مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دختر بی مزه و حساسی شدم!

اصلا نمی دونم از کی و برای چی طلبکارم ؟! 

فقط میدونم که حس می کنم از کسی طلب دارم و الانم به همون دلیل اشکام رو گونه هام سر می خورن و خواب هم از چشمام! 

چقدر لازمه که خودمو تنبیه کنم این روزا ... جای تنبیه مدام در حد وسع تشویقی به خودم میدم ، فلان لباس ، فلان سفر ، فلان گردش ... 


+ گوش کنیم ، سازگار با حال و هوای امشبم ... 

+ سپاس از بابا شاه که منو یاد این آهنگ انداختن.

+ رازیست که در عطر نگاه تو نهان است . 

نظرات 9 + ارسال نظر

بسیار پیش میاد که منم اینجوری بشم
گاهی ترکشاش به بقیه هم اصابت میکنه
اما
میگذره

بابا شاه 1394/07/26 ساعت 17:36

گوارای روح و روان
دست شاعر و خواننده و اهنگ سازاش درد نکنه
+
ادم هر چند وقت یک بار نیاز به ری استارت داره
+
التماس دعا

یعنی درست زمانی که من تو وبلاگ شما بودم ، شما اینجا بودی ؟
یا کامنتم رو خوندین و اومدین اینجا...برام جالب شد:)
+ همچنین... از ته دل

هوم 1394/07/26 ساعت 14:47

بعضی وقتا آدم دنبال دلیل میگرده اما خیلی وقتا تعادل هورموناست که به هم میخوره...

چیز خاصی نیست ادما تو شرایط مختلف حال و هوای متفاوتی رو تجربه میکنند میگذره خواهر کوچولو بهش اهمیت نده

سیمای 1394/07/26 ساعت 10:37

پیش میاد مگی
بعضی وقتا اشکا دلیل نداره ولی بعدش کلی سبک میشی و حس خوب داری
الان خوبی شما؟
چرا خودتو تنبیه میکنی دختر؟

سپیده 1394/07/26 ساعت 09:54

منم دلم گرفته

چت شده؟

چوپان 1394/07/26 ساعت 07:09

این آهنگه عالیه ینی...
اصن سالار که کلا عالیه! :)
و سپاس از باباشاه و اسم بامزشون!
اینجور موقعها آدم یکیو بزنه حالش خوب میشه! :))
کی بیام ؟ :D

نیما 1394/07/26 ساعت 04:23 http://sunray.blogsky.com

شاید خوابی حواست نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد