مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سوغاتی :دی

خب مامان قرار نبود واسمون چیزی بخره از مکه و عربستان سعودی ولی شیطون گولش زد تو اون روزای اول که حالش خوب بود رفت فروشگاه گردی و یه سری خرت و پرت برامون خرید! 

حالا اومد خونه باز کردیم ساک رو ، هر کدوم رو که در میاوردیم من میگفتم این مال کیه؟ میگفت گرفتم بدیم فلانی !! و من میگفتم نه من از اینا می خواستم چرا بدیم به اون ؟ مال خودمه! 

از انواع حوله بگیرید تا دستبند رنگی رنگی !(که من اصلا دستم نمیکنم و برام استفاده ای نداره!!!) تا یک عدد لباس نوزادی که برای وروجک مهر ماهیمون (هنوز به دنیا نیومده) و خب واضحه که بازم برام کاربردی نداره ... 

یه سری کش مو و اینها هم هست که قطعا میدونید تا نیم سال آینده به هیچ عنوان به کارم نمیاد !!! اونم نگه داشتم . 

یه دستمال آشپزخونه برا خودش خریده بود که گفتم این به آشپزخونه ت نمیاد بده به من :| 

پست اخیر دوستی رو خوندم یاد این افتادم که مستفیضتون کنم از این شخصیت پخته و خاصم! من مگهان دو سال دارم . 

از کادوهایی که واسه مامان بابا آوردن که خیلی تعدادشون محدود بود بگم بهتون که دو عدد سکه ربع رو برداشتم برای خودم:| همشم راه میرم میگم چرا تولدم نمیشه خیییلی کادو بگیرم پس :|¿ از همین الان راه میرم میگم یا پول می خوام یا کتاب یا شال تک رنگ :دی (چوپان حواست هست؟! خطاب به تو بود اون گزینه ی آخر ! شال !!!:دی) 


+ انقدر خواهرم همه چیز!!! داره که واقعا موندم برای تولدش چی بخرم؟! 4 آبان نزدیکه ها ... 

+ امشب دهکده ساحلی عروسی دعوتیم که نمیریم و منتظر مهمون میشینیم!:دی یک شنبه یه کوچولو به خونواده مون اضافه میشه پس از سالهااا !!! و چهارشنبه یه عروسی بزن و برقصی دعوتیم که باید بریم و انتخابی نیست:دی ! و جمعه تولد دختر داییمه و تنها نوه ی خانواده ی مادری :) 

+ پارسال 22 م یادمه همراه نورا رفتیم سینما ...چقدر حالم بد بود . بمیرم برای خودم ... و چقدر الکی حالم خوبه این روزا!! باز بمیرم برای خودم

نظرات 8 + ارسال نظر

امیدوارم بی یا با بهانه، همیشه شاد باشی.
خدا رو شکر که حال دلت خوبه (البته اگه درست برداشت کرده باشم)
در مورد عطر و ادکلن، راستش برعکس تو که چند تا داری، همه عطرها و ادکلنهای من با هم تموم شده اند و در طول زندگی اینقدر در فقر ادکلن به سر نبرده ام. راستش از بس استفاده میکنم. به طور اورژانسی باید برم بخرم....

بخر برنا خان بخررر
تو این مناسبات مهرماهی هیچ کس بهتون عطر هدیه نداد ؛) ؟! روز عشاق و ولنتاین و ... اینا نزدیکه
یکی بخرید و منتظر اون روز خاص شید:دی
منم زیاد استفاده می کنم ! ولی شانس آوردم چند تان و به این راحتی تموم نمیشن:دی

omid 1394/07/18 ساعت 00:50

مهمونا رفتن؟
حکم تیرم صادر نشه صلوات

خخخخ پیشنهاد خوبیه ها

ساعت یک و ربعه! الساعه رفتن!!
:دی

من گفتم دیگه! خودت پول جمع کن عطرو برام بفرست . من به عطر دویست تومنی هم راضیم!!

سپیده 1394/07/17 ساعت 23:07

رقص اونچنون میانه میدانم ارزوست ...عوض منم برقص خخخ بچه هه چیتون میشه

من نمی رقصم هرگز :)
بچه ... یکی از فامیل های نزدیک ؛)

چوپان 1394/07/17 ساعت 21:39

:)
یادم میمانه

:))))) عزیزمی :دی

حس تملک سوغاتی ها برام آشناست
تنها نوه خانواده مادری غیر شما سه نفر البته

آفرین آقای با دقت! من خواننده هام خدایی دقتشون بیسته هاااا ؛)

مترسک 1394/07/17 ساعت 17:13 http://1matarsak.com/

ای ای ای مگهان :))
[آیکن ترول خبیث]

:دی

منم بعد از سفر عمره ای که قبلا مامان بابام رفته بودن، داشتم هیییی همه سوغاتی ها رو قبضه می کردم و مامانم هم همراهیم می کرد که مهندس جان ببین اگه از این خوشت میاد بردار اگه نه بدم فلانی و من هی می گفتم نه خودم بر میدارم کار به جایی کشید که برادرم حسیودیش شد و صداش در اومد که پسسسس من چی؟؟؟؟
بیچاره از سوغاتی که مامان بابام براش آورده بودن هم راضی نبود

هاها:دی
البته الان تعداد سوغاتی ها خیلی اندک بود! عمره هم یک بار رفتن بابا و مامان که ما هم همراهشون بودیم!

omid 1394/07/17 ساعت 14:15

همچین (همچون)میگی دوتا ربع سکه برداشتم (ورداشتم)واسه خودم اون دوتا بدی ی ادکلن مناسب میشه خرید واسه نیمه دوم سال :) معلومه ادکلن دوست دارم خیلی؟ هههه
دستمال آشپزخونه ب چ دردتون میخوره اونوقت
الکی خوش بودن بهتر نیست از اون حالت قبلی؟

امشب مهمون

:))) وااااای نگو آقا نگو دلم می خواد باز :| فعلا چندین تا دارم ولی نمیدونم چه گیری دادم به Womanity !!! اودوتویلته :| وای خیلی عجیب دوسش دارم اینو
و البته گفتم که همین یه ماه پیش COCO CHANEL NOIR خریدم! :|
قرار بود هیچی نخرم فعلا ... الان دو عدد Chanel دارم و چند تایی دیگه... عکس رو ایمیل می نمایم که ریا نشه:دی
ولی از ته دلم دوس دارم بازم کادو بگیرم. می خواین جمیع بچه های وبلاگستان پول بذارین رو هم تا بهمن برام یه ادکلن خوب بخرید:| ¿
چرا خیلی خیلی بهتره!!! زندگیم خیلی بد و سخت بود. الهی شکر برای آرامش امروزم ...

:| :| استرس ندین دیگه حالا ... ایشالا بیان و برن ختم به خیر شه:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد