مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عضو تازه وارد خونواده ی ما :)

باورم نمیشه این مهر این همه اتفاق داشته باشه برای من و خونواده م ... 

دیروز یه کوچولوی دوست داشتنی به خونواده ی مگهان اضافه شد . امروز هم که بیستم باشه عروسی یکی از فامیلای نزدیکه؛)!

ماشاالله گویان به بچه مون نگاه کنید ؛) گرچه زشته ولی ما به آینده ش امیدواریم!!! بماند که خودمون خیلی زیبا می بینیمش :))) 

نظرات 26 + ارسال نظر
آلن 1394/07/22 ساعت 17:15

اینکه خیلی زیباس ماشالا
خدا حفظش کنه

ممنونممم

کجاش زشتههه به این گوگولی اییی! خیلی هم ژوله س!!

عاشق این به کار بردن واژه ت هستم!!!!!
خیییلی ویرگولی! ویرگول هم قابلیت تبدیل شدن به واژه رو داشت الحق ... :دی

+ چشمت گوگولی میبینه:))

آناهیتا 1394/07/22 ساعت 12:32 http://farfalla.blog.ir/

ای جاااااااانم نی نی گولی :*
قدمش مبارک باشه و آینده ش روشن :)

ممنونم آنا

باران 1394/07/22 ساعت 01:38

قدم نو رسیده مبارک.
بچه های کوچک مثل پدر بزرگها و مادربزرگها با خودشون خیر و برکت میارن اینو هیچوقت یادت نره:)

منم به قدم خیر کوچولومون امیدوارم ... :)
خیلی هم امیدوارم

من هزاران نوزاد تازه متولد شده دیدم.این کوچولوی شما جزو خوشگلاست.دخترباز کبیری میشه واسه خودش

واقعا :))) ؟! خدا دور کنه حوصله ی پسرای دختر باز رو ابدا ندارم هااا

مهناز مامان رایان 1394/07/21 ساعت 13:21

ای جانممممم
قدم نو رسیدتون مبارککک
خیلییی نازههه
خدا حافظش باشه

ممنوووونم

شروره 1394/07/21 ساعت 12:17

ای جااااااااان جوجوی بانمک خابالوی ناز خوشبوی نرم کوچولوی بوسیدنی خوردنی که زیر گلوش بوی شیر میده و کف پاش خیلی خوشمزس و انگشتاش خیلی ظریفه و نمیتونه چشماشو خیلی بازنگهداره و لثه هاش خیلی صورتیه و خلاصه اینا...با صدای چی؟ اووووو وَ َ َ َ َ
قدمش خیلی هم مبارک

چگده احسااااااس به خرج دادی واسه پسرمون
عزیزمممممم:*

عزیزممممممم من بچه کوچولو (دیگران) خیلی دوست می دارمممم
لپ هایش از لبها و دستهای من در امان نخواهد بود
زنده و پایدار و تن درست باشند
قدم نو رسیده بر شما نیز شاد باد.

منم بچه کوچولو خیلییی دوس دارم!الهی نصیبتون بشه.خوبه گفتین واسه دیگران دوس دارینا:دی
در هر حال یه روزی هم نوبت شماست آقا؛)
خعلی ممنونم

مترسک 1394/07/21 ساعت 08:18 http://1matarsak.com/

اوخی چه نمکه :)) ولی به عنوان نوزاد خوشگله ها، انصافاً میگم...
خدا حفظش کنه

منم میگم به عنوان نوزاد خوشگله :دی
گربان شما

غزال 1394/07/21 ساعت 08:07 http://yaldayeshab.blogsky.com

وووااای مگییی مباررکه.قدمش خیر باششه
ایین که خییییییییییلی نازو خوشگگگگله.ااالهههی.پسمله؟

ممنون عزیزم ...
واقعنی خوشگله ؟! عخییی...
اوهوم پسر جانمون امروز دو روزه شده!

بهامین 1394/07/21 ساعت 07:32

الهی عزیزم
قدم این فرشته کوچولو مبارک
خدا حفظش کنه.ماشالله

ممنونم بهامین جان

یعنی ضایع شدم؟؟؟؟
اینجاس که باید بگم عخخیییی

:))))))عخخخخییییی :)))

omid 1394/07/21 ساعت 00:43

چی میگن خب آخه همیشه آدمو حریص دونستن میکنی ها
مطمئنی کرمانی نیستی آدم شک میکنه
یاد جریان ماشین گفتنم افتادم :دی

:))))) کرمانی نیستم ، اما کرمانی ها را دوست دارم :دی
قبلا یه دوست کرمونی داشتم ولی الان همونم ندارم؛)
+ میگم بهتون چی میگفتن.

omid 1394/07/21 ساعت 00:14

ن بابا
بافتم میدونی کجاس میدونی ب چی معروفه
اونجا{ رابر} گردو عسل کشک تلف (هموواقعال میگفت) خیلی خوبی داره

چ عروسی جذابی واقعا

:دی
بافتم اوهوم می شناسم شنیدم!
حالا یه چیزی بگم ما یه آشنا سیرجونی داشتیم به ظرف آجیل یه چیز خنده داری میگفت و میگه:| خودشون میگفتن ما اینجوری میگیم:دی
خیلییی جذاب

omid 1394/07/20 ساعت 23:58

این چند ملیتی بود کوهبنان، رابر{بغل بافته}

وسط عروسی بیشتر پست میزاری

رابر میدونممم کجاست باباااا :دی
خوش آب و هواااست خیلی ! :دی
فرشم داره ؟!
آره بوخودا :|

قدم این فرشته ی پاک مبارکه ببوسیش از طرف من ^_^

چشممم ... دست بوس فاطیمای نازنینم

omid 1394/07/20 ساعت 23:31

سوال سخت نپرس

خانما مقدمن:دی

خوبه ک خوشگله.
مثلا من امروز ی دختر کوچولو دیدم ک اوایل تولدش عکسش دیدم ب دلم ننشست ولی امروز ک دیدمش خیلی ناز بود

:)))
الهی
بچه کرمونی ها خوشگل نیستن!!! رفسنجونی هاشونو ولی دوس می داریم:دی
بعله!

Lena 1394/07/20 ساعت 23:28

قدمش مبارک باشه :)
خواهر؟ برادر؟ مهر+١ ؟

خدااااااا دور کنه!!!
خواهر و برادر ؟! نه ! یا خود خدا
یعنی مامانم ممکن بود باز از این غلطا کنه:)))؟!

1. مبارکا باشه
2. همیچین گفتین زشته که قبل دیدن عکس با خودم فکر کردم الان ی اکبیری میبینم! کجاش زشته؟ بد نیست، تازه از طفلک موقع خواب و چشم بسته عکس گرفتید
3. چکاره بید؟
4. شما خودتون تله اید!!!

موچکرم!
از نظر ما که خیلی هم زیبا انگیزه :)) چند ساعتشه همش!
اوم نسبت رو نمی خوام بگم می ترسم کسی بشناسه بچه رو:|
صد در صددددددد من خود خوووو تله ام!!!

طـ ـودی 1394/07/20 ساعت 21:23

به این ناااااازی، دلــــــــــت میاااااااااااااد!!!!

چیکاره شدی حالا؟ خاله عمه عمو دایی که نیستی :)) دختر خاله دختر عمو دختر دایی دختر عمه یا سایر موارد حتی!! :)))

طووودی ما دوسش داریم کهههه !!!
عمو هستم :))))) هارهارهاررر
یه چیزی هستم دیگه:دی برایت می گویم!!!

عزییییییزم چه نازه ....
فسقلی....
برو بالا سرش بزور پلکاشو باز کن واسش شکلک در بیار :)))
تا اخر عمر ازت میگرخه...
بوی نی نی میده حالا....جیگرم....
برو بابا سلیقه نداری بچه به این خوشگلی...دلت میاد؟خودت زشتی اصن
اخی....دخمله یا پسر؟
بچه منه...:))))))
میدونی که؟خخخ...
حالا بچم چیه تو میشه شیطون بلا؟

گربانت انقدر دوسش می داریم!!!
پسره پسررررر :دی

خزنده 1394/07/20 ساعت 20:50

دماغش به خودت رفته. ماشالا ماشالا... :دی

+ من بچه می بینم افسرده می شم... می گم اهههههههه چقدررر راه داره تا بزرگ شه. کلی سختی بکشه کلی گریه کنه کلی داغون بشه... اههههههه... بیا بغضم گرفت . من برم اصن

:))))) عخییی دماغ منو دیدی پسرممم ؟! :دی

+ چرا آخه ؟! الان بده شما زنده ای ؟! میری سر کار ؟!داغون چرا بشه آخه ؟! ایششش ...
برو برو اصن:دی

omid 1394/07/20 ساعت 20:28

هیچوقت نتونستم بچه وقتی تازه بدنیا اومده درک کنم زشت یا خوشگل :|
تبریک
نینی خودتون بغل بگیرین

الان این زشته یا نه ؟ خب خیلی قابل تشخیص نیست ولی بعضی ها یه جورایی زشت ترن خب:))))

انشالله اول شما :دی واسه ما زوووده دم به تله بدیم ؛)

علی 1394/07/20 ساعت 20:28

شبیه شما نیست که الکی مثلا دیدمت
خیلی نوزاد خوشکلیه

اگه این خوشگله و شبیه منم نیست ! یعنی من زشتم ؟

تولد دختر دایی جانتان مبارک

دختر دایی :دی ؟! داییم زن نداره که ؛)
جدا شده چند ماه بعد اط تاهلش و تولد دختر داییم پس فرداست ؛) متاسفانه بچه دار شد خانوم داییم!

+ خدا دختر دایی طفلی رو هم حفظ کنه :)
+ ایشون نسبت دیگه ای دارن ؛) هاها

آویشن 1394/07/20 ساعت 20:21

تولدش مبارک

ممنونم آویش... کاش قدمش خیررر باشه و اتفاق های خوب پشتش در انتظارمون باشه ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد