مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من در خودم گم شده بودم و تو در من...

امروز خودم رو اصلا دوست نداشتم، اینجوری نمیشه. باید یه فکر درست درمونی برای خودم و شیوه ی زندگیم کنم. چقدر دوست دارم برگردم به دو سال پیش و همون مگی باشم که با هیچ مردی هیچ ارتباطی نداشت، منظورم ارتباط عاشقانه نیست. که الانم ندارم، اما گاهی که فکر می کنم میبینم دوس داشتم هیچ آقایی اعم از هم کلاسی و رفیق و آشنا و فامیل باهام درد دل نمی کرد . ترسم از مردا رو دوست داشتم ... دوری کردن ازشون رو ... و اینکه هیچ آقایی جرات ارسال یک پیام رو بهم نداشت. یه جوری عجیب غریبی تمیز زندگی می کردم و خانم بودم ... دلم برای اون روزهام عمیقا تنگ شده ... کاش میشد این بارون با قطره هاش مگی امروزو ببره و مگی دو سال پیشم رو بهم بسپره، اینبار میدونم چجوری باهاش رفتار کنم ! همون روند ترس از آقایون رو پیش میبرم ... تا اینکه یه جایی مجبور شم و دل به کسی بدم.


+ امیدوارم قضاوتتون این نباشه که من نشستم با آقایون مختلف چت می کنم و چرند می بافم. فقط حسم به من گذشته م رو خواستم بگم . 

+ از تمام وقت گذرونی ها دلگیرم :( دلم می خواست می تونستم تصمیم بگیرم و عاشق کسی! شم و باقی عمرم رو باهاش باشم. من یه لعنتی ترسو و گریزون از تصمیم های بزرگم ... واقعا ترسو


+ این روزا آدمایی هستن که اگه تصمیم بگیرم آدمای جالبی هستن برای شروع یه رابطه ... و خیلی نزدیکن به ملاک هام ولی کو اون من جسور که بتونه انتخاب کنه و پاش وایسه؟


+ از نظر تحصیلی و مطالعاتی اگر بخوام خودمو بررسی کنم و زیر ذره بین ببرم امروزمو دوس دارم. دقیق تر شدم رو مسایل اطرافم و کتابایی که مدت ها بود دوست داشتم بخونم رو شروع کردم به خوندن و خیلی خوب پیش میرم. یک جاهایی حس می کنم که چقدر به روز تر و مطلع تر شدم که لبخند رو لبام مینشونه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده مشهدی 1394/08/11 ساعت 21:05

تو خوبی
انقد به خودت گیر نده
از زندگیت لذت ببر

چشممم من خوبم :دی
به خودمم گیر نمیدم!!!

omid 1394/08/11 ساعت 00:36

کرمان رگبار در حدی ک زمین خیس شه بو بلند شه و صبح زود هوا جذاب شه فقط همین
سلام

همینشم خوبه... اینجا خیلی سرده ... من از زیر دو تا پتو اینا رو می نویسم! پاهام یخه همچنان...
راستی سلام.
چرا حس می کنم خوب نیست حالتون؟ایشالا که اشتباه می کنم

omid 1394/08/10 ساعت 23:01

چند روز حرفی ندارم .( درکل خودت تصمیمات مناسبن با توجه ب شرایطتت).
فقط اینجا بوی خاک بارون خورده میاد اونجا چ خبر مگهان خانم

سلام آقای ساکت و گرامی :)
اینجا بوی خاک نیست دیگه گله گل!! گل... خاکی در کار نیست :)))
همه چی خوبه بارون بی وقفه می باره !

کاسپین 1394/08/10 ساعت 22:22 http://http:

تجربیات انسان ها را بزرگ میکند ومتفاوت در موقعیت های مختلف!!!!!!

هوووم... درسته. :)

علی 1394/08/10 ساعت 20:13

اتفاقا من مگهان امروز رو ترجیح میدم،مگهان عزیز باید به این واقف باشی که این عصر جدید تو رو مجاب میکنه به ارتباط و تعامل با مردها... پس چه بهتر که یاد گرفتی رفتار با آقایونو . تجربه های خوبت رو دوست داشته باش و وقتی اجازه نمیدی آقایی از مرزش فراتر بره به خودت افتخار کن

نمی دونم از این زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم...
موافقم باهاتون علی آقا :)
افتخار که نه...ولی پیش خدام شرمنده نباشم ایشالا ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد