینکه خواهرزن ها تو هر موقعیتی هوای دوماد رو دارن
بخصوص دومادهای اول هر خونواده ی :)
من خودم بشخصه هوای دوماد اول رو بیشتر از دومیه دارم :)
اصلا عین داداشم دوسش دارم حتی بهش میگم داداش :)
دوماد دومی رو واقعا هواشو دارم ولی زیاد نیست :)
ولی جلوی خواهرام هوای دوتاشون تو هر موقعیتی دارم :)

این یکیشه البته اون داستانی که پیش اومده بود خیلی دوس داشتنی بود که یه نفر اشاره کرده بود؛)
ممنون بابت توضیحت دختر خوب

باران 1394/08/17 ساعت 10:55

حالا چرا تووپت پره ؛ )
مگه من کپی کردم :(
میدونم جالب نیست ولی خب از این دزدا زیاده :/
بابا من مدافع اونا که نیستم که اینجوری با توپ پر برخورد قاطعانه کردی



+
هنوز به سن و سال من نرسیدی وقتی رسیدی قطعا به این چیزا زیاد
اهمیت نمیدی و خودتو ناراحت نمیکنی:)
من موهام تو آسیاب سفید نکردم تو وبلاگ سفید کردم :دیییییی
بخند روله.
بحساب تولد خواهرته ها ؛ )

نه عزیزم سنمم بالا بره بدم میاد:)
دلیلم محکمه و حتی میتونستیم شکایت کنیم از رفتار زشت اون فرد ...
من خوبم :) شکر... خوشحال نیستم اما خوبم

باران 1394/08/17 ساعت 10:16

سلام
تولدش مبارک باد


+پس احتمالا منم دختری هستم با چهره ی نه چندان شرقی
++
اگر کپی کردنشون دل یه نفر رو شاد میکنه بزار تو شادی خودتون سهیم
باشن هیچوقت به این جور داستانا سخت نگیر روله :)
من همیشه اینو میگم اگر یه نفر این شکلی شاد میشه بزار شادش کنم :)

و در آخر کیک شون شبیه یه دختر شرقی هستش؛ )
ایشالا عمر با برکتی داشته باشند

اگر کپی کردنشون دل یکی رو شاد می کنه؟
نه جالب نیست یکی عکس خونه ی تو رو بذاره و بگه عکس رو من گرفتم!! اصلا جالب نیست و بگذریم که دزدی محسوب میشه ولی به دلایل دیگه هم نباید این کارو انجام بدن.

مبارکه خانم
ایشالا عروسی آبجی جان عروسی خودت عروسی داداش کوچیکه.
چه کیکی خوشگلی.

ممنونم دل آرام جان... ایشالا اتفاقای خوب خوووب برای شما

سیمای 1394/08/17 ساعت 09:46

مبارک باشه تولدت خواهر خوبت
همیشه سلامت باشن
من حستو درک نمیکنم خواهر ندارم آخه
کیکش خیلیییییییییییییی خوشگله خیلیییییییی

ممنونم سیمای جونممم
حتما مصلحت این بوده که خواهر نداشته باشی پس اصلااا غصه نخور که خواهر بد هم هیچ کم نیست!
ممنووووونم منم کیکشو دوس میداشتم!

آفرین 1394/08/17 ساعت 09:40

خوش به حال شما که خواهر دارید.
خوش به حال خواهرتون که چنین خواهر مهربونی داره.
تولدش مبارک! خدا برای هم نگهتون داره!

بانو جان ممنونن :)
الهی آمییین

مترسک 1394/08/17 ساعت 08:26 http://1matarsak.com/

تولد تولد تولدش مبارک... ;)
اگه می‌گفتی خوش به حال بچه‌هاتون که خاله‌شون ایشونه حالا یه چیزی اما همسرتون و خواهر خانم و... وات د فاز مادام؟ :))

یه دلیل کاملا مشخصی داره این خواهر زن که از گفتنش معذورم؛) دیشب کسی جایی چیزی گفت که باعث شد بفهمم چقدر چیز مهمیه این خواهر زن:)) ؛)

تولدشون مبارک

چه کیک زیبایی

ممنونممن ندای نازنینم

چشمات زیبا میبینه مهربون:)

پری 1394/08/17 ساعت 07:24

مثل همیشه عالی
ساده و شیک
مبارکش باشه

پری جانم ♡
عاشقتم که همیشه این دور و برایی...
چقدر دلم برات تنگ شده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد