مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تهران ؟ آری یا نه:دی

می خواستم برم تهران ! به بابا گفتم برم ؟! بعد از کلی استرس کشیدن!!! من هیچ وقت تقریبا نه نشنیدم از بس اقداماتم عاقلانه بوده این چند سال اخیر...ولی بازم هربااار می خوام چیزی از کسی بپرسم یا بخوام کلی با خودم در جدالم که بپرسم؟ یا نپرسم که یه وقت خدااای ناکرده نه نشنوم!!!

گفتم بابا برم ؟ با یکی از دوستام؟ یا شاید تنها ؟ گفت دوس داری برو ... خانومی برا خودت ... با سواری نرو فقط بلیت اتوبوس میگیرم براتون ...تنها نری که بهتره 

گفتم باشه !!! خیلی هیجان انگیزناک بود اصلا انگار خوشحال شد که می خوام برم جایی که دوس دارم . 

با اون حال نمی تونم تصمیم بگیرم برم تهران این هفته یا نه ؟ 

از طرفی دوس دارم برم ... به چند دلیل... از طرفی دوس ندارم تاسوعا عاشورا اونجا باشم تنها و یه حس خاصی دارم که اصلا این روزا باید عبادت کنم چرا برم تهران ؟ 

تو روحم که تصمیم گیری برام انقدر سخته ... این هوای بارونی هم مزید بر علت شده !دوس ندارم تهران بارونی رو :| خودمون به اندازه کافی بارون داریم ... 


+ این بود ماجرای تصمیم گیری من ! خیلی ها پرسیدن گفتم بگم که خلاص شم !

نظرات 17 + ارسال نظر

والا به نظرم اکر میخوای برای عزاداری بری بد نیست! اصولا تهران الان هیئت هاش از تمام شهرها جلوتره و خصوصا هیئت های معروفش...من در کل عاشق تهـرانم:)
الان دوساله محـل زندگیم از تهـران منتقل شده به یه جای دیگه و برای همه چی امی پسندمش
ولی وقتی اجازه داری خیلی مستقلی پرسش دیگه چرا
به منم سـر بزن:)

آویشن 1394/07/26 ساعت 15:44

خوبه که میری،برات خوشحالم.
کاش برنامم جور میشد باهات میومدم ولی حیف این مدت بدجوری درگیر کارای خونه هستم،حالا خدا بخواد سفر بعدی همراهیت می کنم

عزیزم با دوستام نمیرم ؛)
تنها میرم ، خونواده قبل من اونجان

مترسک 1394/07/26 ساعت 09:33 http://1matarsak.com/

داری میری از کنار برو :D

محرم و تاسوعا و عاشورا هم شد وقت سفر؟؟
این روزها رو باید آدم بره زیر پتو و فیلم نگاه کنه.

Mr chapool 1394/07/26 ساعت 01:31 http://chapdas.blogsky.com/

تهرانم شد جا واسه گردش ؟ :|

نمیرم برای گردش برادر من :دی

omid 1394/07/25 ساعت 23:09

اصن به به

تازش ی حالت جذاب داره خیلی هم ملسه کم کم ک می‌مونه سفت میشه ن اونقدر زیاد، فقط میشه با قاشق برداشت ازش
ب غیر همینجوری خوردن میشه تو آش ریخت ب آش ی ترشی خاص میده (جدیدا تازش نگرفتیم)
دیگه کافیه ب اندازه کافی تعریف کردم
فقط برم تو افق محو شم

omid 1394/07/25 ساعت 22:41

ترجمت خوبه
به به دارم تلف میخورم همونا ک عادل میگفت

به به:دی
من نخوردم تا حالاااا:دی :))))

omid 1394/07/25 ساعت 22:38

خونه کاه گلی میان بوم بام حالا هرچی خخ
میان بعد چند سال بومو سبک میکنن یا همچنین چیزی بلد نیستم دقیق(وشم بون دونی کرده)
پارچه کهنه با گل(جلی ی مشتو گلی
فرو کرده تو سوراخ(لچونده تو ورکوت ی) نمیدونم بعدیش ب چی اشاره کرده خودمم
بقیشم فک کنم آب ک روی سقف مونده گلو خیسونده اومده از سقف داره میچکه پایین
رامیبری هم میشه میدونی

هی واااای :| ولی کلیت ماجرا رو فهمیدم از بس باهوشم:)) رامیبری رو می دونستمااا

omid 1394/07/25 ساعت 22:22

اگر تونستی این متن رو بخونی کرمونی اصیلی:
ماشو گلکارو مشناسی؟ اومده وشم بون دویی کرده، مردکه قرومساق گرفته یه جلی خود یه مشتو گلی لچونده ورکوت یه تا أ ناسارا، حالو همو جا آب وامسته، أ تو اتاقم مث یه قلمپی زده ولرد داره آب میچکه رامیبری؟ تو دماغا پدرش (بوقق)چل تمنم میخا، منم به جا پول (بوققق)وشش، اسم خودشم گذوشته اوس ماشالا گلکار!!

می فهمم یه چیزایی ... ولی نه دقیق و جز به جز...
گل کار : گ با کسره خونده میشه ! گلکار یه چی تو مایه های بناس فک کنم:دی
اومده واسم چرت گفته ! یه مشت گل برداشته زده سر سوراخی چیزی احتمالا:))) حالا آب وونجا گیر کرده و تو اتاقش آب میزنه بیرکن .. تو روح باباش 40 تومن هم می خواااد!!! منم به جای پول یه چیز بد میدم واسش:دی
اسم خودشم گذاشته اوستااا ماشالا گلکار:دی

باران 1394/07/25 ساعت 22:07

سلام
از همین الان گذرنامه تو درست کن برای اربعین بیا شهر ما بدون نوبت
ایشالا با هم بریم کربلا ؟:)
لب مرز بی نوبت رد میکنن نیاز به ثبت نامم نیست.
پیاده روی اربعین ایشالا بمدت ده روز :)
البته قبلش یه رضایت نامه کتبی از پدرتون بگیرین:)
بخدا بی تعارف میگم اگر رفتیم کربلا که فبها اگرم قسمت شد و نرفتیم دربست مهمون من قدمت رو دو تا تخم چشمام

سلام...
وای دلم لرزید اصلا با این کامنت... خیلی عزیزی باران جان الهی امام حسین بطلبه شما بری جای ما...
اشک تو چشمام جمع شد و یخ کردم یهو
از تصور اونجا بودن ...
چه میزبان مهربونی باید باشی شما

چوپان 1394/07/25 ساعت 21:49

واقعا دلم میخواد بازم تاسوعا عاشورای تهرانو ببینم
عین نیمه ی شعبانش واقعا دوستداشتنیه
چندتا از بهترین تاسوعا عاشوراهای عمرمو تو تهران تجربه کردم
خصوصا شب تاسوعا که علمدار نیامد شعار همه دسته ها میشه...
اما تنها توصیه نمیکنم:) چون دلت اونقدری میگیره که نابود میشی :| با خانواده خوبه.تنها خیلی ستمه!
ببخش انقد رک میگم :D چون اخلاقتو میشناسم تقریبا

ایشالا بتونی ببینی :|
خداااا کنه بتونی ... الهی آمین!!!
وااای گفتی دلم خواست که:( تنها اوهوم خیلی... با نگین شاید برم :دی

سپیده 1394/07/25 ساعت 19:23

نرو

اینجارو که داره سیل میبره , تهرانم بارونه , من که از اردیبهشت رنگ تهرانمو ندیدم :(

:دی
آخر من نفهمیدم شما کجایی :)) فقط میدونم بهم نزدیکی
خانم تشریف بیارید خونه مهمونمون باشید.

اگه همایش برات مهمه، خدای تهران همون خدای رشته!
تنبلی و فوفولی!!! رو به جو شهر من ربط نده که عزای تهران خیلی هم خواستنیه! همش چایی میدن! :|

برام مهمه هااا... ولی آخه دختر تنها اسکلم مگه بیام تهران بعد تا نصفه شب تو شهر بچرخم و مثلا دسته و این چیزا ببینم:دی !!!
تنبلی و فوفولی نیست:)) می خوام در موقعیتی بهتر بیام بلکه بتونم یکی دو تا از دوستان رو ببینم

mahee 1394/07/25 ساعت 14:16

ادم به هر علتی که میخواد بره سفر،بهتره توی روزای عزا و ماتم نباشه.دل ادم میگیره.من که دوس دارم بیای،خودت میدونی ولی بهتره بعد از دهه محرم بیای.خواستی هم قدمت سر چشم.بیا خونه خودم. موبایلمو داری که،خبرم کن

موافقم ماهی ...
خیلی خیلیییی عزیزی شما... :* تو این موقعیتت هم چند بار حواست بود بگی بیام پیشت و این حرفها
دوستت می دارم خانم و برات دعا می کنم عمیقا...
ممنونم بابت شماره:*

Rima 1394/07/25 ساعت 14:06 http://dailytalk.blog.ir

سلام مگی جانم. اگه نطر منو بخوای این هفته نیا. تهران تو این روزا اصلا دیدنی و خواستنی نیست. بذار یکی دو هفته بعد بیا که هرجا خواستی گردش و تفریح بری باز باشه و دلت بابت عزاداری جوش نزنه

سلام عزیزم!
چه جالب... البته عزای هرجایی دیدنیه برام...ولی خب دیگه موقعیت سفرم سوخت میشه و معلوم نیست دیگه حالا حالاها کی بتونم باز سفر کنم

Zizi 1394/07/25 ساعت 13:37 http://zizigooloodiaries.blog.ir/

همون تاسوعا عاشورا نیای تهران خیلی بهتره. نمیچسبه!

ممنانم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد