مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عاقل بودنم رو دوست دارم .

یه دوستی نوشته بود برای دیدن دوست دخترش تو هر زمان و مکانی آزاد نیست و بیشتر ملاقات هاشون تو ماشین اتفاق میفته و همین. پرتم کرد به گذشته و معذوریاتم ... کسی محدودم نمی کرد آنچنان. خودم بودم که اهل بیرون رفتن با آقایون نبودم . 

دوستی می خواست برای دوس دخترش هدیه بخره ، چند تا ساعت سواچ نشونم داد که بگم کدوم برای یه خانم هم سن و سالم مناسب تره . یهو یاد گذشته ها افتادم که چقدر هیجان انگیز بود گرفتن کادو و دادن کادو های یواشکی ... 

اون روزا همش برام عذاب بود البته ، اما حالا با تمام وجود دلم برای حسای هیجان انگیز اول جوونی تنگ شده .

برای چند لحظه احساس کردم دلم می خواد یه پارتنر عاشق دوست داشتنی داشته باشم . به دقیقه نکشید که پشیمون شدم و روح مگی عاقل برگشت به کالبدم ... 

+ چندین ساله دلم ساعت سواچ می خواد. هرگز نشد که بخرم ... نمی دونم چرا ، یه روزی خودم برای خودم یکیشو می خرم!

+ نمی دونم این پاییز لعنتی چی داره که هی وسوسه م می کنه برای اتفاقای عاشقانه ی یواشکی!

+ باید یادم بمونه که پاییز همیشه موندگار نیست ، نمیشه با عوض شدن فصل کسی رو گذاشت کنار... پس همون به که خودم باشم و خودم ... 

نظرات 12 + ارسال نظر

اینجا باران می آید.
اینجا پاییز است.
فصل هزار رنگ و اندیشه
فصل حس های ناب....
به نظر تو چطور میشه این همه حس قشنگ و چیزهایی که در بارشون نوشتی رو به فرصت تبدیل کرد؟ چطور میشه نگاه رو تغییر داد تا هیچ اذیت کردنی و هیچ اذیت شدنی درش نباشه؟ به چی چیزی بستگی داره؟....
مگی عاقل، منتظر پاسخ خردمندانه شما هستیم.

...
نمی دونم برنا ... واقعا نمی دونم .
زمان و جسارت می خواد فکر کردن و جواب دادن به این سوالا ...
باید فکر کنم . من نگران خودمم این روزا

مریم 1394/07/24 ساعت 00:05

سلام من یه زن متاهلم اگه کسی پیشداوری و قضاوت در موردم نکنه باید بگم که منم گاهی تو پاییز همین حسا میاد سراغم فکر یه عشق از دست رفته قدیمی ولی بعدش زود فکرمو جمع زندگی و بچم و شوهرم میکنم ولی حسه دیگه دست آدم که نیست خودش میاد و میره

:) چه دلگیر ......
خیلی خوبه اون مدیریت و جمع و جور کردن حواستون

هوم 1394/07/23 ساعت 10:58

پشیمون نمیشی! دوست پسر و دختری که تا آخرش تونسته باشن با هم باشن یا وجود نداره یا من ندیدم! تازه تو همون مدت هم به کار بردن کلمه ی عشق واسه اکثرشون زیاده رویه! آخرش یا یکی یا هر دوشون به شدت اذیت میشن!
من که واسه هفت پشتم بسه! بازنشسته شدم! :D

پ.ن: کدوم شهره که تو این دوره و زمونه دختر و پسر ففط تو ماشین می تونن ملاقات کنن!؟ ما که انواع مکان های عمومی رو می رفتیم خبری هم نبود! البته نمی دونم شاید ملاقات های ما فرق داشته با ملاقات های اونا!

آویشن 1394/07/23 ساعت 10:40

تو همیشه عاقلی مگی
منم از ساعت سواچ خوشم میاد ولی تا حالا نخریدم اینم یه تفاهم دیگه

مترسک 1394/07/23 ساعت 08:24 http://1matarsak.com/

خوش به حالت که می‌تونی «عاقلی» کنی، چون گاهی اوقات نمی‌شه عاقل بود و فقط باید «دیوونگی» کرد...

Friends 1394/07/23 ساعت 02:51 http://friends.blogsky.com

سلام علیکم
داشتیم از این ور ها رد میشدیم، گفتیم بپرسیم ببینیم شما این آهنگ های ما رو ندیدی احیانا؟
کاپشن قرمز تنش بود با شال گردن زرشکی و شلوار زرد.
با اجازه...

باران 1394/07/23 ساعت 00:36

وسط جوونی هستی ؟؛ )
که گفتی اول جوونی ؛ )
مطمن باش پشیمون نمیشی همین که هستی باش
مطمن باش مزد خوب بودنتو به خوبی از خدا میگیری
در ضمن سلام ؛ ))

انشالله خوب باشم باران جان و مزدی در کار باشه:)

یکی از عجایب پائیز هم افسردگی فصلیشه و هم قلقلک خوردن این دلِ لامصّب!

من موندم حالا اگه واقعا یکی رو داشتیم کنارمون، پائیز باز همینطوری بود؟ یا شیطنتش گل کرده ماها رو امتحان کنه مگلاگ ؟! :))

omid 1394/07/22 ساعت 21:58

رابطه بادوام خوبه رابطه گذرا همیشه باعث مشکلات زیاد بعدها میشه

مقایسه ها خاطرات ک میمونه و... خودتم میدونی اینا رو@

بله میدونم و امیدوارم به هیچ عنوان رابطه ی کوتاه مدت دیگه ای رو تجربه نکنم :) از خودم ممنونم که صبر پیشه کردم تا بزرگ تر شدنم؛)

لاست استریت 1394/07/22 ساعت 21:30

:)

گلابی

Mina 1394/07/22 ساعت 20:48

خوانندتم و دفه اولمه نظر میزارم. منم هفت سال پیش ک همسن تو بودم اینطور فکر میکردم ولی الان یکم نظرم عوض شده. ب نظرم ادم تو هر زمانی باید دلشو بسپره ب عشق. ب اینکه بعدش چی میشه فک نکنه و در حال زندگی کنه و از زندگی در کنار عشقش در طول مسیر لذت ببره. ب نظرم خودتو محروم نکن از این حسهای زیبا. اون خاطرات و حسها دوباره و دوباره تکرار شدنیه کافیه فقط بخای

نمی دونم ... امیدوارم روزی نیاد که پشیمون شم از این همه سخت گرفتن ها به خودم ......
واقعا از سن من گذشته داشتن رابطه های الکی و رابطه ی درست درمونم برام زوده....باید ذهنمو درگیر چیزای مثبت دیگه ای کنم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد