مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چای مگهان دم کرده + تافی های آقای دوست پدر :)

یه آقایی هست که همیشه هدیه هاش حالمو خوب می کنه ... 

هدیه هاش مثل خودش ساده ست :) و کاملا باب طبع مگهان ... 

+ از بچگی تا حالا همیشه پزشکم بوده و اصلا حس خوبم بهش انکار کردنی نیست ! ♡

نظرات 15 + ارسال نظر

اولا مهم اینه که اونها هله هوله شیرین خارجکی هست که من خیلی دوست دارم به علت غرب زدگی!!!
دوما همین که من گفتم، از شکلات تلخ گرفته تا تافی شوک دار بالستیک، اسمش شکلاته!
شکلات، اسمش کاکائوئه! افتاد؟ :|

:))))) سلام غرب زده ی طاغوتی...:دی
بیا این هله هوله ی شیرین خارجی مال تو... من کلا این روزا 3 تا خوردم. این روزا از 12 م منظورمه که هییی شکلات جلو چشممونه:| و هی چای می خوریم:دی

هر چی توی زرورق پیچیدن و شیرینه شکلاته! چرا نمیفهمین این چیزا رو؟ :|
اون قهوه ای ها کاکائوئه! :|
خنگ!

:دی
حرف زور نزن شکلات باید مواد شکلاتی و کاکایویی داشته باشه خب :دی

ای وای شکلات خارجی!!! :|

ای وای :| آبنباتن ولی :| و تافی و پاستیلی...
شکلات نیستن:دی

باران 1394/07/15 ساعت 15:09

نخیر پدر من روحانی بودند بعد بازاری شدند ؛ ))
توضیح ازم نخواین که توضیحش مفصله :))

+گل مصنوعی موافقم ولی نه زیاد :))
چون همه شون یه جور نیستن.
من رفتم حج دخترخاله کوچکم برام گلدون مصنوعی آورد الانم داریمش :))
ولی خب چون یادگاریه موندگار شده وگرنه زیاد دوسش ندارم.

لابد الان کلی واست گل مصنوعی آوردند ؛ ))

الهی
من از گل مصنوعی کلا متنفرم. کلا هاااا ...
دو نفر آوردن یکیش جز گل مصنوعی های خوبه
اون یکیش فاجعه ست:|

باران 1394/07/15 ساعت 13:45

خدا شانس بده :دی
ما که دوستان پدرم همش روحانی و بازاری بودند
هیچی هم برامون نمیاوردن :دی
جز کتاب اونم فقط برای بابام.
الان کلی کتاب داریم که بیشتر شون متنش عربیه :((
قدر باباتو بیشتر بدون ببین دوستاش دکترن ها ؛ ))
من چایی نمیخورم ولی عجیب هوس کردم الان برم بخورم
شکلاتم که نوش جون:))
کادوش رو بیشتر از هر چیزی دوس داشتم.

:دی
الهی خب حتما پدرتون بازاری بودن دیگه
ما هم دو عدد روحانی آشنا داریم که اصلا اصلا انتظار نداشتیم بفهمن مامان بابا رفتن و بیان که روز اول یکیشون اومد:دی
دوستای بابا چندتاشون دکترن. ولی پزشک 3نفرن؛)
میدونم از کدوم مدل کتاب ها رو میگی :|
برو خدا رو شکر کن گل مصنوعی!!!!!!! نمیاوردن:((
از گل مصنوعی با تمام وجودم نفرت دارم!!!
برو از طرف من جای دم کن دخترم

سیمای 1394/07/15 ساعت 13:01

منم دوست پسر خوندم
اینجوری شدم

:)))) چقدر مدرن و با کلاس شدم !
دوست پسررر اوف :دی

خوشحالم مامان و بابات اومدن. سالم اومدن.
خدا رو شکر

مترسک 1394/07/15 ساعت 09:15 http://1matarsak.com/

دیگه حالا :D

:دی

هدی 1394/07/15 ساعت 08:57

سلاممممم
نوش جانت مگی قشنگ و نازم
کامتان همیشه شیرین باشه دوستم

ممنووونم:*

آویشن 1394/07/15 ساعت 00:26

چه دکتر خوبی.
جووووونم شکلات

اوهوم خیلی خوب ...

هوم 1394/07/14 ساعت 23:30

خب من تایتل رو اول خوندم "آقای دوست پسر" و تازه بعد از خوندن جمله ی آخر بود که محض اطمینان دوباره خوندمش و فهمیدم اشتباه خوندم! حالا با خودم درگیرم که چرا ذهن من اینقدر منحرفه!!

:)))) عالی بود !!!
باور می کنی انتظار داشتم یکی اینجوری بخونه:|¿
ممنانم که باعث شدی حدسم به حگیگت بپیونده!
:))) من دوست پسر دار نمیشم ولی :دی
مثه شما منحرف نیستم که...ایش از سن و سالم گذشته !

مریم 1394/07/14 ساعت 21:27 http://marmaraneh.blog sky.com

آدم خسته باشه و تازه از سرکار اومده باشه و پست چای دار به همراه شکلات ببینه و....چه شود. نوش جونت

ای جااان:دی مرمر چای دوستم!!!

نوووووووووووش

:*

omid 1394/07/14 ساعت 18:23

خانمممممممممم
ب روح اعتقاد دارین احتمالا

بعلههههه :دی دارم دارممم :)))

مترسک 1394/07/14 ساعت 17:42 http://1matarsak.com/

برای بار دوم میگم: خانوم شما چقدر باکلاسید! نکنه مدرسه‌اید؟

:دی
خیلییی با کلاسم من:دی
ولی از کجا کلاسمو رویت کردید:دی ؟! بعله اصلا من دانشگاهم با یه عااالم کلاس:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد