مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پاییز فصل وصل...

امروز ، ساعاتی پیش  ... فضای باز کافه و صدای بارون ... عطر دمنوش و عطر خاک بارون خورده ... 

کی می دونه امروز با کی بوده مگهان؟

نظرات 13 + ارسال نظر
آویشن 1394/07/23 ساعت 10:35

خطاب به هولدن: بهتر بود میگفتی: آخه مگی اینم دوسته تو انتخاب کردی با این سلیقش
خطاب به خزنده: تو این کامنتم هوشت و به رخ بقیه کشیدیا مهندس،فکر نکن حواسمون نیس
پ.ن: ما کیک هویچ سفارش دادیم چون کیک کیندرشون تموم شده بود.در ضمن سلیقه ی اصلی من هات چاکلته ولی خب به یه دلیلی اون روز دمنوش سفارش دادم

هولدن کالفیلد 1394/07/22 ساعت 09:55

فکر کن آدم توی یه عصر بارونی خوب توی یه توی کافه دلنشین دمنوش آویشن وحشی بخوره :| اونم با کیک کیندر :|
این سلیقه است تو داری؟ :| :| :|

کیک کیندر سفارش من بود با چای ساده:دی
دمنوش آویشن وحشی مال یک عدد دوست به اسم آویشن بود:دی
بی سلیقه هم خودتی!!! :دی

مترسک 1394/07/21 ساعت 23:20 http://1matarsak.com/

نمی‌دونما، شاید من بودم، نبودم؟ :D

مترسک 1394/07/21 ساعت 23:18 http://1matarsak.com/

نمی‌دونما، شاید من بودم، نبودم؟ :D

با دوست پسرش دیگه

دوست پسرش کجاس آخه :| ¿ دل خوشی ها تراویسسس

سلام
مگی با چوپان بوده؛ این حدس ماست

سلام
نه ! چوپان که تکراری شده :دی
پریروزم اینجا بود تازشم:))

خزنده 1394/07/21 ساعت 20:21

جدی؟ من از رو منو پروندم صرفا یه چی :دی

خب منمط انتظار داشتم حدس بزنید منتها با فکر؛)

خزنده 1394/07/21 ساعت 19:33

با آویشن اهلی

:))))))) بهش وحشی امروز
نمیدونم شنید یا نع؟!
آفرین بر تو فرزند باهوشم!

سحرالف 1394/07/21 ساعت 16:52 http://sisi94.blogsky.com

سلام مگ منو فیلتریدن ادرس جدیدم اینه

وااا:|

با هر کی باشی خوووووش باشی

ممنوووونم زیتون جونم :*

مروئه 1394/07/21 ساعت 16:35

سلام مگی جون خوبی؟ ایمیلتو چک کن لطفا

چک شد. سکته ی ناقصی رد کردیم بانو ؛)
هی وای از این حس های قوی ... بخونیدش

چوپان 1394/07/21 ساعت 16:23

یه راهنمایی!
قطعا چوپان خانوم نبوده
من دیگه قیافتم یادم رفته مگهان انقد ندیدیم همو
تو منو یادته هنوز؟؟؟!!! :D

غلط کردی :)))))
لوووس !!! به سال کشید ندیدنامون نه ؟!:|
عه کی بود پریروز اومده بود دیدن مامانم :|¿ تو نبودی که نه ؟

فاطمه 1394/07/21 ساعت 15:51

من توی عروسی خواهرم ثانیه شماری میکردم عروسی تموم بشه برم خونمون بخوابم.

این یکی دیگه عااالی بود!!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد