مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

علیفر اعتماد به نفس داره ؟! منم دارم!!!

داشتم نق میزدم که الی، من با این صدا چطور برم اون بالا کنفرانس بدم؟! خیلی ستمه خب! که در همون لحظه صدای سرهنگ علیفر من رو به خودم بارها امیدوار کرد و ادعا کردم برای خودم ادلی هستم و اگه نباشم در حد گوگوش که هستم!!! 

وقتی این با صدای 8 رگه نشسته بازی بارسا گزارش میکنه، منم می تونم واسه 60 نفر درباره صندوق های بازنشستگی صحبت کنم! آررره ... 


+ هرگز فکر نمی کردم سرهنگ مشوقم بشه برای کاری !!که شد. دستت طلا گزارشگر گرامی :))) ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1394/08/11 ساعت 02:08

علیفر و ولش کن به صدای من فکر کن کلی اعتماد به نفس میگیری جان من

:))) بیمزه!!!
صدای علیفرو شنیدی اون شب ؟! خب نشنیدی دیگه!!!

موفق باشی

:دی ممنااانم

شروره 1394/08/10 ساعت 15:39

به آخرین کلمه جوابت به "," کلی خندیدم:
نکبت!!!
نکبت!؟!؟!؟!؟
نکبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
: ))))))))))))))))))))))))))))

:)))))))) خب نکبت نکبته دیگه!!! بهش بگم عشققق بگم عزیززز ؟! چی بگم :)))))؟! تو روحش کاش صدای فاجعه ش رو شنیده بودی :دی منم صدام عین اونه الان!

مترسک 1394/08/10 ساعت 08:04 http://1matarsak.com/

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر به رررررم رو یادت رفت بگی! مشوق من اونه همیشه :D

:))))))))))) دیشب علیفر زده بود رو دست این خدا شاهده
برو از هولدن بپرس برات بگه:)))

هولدن کالفیلد 1394/08/10 ساعت 02:15

چه میکنه این دفاع خطی...

:))) یه جوابی به ذهنم اومد بدم روم نشد!!!:دی
علیفر یه دونه باشه!

کی؟ چی؟ کجا؟!

وای این گزارشگر فوتبال صداش گرفته بود ویرگول همینجوری بالغ بر 90 دقیقه گزارش کرد.
نکبت :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد