مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خب حالا آروم ترم میتونید از آدم کمک بخوایدا :دی

سر کوچمون یه مغازه ی اسباب بازی فروشی هست! پریروزا که تو هوای بارونی رفتم از چند تا مغازه اون ور تر از خونمون شیرینی بخرم ، یه آقایی پرید جلوم و گفت خانوووم ؟! میشه یه لحظه بیاین!

یه مشورت می خواستم ! میگم اگر شما پسر بودین ، این اسلحه رو ترجیح میدادین یا این ماشینه ؟! دستش اشاره به یه اسلحه ی بزرگ داشت و یه ماشین اسباب بازی خفن:دی 

یه لحظه اومدم بگم یعنی فقط اگه پسر بودم:| یا اگه بچه بودم ؟! خب بنده خدا از دختری که در شرف 25سالگیه می خوان که اسباب بازی انتخاب کنه ؟! :دی باز خوبه گفت اگه شما پسر بودین و شک نکرد به دختر بودنم !والا :دی

گفتم : اوممم !(با کمی مکث) من بودم فارغ از علاقه ی بچه براش ماشین می خریدم.

گفت چه رنگیش بهتره ؟! با دقت تمام نگاه کردم گفتم این قرمزش خیلی خوبه! گفت اون یکی مدلم هست 30تومن تفاوت قیمت داره ولی دراش اتومات با دکمه کنترل باز میشه. 

گفتم عه!!! خب شما داری انقدر میخری اونو بخرید بهتر نیست؟

گفت چرا راستم میگیدا ... نمی دونم کادوش کنم یا نه ؟!:|

گفتم نه از اون فروشگاه برید ساک کارتونی بخرید !

با ذوق از بیرون مغازه داد زد خانوووم !!! همون ماشین قرمزه رو ببندید لطفا:دی 

انقدررر تهش دوتایی ذوق داشتیم که حس کردم واسه من خرید کرده حتی :))))))

حالا هی میگم ای کاش میشد ذوق خواهرزاده جان این آقا رو ببینم و برم باهاش بازی کنم:دی 


+ به یک عدد کودک نیازمندم . جهت رفع دلتنگی بازی های کودکانه :دی آخ چقدر دلم می خواد یه دختر 4 ساله داشته باشم به مدت 2 روز براش خرید کنم و باهاش بازی کنم :دی خاله بازی ، عروسک بازی ... آخ یادش بخیررر 

نظرات 7 + ارسال نظر
کاسپین 1394/07/16 ساعت 01:44 http://http:

رو پیشونی بعضی از افراد نوشتن مناسب برای مشاوره در لحظه.والا برای منم پیش،اومده طرف نظر پرسیده بعدم فورا انتخاب کرده :-) :-) :-)

:دی
اینو بچسب که گفت اگه پسر بودی کدومو دوس داشتی:دی !!!

omid 1394/07/16 ساعت 01:02

لبخند:دی

کلوچه 1394/07/15 ساعت 23:26

وای گفتی خاله بازی?!!!من فک کنم خاله باز ترین دختر دنیا بودم:)))یادم بخیر چندین و چند عروسک بزرگ کردم ی تنه بدون پدر:)))

:))) کلووووچ خوبی ؟!
هعییی من پایه نداشتم خواهرم به سخره میگرفت بازی های منو !
دختره ی عوضی :دی

پری 1394/07/15 ساعت 17:21

مگی الان به طور اتفاقی این آقا خواننده وبلاگت درمیاد





از سری داستان های مگهانانه....

وای تو رو خدا نگو :|
یعنی فک کن چنین چیزی پیش بیاد قلبم از جا در میاد:)))
یه مورد خیلی مضحکی پیش اومده بود در دانشگاه که اومدم بنویسم فک کردم ممکنه کسی بفهمه درباره ی کی نوشتم یا همینا!

مترسک 1394/07/15 ساعت 16:21 http://1matarsak.com/

مورد داشتیم یه پیرمردی مغازه‌مون اومده بود مثل همین دوستمون بین A و B شک کرده بود، اون مشتریه که خانومی بود توی سن و سال خودت رو بلند کرد گفت جای اس‌ام‌اس دادن به دوست پسرت بیا به من که جای پدربزرگتم مشاوره بده! بنده خدا از شدت خنده دو روز رفت توی کما :))
اون دوستمون (پیرمرده) بازنشسته نیرو هوایی بود، خلبان بود :|

عااالی بود:)))
مغازه تون ؟ چی دارید تو مغازه تون :دی ؟

Mr chapool 1394/07/15 ساعت 16:14 http://chapdas.blogsky.com/

دختر بچه ها که عشقن
ینی ادم یه دختر داشته باشه دیگه هیچی نمیخاد

اوم واقعااااا محشرن بچه ها

باران 1394/07/15 ساعت 15:19

ما یه طرح داشتیم تو جمعیت امام علی (ع ) بنام طرح کعبه کریمان
تو این طرح اینجور بود که بجه ها آرزوشون میگفتن یا خودشون مینوشتن
و از امام علی ( ع ) درخواست میکردن که آرزوشون رو برآورده کنن.
تو این طرح 15آرزوی شیرین بچه ها برآورده شد.
مگی اینقدر این بچه ها ذوق میکردن که نگو و نپرس .
از چهار ساله داشتیم تا سوم راهنمایی فکر کنم.
وقتی رفتیم اسباب بازی به بچه ها میدادیم اونقدر خنده هاشون دلنشین بود
که نگو .
من اون بچه های 4ساله رو دیدم که چقد شیرین ذوق میکردن .
بنظر من اونقدر کادو دادن به بچه ها شیرین تره که کادو گرفتن شیرین نیست.


+ مگی ماشین قرمز دخترونه نیست ؟؛ ))
ماشین آبی پسرونه است خواهر ؛ ))

الهیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد