مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من حالم خوووبه!

یکی از معجزات خدا اینه که من با روزه زنده میشم ... و بگم که خیلی خیلی سرحال و خوبم:) درباره ی پست قبل هم بگم من این ترم اصلا نمیتونم شاغل شم :دی 

چون کاملا مشنگ میزنم تو درسها و علاقه هم که ندارم بهشون! اینجوری نمیتونم پاسشون کنم ؛) ... هاها 

درباره ی کار هم بگم که خودم یه ایده هایی دارم که جامه ی عمل می پوشونم بهشون به وقتش و هیچ نیازی هم به کمک کسی ندارم !! کارمم جوری انتخاب می کنم که خودم باشم و خودممم 

--- 

ممنونم از همه ی حرفهاتون ،فکر کنم دیدم رو باید تغییر بدم و اونی که واقعا اشتباه می کرده من بودم :) 

--- 

با اینکه قصد کرده بودم این هفته برم تهران و همه! اصرار داشتن که هرچه زودتر تصمیمت رو عملی کن و با دوستت برو ... ولی واقعا مرددم! تو روحم یعنی :دی 

دوستم باهام قهره که بهش گفتم میریم و الان زدم زیرش:دی 

--- 

تبریز رفتنمم به قصد سفر نیست صرفا ... احتمالا خونواده اونجان و من بهشون می پیوندم دوشنبه ! و اینکه از ته دل از خدا می خوام این ماجرا اگر خیره به سر انجام برسه ... (پیشاپیش ازتون ممنونم که نمی پرسید برای چی میری تبریز:دی)

--- 

زندگی جریان داره و این واقعا خوبه ... حس می کنم اتفاق های خوبی در پیشه ؛)

نظرات 6 + ارسال نظر
مترسک 1394/07/28 ساعت 21:38 http://1matarsak.com/

منم خوبم :| :))

عخییی... خوشاااالم که خوب عستی

نمیخوام بپرسم که چرا تبریز میری , اما اگه اومدی تبریز و اگه دوست داشتی یه ندایی بده جاهای دیدنیشون معرفی کنم بهت و اگه خواستی ...

؛) تبریز خیلی خیلی خوبه :دی
نمی دونستم اهل تبریزید شما :) من زیاد اونجا میام ... بگید کجا بناب چرب بخووورم:| ¿

کلوچه 1394/07/27 ساعت 19:57 http://colooche.blogsky.com

مگی این ک در پس پرده حرف میزنی ینی چی?!!!من اگه از فضولی بمیرم خونم گردن توعه:(((((....

بابااا چه پس پرده ای :|

تو تهران بیا (برو) نیستی، هی ننویس برای ملت! مگر ملت اسکل تو هستند؟ هستند؟ :|
از همون سفر تبریز بنویس!

:))))))))
چرا انقدر شاکی حالا :| ¿

omid 1394/07/27 ساعت 14:55

روزه گرفتن خیلی خوبه

اوهم خعلییی

آناهیتا 1394/07/27 ساعت 13:39 http://farfalla.blog.ir/

امیدوارم حسای بد همه از وجودت رخت ببندن و بهت خوش بگذره هرجایی که میری :)

ممنونم آناهیتای عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد