مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من از جشن عروسی متنفرم :|

من مگهان 70 سال دارم . 

یه گوشه نشستم و گوسفند می شمارم تا این جشن عروسی هم ماجراش به سر برسه !!! 

یه لباس باز خریده بودم که شنیدم عروسی مختلط هست و عطاش رو به لقاش بخشیدم و با همون پیرهن طور! گل گلیم اومدم . 

با یه خط چشم ساده :) 


+ هر روز که می گذره بیشتر مطمین میشم یه چیزیم میشه!!! آخه به منم میگن دختر ؟!

نظرات 12 + ارسال نظر
آناهیتا 1394/07/22 ساعت 12:31 http://farfalla.blog.ir/

منم عروسی دوس ندارم :(

دقیقا مامانمم بهم می گه اخه به تو م می گن دختر :|

اخه یه جوریه, ازونجایی که عروس دوماد و خانواده شون از دست آتلیه و آرایشگا و اینا شدیدا خسته ن آدم شادیش نمیاد,
ینی یه جورایی مصنوعی بنظر میاد...

چرااا ما انقدر عجایبیم؟ اه

مرضیه 1394/07/21 ساعت 12:28

شما شبیه به گدشته منی... چون یواش یواش دارم ازش فاصله می گیرم اسمشو میزارم گذشته... اوهوممم....
توی حال دارم سعی میکنم از شرایطی که برام پیش میاد تا جایی که می تونم لذت ببرم.. و اگر این طور نباشه خودمو مقصر می دونم... کلا فقط بییننده بودن رو دوست ندارم ..
اما هنوزم یه جاهایی با خودم نمی دونم چند چندم... اینکه کلا روسری انداخته م رو سرم.. اما موقع عکس گرفتن درش میارم ... به این چیزا که فک میکنم ، نمیفهمم .. این یعنی هنوز خودمو نشناختم... درک میکنم اگه نگرفتی چی گفتم

چقدر جالب :)
من خیلی همه چیزو دوست دارما... خیلی
از لحظه ها به شدت لذت میبرم.
فقط معنی رقصیدن ها و آرایش های واقعا زشت رو نمیفهمم.
فقط همین و فکر می کنم حق دارم لذت نبرم:دی
ایشالا هممون بتونیم خودمون رو درک کنیم و بشناسیم؛) حرفت قابل درک بود:)

هوم 1394/07/21 ساعت 12:27

توی خونواده ی ما عروسی غیرمختلط افسانه است! چون گفتی فکر می کردی مختلط نیست گفتم لابد تفاوت فرهنگی داریم :دی که ظاهرا نداریم! :دی
منم بخش اعظم وقتم توی عروسی ها صرف مقاومت در برابر خیل عظیمی از ملت میشه که ظاهرا تنها دغدعشون اینه که من برقصم! نه که مثلا من خیلی جذاب باشم بیان بگن بیا با هم برقصیما،نه! بیشتر میان میگن برو وسط!

+ 22 :دی

چه جالب که افسانه ست.
خب اینجا هم مد نیست. فعلا خیلی سختگیری می کنن و خانوما آقایون جدا شدن :)
خب برقصید چی میشه دل این همه مردمو شاد کنید:))؟!

شروره 1394/07/21 ساعت 12:20

جااانمممم!
شمارش گوسفند اونم تو عروسی!؟
یک بع
دو بع
سه بع
چار بع
حالا هی بشمار مگه تموم میشه!؟!؟!؟!؟
چند رأس شمردی؟

:دی بعله!!!
خیلییییی شمردم خیلییی :| :دی
خوبه 90 داشت رسیدم خونه پریدم جلوی تی وی برنامه محبوبمو دیدم حالم خوب شد:))

جلبک خاتون 1394/07/21 ساعت 10:30

پوووف...بیخیال بابا...
حال داری بری عروسی؟
من یکی که حوصله ندارم...راستی قول داده بودی اسمتو بگی بهم ها؟
مرضیه عایا؟مطهره؟مهدیه؟منیر؟منور؟ماندانا؟ماه منیر؟شوکت؟نصرت؟قدرت؟
من که کلا عطای همه چیزو خیلی وقته به لقاش بخشیدم...
عایا دیگه من رد دادم که حتی خط چشم هم بلد نیستم بکشم؟عایا؟
نمیدونم چرا...نمیدونم میترسم...نمیدونم چی!فقط وحشت میکنم میبینم یکی پلکشو با یه دست گرفته و دهنش تا نزدیکی های ناف باز مونده و داره خط چشم میکشه....از توصیفات برادر جان بود....
اتفاقا دخترا خیلی هم ماهرانه خط چشم میکشن...:)
اموزش با تصویر نمیذاری برام؟خخخ

بدتررر از منی که شما...
من خط چشم کشیدن رو بلدم و دوست هم دارم!
آرایش عروسی و بیرونمم کم تفاوت داره :دی
راستی موقع کشیدن دهنمم باز نمیشه ها؛)

مترسک 1394/07/21 ساعت 08:17 http://1matarsak.com/

عروسی مودیه، باید مودش باشه (مخصوصاً اگه مختلط باشه که دیگه واویلا!) که گویا کلهم اجمعین مودش نیست :)) :|
خودم چند ماه دیگه عروسی پسرعمومه امیدوارم تا اون موقع مود خودم سر جاش بیاد :/

وااااقعا عروسی مودیه
من دیشب واقعا واقعا حوصله ی حضور تو اون شلوغی رو نداشتم:|
ایشالا مودش بیاد. ما دعوت نیستیم ؟

غزال 1394/07/21 ساعت 08:09 http://yaldayeshab.blogsky.com

من عروسی نزدیکان و خودمونی دوس دارم.جدیدا تجملات کورم کرده

منم عروسی دوس دارم ولی این نوع رو دوست نداشتم. خیلیییی کش دادن جشنو
من فقط شامشو دوس دارم!!!:دی
البته نمی تونم بخورم اونقدرا هم ولی دوس دارم هیچ خرج دیگه ای نشه فقط واسه شام بشه :دی

منم عروسی های مختلط اونطور که باید بم خوش نمیگذره
ولی باید خوش بگذره

:)))
من کلا حوصله عروسی و داستاناشو ندارم!
هی سعی میکنم حوصله داشته باشم ولی نمیشه:|

هوم 1394/07/21 ساعت 00:12

شنیدی که مختلطه؟ :دی
یعنی یه احتمال هر چند ضعیفی وجود داشته که نباشه؟ :دی
مثل اینکه ما بک گراند خونوادگی متفاوتی داریم!!

ولی جدای از شوخی منم از عروسیا بدم میاد! دیگه جنبه ی جشن ندارن، یه جور مسابقه شدن که ملت توی رشته های مختلف درش با هم رقابت می کنن!

ما همه عروسی هامون مختلطه شما چطور:دی ؟
ولی من شخصا راحت نیستم تو عروسی ... دروغ چرا غیر مختلطشم دوس ندارم ! دلم رقص نمی خواد کلااا... بقیه ش خوبه.
دوس دارم یه شام عااالی و محشر باشه و پذیرایی خوووب ولی رقص و این مدل لباسا و حرکات بیمزه نباشه:دی
بک گراند خانوادگی خود را توضیح دهید. ممنان
+راستی ایراد داره بپرسم سنتونو:دی ؟

آویشن 1394/07/21 ساعت 00:11

مگی خبر میدادی من جات برم،من برعکس تو خیلی عروسی دوست دارم.

همه دوست دارن! من یک دختر عجااایب هستم! :دی

لنگه خودمی :))
سپر دفاعی در عروسی "خط چشم" صلوات جمیعا

:))))) سپر دفااااعی !!!
در کل ما خیلی شباهات به هم داریم .باور کن:دی

reza 1394/07/20 ساعت 23:13 http://shadyakh.blogsky.com

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد