مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

غروب جمعه!

بعد از یه صبح و یه روز خیلی خوب غروب جمعه باید اینقدررر دلگیر باشه؟ 


+ کسی میاد بریم تو کوچه بازی؟ درسم ندارم تازه!

نظرات 14 + ارسال نظر
Mr chapool 1394/08/16 ساعت 18:45 http://chapdas.blogsky.com/

اه
غروب جمعه خر است
باید میرفتیم حمووووم درسامون مونده بود فرداشم صبحی بودیم
اه اه اه :|

خیلی غروب های جمعه بدن:(( خیلی...

نه باو من منچ بازی میکنم:))

مترسک 1394/08/16 ساعت 09:17 http://1matarsak.com/

غروب جمعه خر است :| :))

واقعا

omid 1394/08/15 ساعت 23:15

ولی ستاره های کویرم هستن البته

ستاره ها بی نظیرن.....

مجید مویدی 1394/08/15 ساعت 22:50

منم درس ندارم میام.. اگه درس هم داشتم می اومدم تازه :))
+ جمعه بعضی وقتا دلگیر میشه. کاریش نمیشه کرد. می گذره.
سلام بر مگهان

:))))) من هرگززز درس نداشتم و ندارم و نخواهم داشت!
+ اوهومممم خیلی دلگیر میشه
+ سلااااام

آویشن 1394/08/15 ساعت 22:49

فوتبال اگه بخوای بازی کنی من هستم:دی

:دی برو تو تیم علی اینا تیم ما پر شده! :)))

omid 1394/08/15 ساعت 22:22

الان خوبه من بگم خیلی بدین شما بارون دارا جنگل دارا دریا دارا هوای خوب داره بسه یا بازم بگم

بگین شمام:دی
خدااااییش نمیدم این سبزی و هوای خوش و ... رو به کویر شما!
میام یه بار میبینمش هوسم می خوابه:دی

علی 1394/08/15 ساعت 21:31

آقا فقط فوتبال
مگی برو توپتو بیار از این پلاستیکیا بیار چیز با کلاس نیاری واسمون
خواهرم بیاد تو گروه شما؟ سلام میرسونه

سهیلا بانو آورده:دی
خواهرتون بیاد... ما 5 6 نفری شدیم. واسه خودت تیم جمع کن که تنها موندی :))) من از هیچ کدوم از دوستام که نمیگذرم!!!

سهیلا 1394/08/15 ساعت 21:02 http://nanehadi.blogsky.com

من والیبال بلدم.پایه ای؟توپمو بیارم.

آره مامان جون! بیا ... ولی من دستم خیییلی ضعیفه
جاش یکی از عزیزام! خیلییی اهل والیباله میارمش باهاتون بازی کنه:دی

من میام! درسم دارم تازه:دی

من ندارم ویرگول!! تشدید شدم دیگه ترک تحصیل کردم :))

omid 1394/08/15 ساعت 20:28

ما میریم تو کویر بازی

کویر می خوام:|
خیلی بدین شما کویر دارا

باران 1394/08/15 ساعت 20:26

سلام
غروب جمعه رو باید نشست دعای فرج و قرآن خوند:)


+ متن کردی
الان رفیتیه حیدری نآووو بچیمنه دریه کل ، سرما خویمن :دی
دی جیه بنیش لباسیلت بشورر صووو کلاس دری :دی
ترجمه متن کردی به زبان فارسی
الان بارون شدیده نمیشه بریم بیرون ، سرما میخوریم :)))
بجای این بشین لباسات رو بشور صبح (فردا ) کلاس داری :دی

من متن رو کاملا حدس زدم چی میگه ها:دی

+ من خیلی دختر شیطونی هستم و هنوز سواد خوندن قرآن ندارم فگط تو کوچه و بازی...

غروب جمعس دیگه شعور یوخدی:(

بوخودااا ... توپ داری بریم گل کوچیک بزنیم؟!:دی

چوپان 1394/08/15 ساعت 18:59

من میام :|
.
.
بیا دنبالم ببرتم تو کوچتون :D خخخ

:))))))))
بیا رسیدی سوت بزن بپرم پایین:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد