مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قرار وبلاگی ؛)

گفته بودم اینجا بودم ، گفته بودم بارون بود ، نگفته بودم؟

گفته بودم با کسی بودم ، اما با کی رو نگفته بودم ! من با ایشون بودم ...

نظرات 25 + ارسال نظر
سپیده 1394/07/23 ساعت 11:39

مشکی توئه دم در

نه سپیده جانم... مشکی هستن ایشون ؛) ولی مال من نه

. 1394/07/23 ساعت 11:05

لطفا اون کامنت قبلیه رو پاکش کنید
من از دیشب عذاب وجدان دارم:|
شهر کوچیکه ، اسم مغازه رو هم که گفتیم احساس میکنم درست نبود اینکار
اصلا شاید شابعه باشه
بذار منو شما تو پخش کردنش هیچکاره باشیم
بیا استغفار کنیم ،من گفتم ،شما خندیدید:|
با سپاس

آویشن 1394/07/23 ساعت 10:31

این عکس و دیدم میدونی یاد چی افتادم.
گروهای سه نفره دخترونه که میرفتن واسه رازقی،کاش یکیشون تو این عکس میوفتاد

اوهوم:دی
دقیقا

. 1394/07/22 ساعت 23:41

والا چیز خاصی رو دوست تر نمیداشتم
ما صبحونه دو نفره مخصوص دوک رو سفارش داده بودیم که خوب بود
یه چیزای ساده و خوشمزه ای میاره
از صبحونه چرب و چیلی "پاستا" بهتره
یه آب پرتقال و چایی میاره براتون
که به نظر من لیوانش در حد پارچِ هرکدوم :))

شما خانومید :دی ؟
خب میرم ایشالا ... این ماه وقت نمیشه:| ایشالا ماه بعد ؛)
چیزای ساده و خوشمزه ش مثل 2 در 1 نیست ؟
رفتین ؟! ژامبون کهنه داد بهمون لعنتی :دی
واااای من عاشق آب میوه و چای هستم :| اونم از نوع بزرگگگگگگ

. 1394/07/22 ساعت 20:40

نه سلف نیست
رازقی سلفه اینجا اونجوری نیست
ما که رفتیم خیلی بهمون خوش گذشت
شمام برید :)

میریم. چشم! به زودی...
من صبحونه غیر سلف رو ترجیح میدم
اگه چیز خاصیشو دوست تر داشتید بهم بگید :)

. 1394/07/22 ساعت 20:33

=))
نمیدونم چرا
ولی اینجوری راحتترم باور کنید
نترسید نمیشناسمتون:)

:)))
باشه سعی می کنم درکش کنم. من هرگز صبحونه ش رو امتحان نکردم. سلفه صبحونه ش ؟!

. 1394/07/22 ساعت 20:29

سلام
دوک صبحونه های خوبی هم داره :)

سلام
:| چرا اینجوری ساکت و ناشناس ؟
چرا می ترسونید من رشتی رو :|¿

بانو 1394/07/22 ساعت 15:13

منم دختر خوبی باشم، مشقامو بنویسم، اومدم رشت باهام قرار میذاری؟

عزیزم :))))))
حسابب خندیدم! تمام سعی م رو می کنم.
میدونی چندین بار قرار و کنسل کردم با آویشن طفلک؟
دختر بدقولی نیستم ولی هی کارام به هم می پیچه لعنتی...
بیای حتما و مشتاقانه میام دیدنت! تو عروسمونی و داستان حیثیتیه؛)!

چه منظره قشنگی

ممنونم آقا ...با خانم تشریف بیارید.

شیما 1394/07/22 ساعت 12:40 http://man-bi-to.blogsky.com/

مگی باورت می شه اول هر هفته به این فکر می کنم که بیام؟
اما آخر هر هفته نمیشه؟
خیلی خیلی دوست دارم بیام
اول از همه برای دیدن خودت که دوستمی
دوم از همه بازم برای بودن با خودت که می دونم حالمو خوب می کنه
سوم از همه به خاطر خودمون دو تا
میام حتما و مزاحمت می شم
و امیدوارم اومدنم زودتر باشه

چه جالب...
ایشالا جور بشه تو موقعیت مناسبی هم باشه و بشه هم رو ببینیم :)

آناهیتا 1394/07/22 ساعت 12:25 http://farfalla.blog.ir/

آخیییی جفتتون عزیزای دلمین 3>

عکساتون خییلی خوب بود خوشالم بهتون خوش گذشته :*

ممنونم آنا
جالبه حرف تو هم شد اتفاقا
من گفتم کدوم آنا من نمیشناسم:|
الان فهمیدم خب تو رو میگفته

omid 1394/07/22 ساعت 11:39

چند وقت پیش یکی از کارمندای کرمان خودرو دیدم میگفت خودرو ها مونده یک ماه کارخونه تعطیله
خودرو ها توی این گرما زیر آفتاب کنسولاشون داغون شده از گرما آب شده
ی زمانی دوو میزدیم الان انواع ماشینهای چینی

هی واااای هی وای خدا...
به نظر من ماشین چینی فحشه فحش
دوو :) ما که کوچولو بودیم ، ماشینامون دوو بود. بابا سیلو ... مامان ماتیز
یادش بخیررر :) جالبه ماشین بعدی هم ربط به کرمان خودرو پیدا کرد؛) جن 2 :)
ناراحت شدم از این کامنت و وضع بد بازار و ماشینای چینی

شیما 1394/07/22 ساعت 10:35 http://man-bi-to.blogsky.com/

چه خوبه این کافه
چه خوبه این بارون
خوش بگذره بهتون زیاااااااد
جای ما رو هم خالی کنید

شیما یادته قرار بود یه چارشنبه ای بیای رشت :)؟
اون زمان فکر کرده بودم اگر اومدین دعوتتون کنم اونجا ... :)
چشم ...ایشالا به زودی بیای و اینجا رو ببینی ؛)

بانو 1394/07/22 ساعت 09:12

من اینجا رو دیدم، وسط گلساره، دکورش مشکیه؟ درسته؟
قیافه اش خیلی گرون تومنی می زد ولی منو معمولیه، قیافه اش غلط اندازه
بارون های رشت جالبه، بارون های ریز که حس نمیشه ولی میری تو نور می بینی چقدر بارون میاد و چقد خیست کرده
عاشق هوای ملایم پاییز و زمستون رشتم، از سوز سرما خبری نیست
چقد از حاشیه حرف زدم

بله همون کافی شاپ بغل رازقی هستش ... درست شناختی بانو جان
نه واقعا اونطورا هم نیست نمیدونم چرا قیافه ش غلط اندازه! شاید کمی کمی گرون تر از کافه های معمولی باشه که خب کاملا طبیعیه ؛)
دقیقا دیروز یه سری بارون درشتتت بارید و یه سری از اون ریزا که در لحظه خیس آبمون کرد ...
حاشیه ها رو دوس دارم :) هرچی به ذهنت میرسه بهم بگو عزیزم

omid 1394/07/22 ساعت 09:03

ماشین چینی

فحش ؟! فحش رکیک:|¿

فروردینی 1394/07/22 ساعت 06:13

سلام
من متوجه نشدم این نوزاد فرزند شماست یا فرزند یکی از خانواده تونه؟ اخه روز بعدش عروسی و بعدش هم ملاقات با دوست وبلاگی!!
در دنیای وبلاگی شما تازه واردم و حسابی گیچ شدم.

سلام عزیزم
این نوزاد فرزند یکی از اقوام نزدیک منه
من و خواهر بزرگترم هردو مجردیم :)
عروسی هم جشن یکی از اقوام نزدیک بود ؛)
عزیزم ببخشید برای گیج کردنتون

باران 1394/07/22 ساعت 01:46

جغرافیام قویه دخترم :دییی
میدونم از همه دورین ولی هر دوتون از دیار شما کشورین


+تو این همه هستی
خودتون رو دست کم نگیر.
خدا کنه هر دوتون رو قبل رفتنم ببینمتون بعد اگر جناب عزرائیل خواست بیاد ، بیاد :)))

:)))

+ ممنووونم بابت یادآوری این همههه بودنم:دی
این حرفای بدو نزن
اول جوونیته و ایشالا میبینیم هم رو روزی روزگاری

باران 1394/07/22 ساعت 01:15

سلام
منممممممممممممممم مگییییییییی میخوام
منم میخوامممم
امشب که خندوانه تموم شد اون قسمت سفر به رشت رو که نشون داد با خودم گفتم یعنی میشه منم بیام اونجا ؟
من مگی و نسیم رو یه جا میخوام :)))
مگی تو از رشتی نسیم از مازندران
نسیم رو سه ساله میشناسم .
توام که هنوز یکسال نشده ولی خیلی دوست دارم ببینمت.
یعنی عمرم به این دنیا قد میده شما دو تا رو از نزدیک ببینم؟
نمیدونم ولی امیدوارم روزی این دیدار محیا بشه.

ایشالا عزیزم ...
من هیچ دیدنی نیستم. شنیدنی هم نیستم تازه و تعریف دوستان الکیه؛)
مازندران از اینجا خیلی دوره ها ...
راستی سلام؛)

omid 1394/07/22 ساعت 00:58

منوتا الان چقدر با خودم گفتم چ کنسول خوبی داری gen2
تا الان داخلش ننشستم

:)))
رکب خوردین آقای کرمونی
مال کرمان خودرو هستش چطو کنسولشو ندیدین؟!
نوچ نوچ نوچچچ :دی
عکس میدم از کنسولش:دی

omid 1394/07/22 ساعت 00:53

ن خب معلوم نیستین آویشن بهتر لبخنده کوچیکش مشخصه ولی
تو متن آویشن بانو ذکر شده بود ک مگی منو رسوند

:)))
راست میگین ذکر کرده بود دوست جانم!!!
چه بارووونی هم بود...هی وااای :|

omid 1394/07/21 ساعت 23:59

راننده ای دیگه خو

اوقد معلوم بوددد ؟ :دی :|

+ ماشین خودم نیست البته:|

omid 1394/07/21 ساعت 23:36

عکس تو ماشین جذاب بود
من فکر کردم اون نوشیدنی درخواستیت بوده دست گذاشتی کنارش

دست من نیستا...دست من که خیلی تابلو شده:دی
این دستای آویشه!
:)) کاملا خنده ی از ته دلمم مشخصه تو عکس:))
کدوم منم ؟!

مترسک 1394/07/21 ساعت 23:17 http://1matarsak.com/

چشم و دلتون روشن، دوستان جای ما ;)

چوپان 1394/07/21 ساعت 22:46

واااااااااااااااااای!!!!
ببین به جاااااااااااااااان خودم، یادم نبود پریروزو:))
چون به قصد مادرت اومده بودم نه تو، حس نکردم که تورو دیدم
ولی واقعا موقع ثبت اون کامنت یادم نبود :)) آلزایمرم داره پیشرفتش ترسناک میشه...

کاسپین 1394/07/21 ساعت 22:15 http://http:

:-) چه دل انگیز

جای همشهری جان خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد