مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چی چی نیمی تو !

برایم نوشته بود :

"چیچینیمیتو دختر همه چیز تمام من ! همه چیز و تمام من ... " 


+ برای خودم آرزو می کنم تمام کسی بودن را ... و برای تو ایضا ! 

+ راستی می دانستی ؟ می دانستی چی چی نی یک پرنده ی شکار ممنوع است ؟ و می دانستی که انتخاب این نام برای من چقدر زیرکانه بوده ... ؟

عکس از مگهان ، چیچینی عزیزم سوغات همدان است .


نظرات 20 + ارسال نظر

مگهان جان فارغ از بحث بدبینی و خوش بینی، نظر شخصی من اینه که هیچ وقت! هیچ وقت کسی تمام کس دیگه نمیشه. ما آدما می تونیم دوست بداریم. تازه اون هم خیلی باید حواسمون باشه که ناخالصیش رو کم کنیم. تازه اینم نیست که دوست داشتن یا دوست داشته شدن یه چیزی باشه که خود به خود ادامه پیدا کنه و روز به روز بیشت ربشه. نه! ملی تلاش لازم داره که اون لحظه ای که گفتم رو تکرار کنی و زنده نگهش داری.
به خاطر همینه که من فقط از "دوست داشتن" حرف زدم و گفتم ایشالا بتونید تکرارش کنید. شدنی هست، اما احترام و درک متقابل و گذشت زیاد می خواد.
+ بعد هم اون خیر ندیدن رو خیلی ها تجربه کردن. من همیشه میگم شاید یه روزی درست و درمونش اتفاق بیفته و باز شاید بشه تکرارش کرد... کم اتفاق می افته، اما بعید بعید هم نیست

هوم 1394/07/19 ساعت 23:41

نمی خوام بدبین باشم.نمی خوام ادای آدمای بدبین رو هم در بیارم! ولی کامنتا رو اتفاقی دیدم و برام جالب بود که چطور خیلیا می خوان تمام کسی بشن، منتظرشن یا حتی فکر می کنن بهش رسیدن! واقعیت اینه که اتفاق خوبی که آدم انتظارشو می کشه آخرش میفته ولی لزوما به این رومانتیکی که انتظارش میره نیست! مگه اینکه خیلی خیلی خوش شانس باشیم! که بعیده هر کی اینجا کامنت میذاره جزو اون درصد قلیل باشه!

چقدررر چقدر چقدر شوکه شدم از این کامنت...
چقدر دلم نمی خواست منفی نگر باشم ولی جالبه بگم اون روزی که کسی بهم اینو گفت فکر کردم که چه جالب... ولی من بعید میدونم بتونم تمام کسی شم و بعید تر که کسی بشه تمام من ...
شاید ما ایراد داریم و بدبینیم . درباره ی داستان های عشق و عاشقی به بدبینی خودم اطمینان پیدا کردم.

ایشالله که دوست داشتن و دوست داشته شدن درست و درمون رو تجربه کنید و بتونید مدام تکرارش کنید مگهانِ عزیز. قطعا جز بهترین لحظه های زندگیه؛ چه بسا بهترینش
+ یادِ همدان بخیر... عالی بود. مرسی که خاطره ش رو زنده کردید

ایشالا همه تجربه کنن :)
من که خیری ندیدم از دوست داشته شدن ها
به همین دلیل برای دیگران دعا می کنم خیر ببینن؛)

آووکادو 1394/07/19 ساعت 18:50 http://avocado.blog.ir/

جالب انگیز است :-)

بنفش 1394/07/19 ساعت 12:54 http://dancelife.blogsky.com/

ئه من نمیدونستم اسم اینا رو مرسی که یادم دادی :*

این واژه محلی و گیلکیه عزیزم :دی ما به گنجشک اصطلاحا میگیم چی چی نی :))))

مرضیه 1394/07/19 ساعت 12:18

چه گیلکلی زبان جالبیه!!
تمام کسی شدن حس قشنگیه.. یواش یواش دارم تجربه اش می کنم...
توی مرحله قبل از ورود به مرحله تمام کسی شدن ، منم حس شما رو داشتم....
اصن قشنگیه زندگی به همین یهویی بودنشه.. یهویی توی مرحله ای میری که هیچ پیش زمینه ای واسش نداشتی و خودت باید نقشتو درست بیافرینی.

چقدر قشنگ مرضیه ی عزیزم ... :)
برات خوشحالم ! جرعه جرعه بنوش این اکسیر عشق رو ؛)

شما نماینده خدا بر روی زمینی
پس اراده کن و بیافرین بهترین خودت را.
خوش حالم که اینگونه می اندیشی

بهامین 1394/07/19 ساعت 08:18

میارکت باشه عزیزم

ممنونم :)

سلام عزیزم چشم و دلتون روشن مگهان جون

ممنونم رویای عزیزم

بانو 1394/07/18 ساعت 23:01

از تمام کسی بودن اشک تو چشام جمع شد
چه آرزویی

ممنونم ازش که اینو یادم داد ... ممنونم ازش :)

چوپان 1394/07/18 ساعت 21:12

آقا!!!!!؟؟
من یه اعترافی بکنم قبل از اینکه ایییییییییین موجود پسفردا براش پست آنتی مهمون بزنه!
یباااااااار رفته بودم خونه مگی اینا
بعد
آدامس تو دهانم بود!
بعد تصمیم فوری داشتم که آدامسرو منهدم کنم
بعد مگی تنها بود!!!
درنتیحه بعد از سلام فوووووووووری شوت شدم سمت آشپزخونشون دنبال سلط آشغال!
در بین فریادهای از سر حرص مگی که نه!!!! نروووو اونجا...بیااااا!!!!چیکار داااااااااااااااااااری؟

واقن کارم از گذاشتن آدامس تو پیشدستی روی میز بدتر بود ینی ؟ :D

خودت گفتی :))) من خدا وکیلیییی دیگه اینجور آدمم نیستم بشینم هر کاری میکنی پرچم کنم

سیمای 1394/07/18 ساعت 09:59

مبارکت باشه
چه قشنگه

+اف آورده برات؟

:دی

اف کیست ؟ افروووز ؟ نههه
یکی از دوستای دیگه م برام آورده :))

Friends 1394/07/18 ساعت 05:13 http://friends.blogsky.com

آخه اولی راه دوره، زحمت میشه.
ممنون.

خیلی خیلی ممنون :)

جالب بود نمیدونستم

:)

Bluish 1394/07/18 ساعت 01:53

وقتی برای مگهان باشه خیلی خیلی باارزش‌تر و زیباتر می‌شه :)

عزیزکممم :* :)
مهربون

سپیده 1394/07/17 ساعت 23:21

گفتم از ته ته دلم از عمق وجودم... نه اینکه فک کنی ازن دخترام که همش فکرو ذکرشون پیش شوهر کردنو این حرفاس ولی واقعااااا یوقتایی دلم لک میزنه واسه اینکه کسی عاشقم باشه و برا کسی مهم باشم تو این مسئله خانواده جای خود داره ها ولی بی صبرانه منتظر یه اتفاق خوبم تو زندگیم بزرگترین اتفاق زندگیم لطفا بیفت
آمین دختر زیبا آمین

درک می کنم عزیزم:)
من از عاشقم خیری ندیدم هرگز ...برای همینم واسه شما دعا میکنم حتما خیر ببینی و اون اتفاق خوب هم رخ بده ؛)
زیبا شمایی دختر :)

سپیده 1394/07/17 ساعت 23:03

مگیییییییی ارزوت و ادبیاتت چقد ناب بود ......منم دلم میخااااد تمام کسی بودن رو

عزیزکم ... :) به آرزوم آمین بگو پس... انشالله بشی روزی ...

هوم 1394/07/17 ساعت 19:48

من اصلا نمی دونستم اینی که گفتی پرنده است! چه برسه به اینکه شکار ممنوع باشه!!

به زبان گیلکی بود. گیلک نیستی که هان :دی ؟
شبیه همون گنجیشک خوشگلاست:)

Bluish 1394/07/17 ساعت 17:44

چه قشنگه...

نا قابله بلوییش ... تقدیم کنم ؟

مترسک 1394/07/17 ساعت 16:57 http://1matarsak.com/

سوغاتیه؟ پس نوش جان ;)

این بله سوغات تازگی از همدان اومده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد