مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کنفرانس! و حواشی

تو راه تبریز به رشت به بابا گفتم موضوع کنفرانسمون چیه ... و برام یه سری مسایل رو درباره ش گفت که خیلی جالب بود. متاسفانه سر بخش بندی فقط قسمت نمودارها و عدد و ارقام به من رسید ، دیشب دوباره از بابا خواستم یه سری اطلاعات در اون زمینه ی خاص بهم بده و یه نتیجه گیری خوب ارایه بده . ساعت 11 شب بود دیگه نشست و اطلاعاتش رو تو ذهنش آورد و برام مو به مو مسایلو توضیح داد و گفت چی رو بگم و چی رو نگم! 

صبح ساعت 5 هم رفت سمت شهرهای ترک نشین ایران... تا نزدیکای صبح با دوستم بیدار بودم و هیچ مطالعه ای نکردم. ولی صبح همون حرفای بابا رو مرور کردم تو ذهنم و سوال براشون تعیین کردم و اینا رو گذاشتم که به عنوان جواب بگم. 

ساعت 2 ارایه داشتیم و ساعت 1 اسلایدهای آماریمو حذف کردیم، گفتن اصلا آمار کشورهای دیگه رو نمی خوایم و باید میرفتین از سازمان اصلی آمار کشور ایران رو می گرفتید. هیچی دیگه من موندم یه سری نمودار پاک شده و یه سری نمودار که توضیح و توجیه درست درمونی براش نداشتم. به دوستام سپرده بودم دعام کنن... 

سر من که رسید بر عکس همیشه بدون ذره ای استرس رفتم بالای منبر! مطالبمو رو گفتم و سر همون نمودار هایی که به شدت می لنگیدم شارژ لپ تاپ هم گروهی تموم شد و خاموش شد!!! گفتم استاد بدون اسلاید جلو برم؟! گفت آره مشکلی نیست خوب داری میگی!!!(هیچ تعریف و تحسینی نمیکنه این استاد مربوطه!) و قند تو دلم آب شد... دیگه مثال هم زدم براشون که چرا کشورمون تو سرمایه گذاری ها موفق نیست و ریز شدم تو اون مسایلی که بابا گفته بود. تموم شد! 

وقتی نشستم سر جام از بین 6 نفر که ارایه داده بودن در کل، همه به من می گفتن چقدررر خوب بودی تو!!!:دی 

چقدر مطالبت جالب بود!(هیچ کدوم تو اسلاید ها نبودن و تو فایل ورد هم نیستن در نیتجه و مطالعه آزادم-اطلاعات بابا- کمکم کرد!!!) و آقایونم میگفتن صداتونم خییییلی تاثر گذار بود اصلا استاد هیییچ ایرادی نگرفت ازت درسته مسلط بودی ولی صداتونم بود. الی و اون یکی هم گروهی هم مصر بودن که دقیقاااا این صداش خوبه و ارایه مون و با صداش بست!!! نذاشت هیچ سوالی بمونه از بس مقتدرانه پیش رفت:))) 


+ حالا از صدام گفتم اینم براتون بگم، هوچی معتقده اینکه من صدای خوبی دارم شایعه ای بیش نیست!!! خنده هامم شبیه دارکوب زبله ست. 

+ فاطمه صدامو خیلی دوست داره و بعد این همه سال دوستی هربار میگه اینو بهم، اون وقت به هوچی یه خاطره در این زمینه گفت و اونم گفت صدای مگی ؟! شایعه ست این کجا صداش خوبه؟! :))) :دی 

+ خلاصه که سلیقه ست دیگه ، خیلی هااا نمی پسندن :دی از جمله خودم!

نظرات 21 + ارسال نظر

آیا میدانستید بدون اینکه صدایتان شنیده را باشیم احساس میکنیم صدایه دلنشینی دارید؟
آیا میدانستید عکس هایه شما من را یاد پرتقال و باران شدید می اندازد؟
آیا میدانستید ما همیشه به یاد شما هستیم؟


دوست دارم مگی جونــــــــــــــــم

آخ ... چقدررر لذت بخشه خوندن این مدل کامنت ها...
جز تو کس دیگه ای هم هست که با پرتقال و بارون یاد من میفته... و این خیلییی خوبه

بلاگ.فا ضربه بزرگی به کاربرا ش زد...
بعد مهاجرت ب blog.ir اول خواستم مطالب گذشته م رو تا جایی که میتونم جمع آوری کنم و دوباره ثبتشون کنم و بعد مطلب جدید بذارم اما کار سختی بود
این وسط هم کلی خاطرات خوب و بد اومد و رفت بدون اینکه ثبت بشن
یه خصلت بدی دارم اونم اینه که بین کاری که درحال انجامش بودم وقفه ای بیوفته، دیگه شروع مجدد اون کار برام خیلی خیلی سخته

یعنییی چه؟ بی خیال اون قبلی ها شین و یه جای تازه اصلا شروع به کار کنین.اینجوری هی خاطرات نیمه کاره رها میشن خب...

:)

شما نمی خواین آپ کنید این وبلاگو آقا؟

خب حالا از کیفیت صداتون که بگذریم، چرا کشورمون تو سرمایه گذاری ها موفق نیست؟!

خصوصی بگم :)))))؟! اینجا راحت نیستم متاسفانه:دی !! بحثش خیلییی خیلی مفصله موضوع دقیق ترمو بگم متوجه میشین:دی

خداروشکر که خوب پیش رفت.
خوش ب حالت ، من که صدام شبیه گیگیلیه :))

گفتم صدای منم شبیه دارکوب زبله ست که!!!
الکی خوش بحالت و اینها نگید.

هولدن کالفیلد 1394/08/12 ساعت 15:18

ماشالا ثابت قدیمی این فاطمه خانمتون!!! اصلا من رو کشت! :|

ثابت قدیمی!!! ثابت جدیدیشون چطور :| :دی ؟!
خوبی تو؟

مترسک 1394/08/12 ساعت 14:12 http://1matarsak.com/

دیگه حالا :D
اتفاقاً خودمم تو فکر همون بودم :))

:دی :))

مهران 1394/08/12 ساعت 13:22 http://mehran.blogsky.com

در حال آرزوی موفقیت برای تو. هم اکنون :)

دیگه گذشت!
ولی برای ادامه ی راه شدیدا چسبید این آرزوی موفقیت. سپاس

چوپان 1394/08/12 ساعت 12:04

هوچی کی فاطمه رو دید که اینجور شیطنتهاهم کرد؟! :))
عجببببب

:))))))) دید دیگه!!! :دی
گفتم که بهت سه تایی بودیم و رفتیم پشت بوم!

مروئه 1394/08/12 ساعت 11:43

مگی جونم چرا فرهیخته نه همین که کلا برات وقت گذاشته و اطلاعات داده و بهت کمک کرده کلی ارزش داره کلی

نمی خوام بابامو گنده کنم:دی
خودش همیشه اصرار داره من خیلی معمولیم که البته به نظر من نیست :دی اگه بود تو اون خونواده و اون روش تربیتی و ... الان این نبود!
گربانت عزیزم خیلی لطف داری...
حالت خوبه راستی؟ بهتری سر دوری از اون کوچولو؟

بسیار عالی. همچین توانایی در وجودت دیده می شد خانم. یه پا مدیری واسه خودت. اون مدتی که مامان و بابات نبودن و مدیریت خونه به عهده ات بود نشون دادی اینو.
خوشحال شدم که استادتم تحت تاثیر قرار دادی. آفررررین. مگی خانم.
تحکم تو صدا موقع سمینار دادن خیلی مهمه. اینکه با اعتماد به نفس حرف بزنی. اینکه یه راهنمای باتجربه مثل بابا کنارت هست خیلی عالیه. می تونی از وجود با برکتش استفاده کنی. و به پیشرفتهای کاری و علمی ادامه بدی.

خیلیییی لطف داری دل آرام جان. مدیر که نیستم ولی خب تلاشمو میکنم برای منظم کردن زندگیم. چون واقعا آدم بی نظم و شلخته ای هستم:))) مامان اینا نبودن چی کشیدممم:دی
بیشتر بچه هااا کیف کردن استاد که کلا سختیش میاد یک جمله مثبت بگه حتی !تو هیچ کلاسی نگفته
اما معلوم بود راضیه و تهشم یه نیمچه تعریفی ازم کرد ؛) که خیییلی چسبید.
امیدوارم ...از نظر کاری پدرم برام کاری نمیکنه و فعلا که قصدم برای کار کردن جدی نیست . ولی از نظر علمی حالا که رشته م اینه بله میتونم استفاده کنم

مروئه 1394/08/12 ساعت 09:16

سلام مگی جونم خدارو شکر که ارائه خوب بود و موفق شدی و تبریک به خاطر داشتن پدری فرهیخته
جالبه این صدای من از پشت تلفن کلا مسحور کننده است یعنی تا حالا نشده من با شخصی تلفنی صحبت کنم چه خانم چه آقا نکن صدای تو قشنگه صدای آدمو شیفته میکنه اگرم در تماس اول نگفتن تماس بعدی حتما این لطف میکنن و این جمله رو میگن
پینوشت:سپیده مشهدی هم شاهده این موضوعه

سلاااام عزیزکم
پدری فرهیخته که نه یه کمی مطلع فقط:دی
بابام یه آدم معمولیه ولی من عاشق خودش و اطلاعاتشم اصلا !! با اینکه دور بود مبحث از رشته تحصیلیش واقعا خوب بود اطلاعاتی که بهم داد ...
اتفاقا یادمه که گفتی صداتو میشنون عاشق میشن حتی:دی
ولی صدای من عادیش از پشت تلفنش بهتره اطمینان دارم سرش:دی
الهیییی سپیده :* ... خیلی مهربون و خوبه این بشر

آویشن 1394/08/12 ساعت 02:41

کامنت من کوو؟
دوباره میگم صدات عالیه.من که خوشم اومده بقیه رو نمی دونم

کامنتت بود فقط وقت نبود برای تایید و جواب !
سعی دارم دیگه بی جواب تایید نکنم:*

خزنده 1394/08/12 ساعت 01:04

ببین... شوهر مناسب احوالتو می شناسم دوستمه بیا برو بگیرتت :دی این هی تعریف می کرد که هر وقت توی زندگیش خواسته ارائه بده همونجا از خودش در آورده. من باورم نمی شد. ولی به جان جفت بچه هام سر ارائه ی یکی از درسا، من خودم دیدم یک ربع قبلش یه پاورپوینت از اینترنت دانلود کرد اصلا هم نخوندش، بعد اومد عین شیر جلو استاد همچین ارائه ای داد که من با یک هفته آماده باش بودن ندادم!

عجب!!! اون وقت من بیام بگیرتم؟!؟! اونه که باید بیاد :)) حیففف که دم دستم! نه دم پام نیستی-خب خزنده ای دیگه- اگه بودی لهت می کردم الان:دی
بچه مون چی بشه شیاد خفن در لحظه مقاله تو ذهنش ایجاد میکنه پاورم 2 دقه قبل ورود استاد پیدا میکنه احتمالا:دی :)))
اوووف ...
+ من اطلاعاتم اصلا غلط و بد نبودا... که اگه بود امکاااان نداشت استادم تحمل کنه. تا ببینه دور شدی از موضوع میگه برو بشین! کافیه

باران 1394/08/12 ساعت 00:38

سلام
مگی ما حالش چطوره ؟
خوبی ؟
دارکوب زبله رو ندیدم کارتون بوده؟
ولی عوضش ملوان زبل رو دیدم :))))))))))))
منم صداتو نشنیده دوست دارم احساس میکنم خیلی صدات
مث خودت دلنشین هستش


+ مگی من همچنان منتظر جوابم منو نپیچون روله
اون ایمیلت جواب سوال من نبود ها!
من منتظرم.
ممنون

سلام عزیزم
الهی شکر خوبم

+ چشم . بخدا اینقدر درگیری دارم واقعا سخت وقت پیدا میکنم همینجام بیام و واقعا واقعا جوابی برای سوالت ندارم:( اجازه بده کمی فکر کنم. خب؟
ممنونم دختر خوب

شروره 1394/08/11 ساعت 22:06

جنس صداتو دوسدارم : )))))))
عافرین مگی عافریییین!
بهت افتخار میکنمممممم!!!!!

:))) :دی
منم جنس صدای تو رو دوس دارم:))))))))

+ مچکرممم... دعام کن معدلمو از این اوضاع فاجعه دور کنم!!!
+ ممنوووونم! خوبه صدامو نشنیدی می شنیدی با سلیقه ای که ازت سراغ دارم خوشت نمی اومد:)))

سپیده مشهدی 1394/08/11 ساعت 21:19

منم صدات و صورتت رو دوس دارم
طبیعی و زیباست

به به سپیده مشهدی نازنینم!! :*
تو دیگه زیادی لطف داری بهم

دارکوب زبله به اون ژوله ای!:))

چقدر الان دلم می خواد بیام تو گوشت یه چیزی بگم:دی !!! خیلی ژوله بود اصلا ولی اینکه من عین دارکوب زبله باشم براش خیلییی ستمه:دی

مترسک 1394/08/11 ساعت 18:19 http://1matarsak.com/

والا ما صداتونو نشنیدیم اما برام قابل تصوره صداتون چه مدلیه ;)

چجوری قابل تصوره؟! :دی
خیلی بامزه بود بی صدا سلام کردنمون ؛)

پری 1394/08/11 ساعت 17:55

ای ول مگی!!!
من هم می پسندم م م م م م م م
اصلنم شایعه نیست!

ای وللل!!! تو اینجایی:دی
تو که دیگه خییییییلی خیلی به صدای من لطف داشتی واقعا یادم نمیره :دی :*

ولی میگن شایعه ست بوخودا

آویشن 1394/08/11 ساعت 17:50

صدات عالیه.این از من خب

بیاااا... دوستتم دیگه میشه بگی صدام بده :))؟!

+ بد سلیقه ای چون دومین جمله ای که بعد دیدار گفتی همین بود که وای صدات و اینا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد