مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نبود که بهم بگه مگی بیدار شو!

رو تخت خوابیده بودم-بودیم- نفهمیدم کی خوابم برد. یهو دیدم صدام میکنه و میگه حالت خوبه؟! اون لحظه هم خوشحال بودم،هم تپش قلب داشتم و اصلا حس عجیبی بود :دی 

فهمیدم که خواب می دیدم تو خوابم گویا اولش می خندیدم، بعد به هیجان و ترس بدل شد که دیگه طاقت نیاورد و بیدارم کرد. 

دیشب تو خواب همون حس و دوباره تجربه کردم! اما این بار کسی* کنارم نبود که بیدارم کنه . 


+ کسی : بانو چوپان! 

+ چرا اون شب بعد من خوابید؟!

+ یاد ایام بخیر - چقدر خوش گذشت - چقدر خندیدم - چه چای سبز بدی بود - چقدر دل تنگ اون روزام امروز - ماهگردش بود.


نظرات 10 + ارسال نظر
مهران 1394/08/15 ساعت 16:05 http://mehran.blogsky.com

چقد شبیه تصاویرِ فیلمِ "در دنیای تو ساعت چند اس" شد

:)

http://meghan.blogsky.com/1394/05/17/post-967/Home-home-sweet-home
نمیشه گفت کدوم عکس بهتره!

وای به وقتی که کسی نباشه بیدارت کنه،ینی وای به همه وقت:(

:((((((( هوم وای به همه وقت...اه

میگن مگی اوقات فراغتش میره این فرودگاهه عکس از پشت میگیره:))

بابااااا این عکسو من از چوپان گرفتم!
قبل از من کاملا ندونسته اونم ازم گرفته بود
عجباااا:))

شروره 1394/08/14 ساعت 20:38

وِر ایز شی نَو!؟!؟
عایا!!!!

همین وراس :دی :))
فردام میبینمش ! نگران نباش سلامته فقط پیشم نیست !!!

مترسک 1394/08/14 ساعت 17:39 http://1matarsak.com/

از جمله بدترین انواع بیدار شدن، بیدار شدن در اثر خواب بده :|
والسلام :|

هوم! بوخودا

من مدتهاست که اگه تو خواب هم بال بال بزنم کسی بیدارم نمیکنه مگی جان...
اما خوش بحال اونی که یکی رو برای همچین مواقعی داره...

هعییی بانو !
منم تا حالا کسی بیدار نکرده بود خدا چوپان رو نگه داره که در اون شب خاص بود و بیدارم کرد ندیده از دنیا نرم:)) :دی
+ ایشالا همه یکی از اینا داشته باشن

آویشن 1394/08/14 ساعت 13:42

چه باحال که دقیقا از همون زاویه از چوپان عکس گرفتی
وای دیوز عصر کلی خواب چرت و پرت دیدم.کاش کسی بود بیدارم کنه

هاها اوهوم :دی
فقط جامون عوض شده:))

omid 1394/08/14 ساعت 12:58

ب جاش من وقتی میخوابم ی خواب آروم دارم تا صبح

ماجرای اون یارو رو یاد بیار که می خواست تب کنه که شاااید پرستار و طبیبش فلانی باشه!!!
منم ترجیح میدم خواب ببینم یکی با مهربونی بیدارم کنه:دی

omid 1394/08/14 ساعت 12:25

یکی دیگه مثل این عکس بود
این عکس جدید خودتون نیستین؟
ما ک از اینا شانسا نداشتیم یکی بیاد بیدارمون کنه والا
البته من کلا خواب نمی‌بینم در حدی ک از خواب بپرم و...

این بانو چوپان دوست مگی هستش! من نیستم منم شبیه این عکس رو دارم البته:دی
عجب... من از این شانسا داشتم ولی خیلی هم خوش گذشت بیدارم کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد