مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مهربان ماهم :)

من از اون دست آدم های متعهدی هستم که تلگرام و هزار کوفت و زهر مار هم که اومد ، نتونست مجابم کنه به عدم استفاده از یاهو مسنجر ... 

امروز استاد و. گوشیمو ازم گرفت ، می خواست یه چیزی رو تو یک قسمت از تلگرام و بعد ستینگ گوشیم نشونم بده ... یه دوستی تو یاهو برام پیغام میداد همون لحظه ها ، وقتی استاد خواست گوشیمو پس بده به یه لحن خیلی جالبی گفت خانوم پی ام هم داریااا !!! 

گفتم عه؟! و در کمال پررویی نشستم به خوندن پی ام هام... !!! 



+ ... امروز ، روز خاصی بود . پر از اتفاق های کوچیک و بزرگ دل خوش کنک ! 

+ استادم میگفت به راحتی میتونم متن چت هات رو در بیارم ، تلگرام محیط امنی نداره! می خوای در بیارم:))؟! 

منم با اعتماد به نفس گفتم چون حرف خاصی نمی زنم مشکلی هم ندارم اگه کسی بخواد بخونه متن چت هامو :دی !! اون وقت نگران بودم بخواد حرفشو ثابت کنه و متن چت هامو در بیاره :)))) گرچه واقعا چیز بدی نیست. اما خب دیگه ...

نظرات 11 + ارسال نظر
آویشن 1394/07/23 ساعت 13:07

کامنت مترسک و خوندم دیدم چه وجه اشتراک جالبی داریم ما دوتا.منم موبایلم رمز نداره.
+مگی ای کاش من سر اون کلاس همراهت می بودم اونوقت من می دونستم و اون استاد

:))
آفرین به شماها ...که رمز ندارین :دی منم رمزمو برداشتم!

Mr chapool 1394/07/20 ساعت 22:04 http://chapdas.blogsky.com/

منم هنوز که هنوزه از یاهو استفاده میکنم
ینی زندگیمو پای چت رومای یاهو تباه کردم :)))
یاهو یه چیزه دیگه اس

من چت روم نمیرفتمااا :)))

مسعود 1394/07/20 ساعت 14:53

دقیقاً مدل مرگی که دوست داشتم فردوسی پورم داشت!
+ چقدر رامبد جوان تو فوتبال خنگوله!
+ یه بازیکن داشت اتلتیکو مادرید، هنوزم تلفظ درستشو نمیدونم!( من بهش میگفتم اوچفالسی). یه روز فردوسی پور تو گزارش اش میگفت این بازیکن بیشتر از خودش اسم اش چلنج ایجاد کرده! ( فردوسی پور میگفت اوچفالسی، مزدک میگفت یوفالوژی، سرهنگ علیفر کلا بهش میگفت شماره 4 اهل چک این تیم!)
این قدر سر این تلفظ ها فردوسی پور حساسه که از 2014 به این ور قبل هر تورنومنت گزارشگرا جمع میشن کمیته ی وحدت تلفظ راه میندازن! (بوخودا!)

:)))))) سر علیفر 10 ثانیه غش کردم از خنده
فردوسی پور رو دوس میدارم خعلی

omid 1394/07/20 ساعت 13:01

کلا کرمانیا اینن :دی
ای دیدی این نیک فس گفت من ب خونش تشنم آدم خوبی بود
ولی همه پول باشگاه میداد فوتبالیا
کتابم نوشته آقای نیک نفس نمیدونستم برم بخرم

:)))) بوشو بیهین !!! بوشو : برو
بیهین : بخر !!!

omid 1394/07/20 ساعت 12:37

خندوانه عادل فردوسی پور دیدی

محشره! ازش ممنونم که از بزقرمه هم گفت :)))

+ من هی میگم کرمونی زبون شیرینه ! هیچ کس درکم نمیکنه :|
+ من شروع علاقه م به کرمونی ها از اونجایی بود که هوشنگ مرادی کرمانی رو دوس داشتم ، بعد یه دوست پیدا کردم کرمونی بود ... اینجوری شد که کلا خیلی رفتم در نخ زبون و لهجه ی شیرینتون:دی !
+ فردوسی پور محشره :دی

اتفاقا محیط تلگرام به امن بودن معروفه، حداقل به نسبت وایبر!

والا منم بهش گفتم گفت اگه چتتو!!! در بیارم چی ؟!

هوم 1394/07/20 ساعت 11:41

https://telegram.org/blog/cryptocontest

ظاهر مبلغ جایزه رو بردن بالا!

وایسا دکترو ببینم !!! وایسااااا وایساااااااا

هوم 1394/07/20 ساعت 10:46

ما هم از دبیرستان استاد خالی بند زیاد داشتیم! باید میگفتی باشه دربیار! بعد اگه درمیاورد، می تونست 200000 جایزه ای که واسه هک تلگرام تعیین شده رو ببره، دیگه دست کم یه دو سالی لازم نباشه درس بده!

میگه می تونم ولی خودم باهوش نیستم از طریق نرم افزار میتونم !!! همچین جایزه ای گذاشته ؟
برم به این استاد خوشتیپمون بگم:|¿

غزال 1394/07/20 ساعت 10:31 http://yaldayeshab.blogsky.com

من در دوران جوانی عشششق یاهو بودم خخخخ ولی الان منهدم شده
من اگه متن چتهای تلگرامم رو بشه منهدم میشم:)))))

مترسک 1394/07/20 ساعت 09:24 http://1matarsak.com/

حالا من یه لِوِل اون طرف‌ترم! با وجود این‌که «خیلی چیزا» توی همه جای گوشیم دارم اما حتی یه پسورد 1234 ساده هم نذاشتم و هر کسی می‌بینه رمز ندارم فکر می‌کنه چیزی ندارم خودش خودجوش فضولی نمی‌کنه! امنیتش این جوری بالاترم رفته :))
(آی ام خبیث اند دونت اعتقاد به روح) :D

دقیقاً من نیز هنوز همون یاهو مسنجر رو دارم و بیشتر قبولش دارم اخ چه خوب بود هست و امیدوارم خواهد بود هم باشه
همیشه وقتی یه چیزی ازت بخوان استرس میگیری و به کارهای نکرده هم فکر میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد