مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خواستگار اسبق !

امروز خواستگار اسبقم با خانومشون مهمونمون بودن ... حس عجیبی بود. خدا سلامت دارتشون :) 

خواستگار اسبق خواهرم دیشب تماس گرفتن پدرشون و گفتن مزاحم میشن . حس عجیبی بود اینم :) 


+ خواستگار اسبق خواهر ، یه برادری داره که ..... هیچی دیگه:) 

خوشحال نیستم که می خوان بیان و استرس دارم . 

+ کاش خیلی هااا بیان خونمون ... من دلم مهمون می خواد !!

+ این وسط عاشق خودمم که هی میرم دانشگاه و سک سک می کنم ! به مهمونامم میرسم . 

+ این خواستگار اسبق من عروسیشون 12 بهمن بود. روز تولد مگهان ... یه ذره عجیب نیست ؟! هی یادم می اومد از حرکت غیر حرفه ایشون خنده م می گرفت !!! (آیکون پوزخند این کووو؟) 

+ من از دخترایی که هی حرف خواستگار میزنن متنفرم:| ولی خب طبیعیه گاهی گفتن از موقعیت های اوکازیون از دست رفته!!!!:دی

نظرات 16 + ارسال نظر
هوم 1394/07/14 ساعت 23:38

یکی از دلایلی که من واقعا خوشحالم خواهر ندارم اینه که واقعا حوصله ی پذیرایی از خواستگار نداشتم! کلا خواستگاری یه سنت مثلا حسنه ی ایرانیه که به نظرم ضررش بیشتر از سودشه و کلا رو اعصابه! خودمم قبل از ازدواج با خانم خوشبخت هوم کاملا هماهنگ می کنم که دیگه ماکزیمم یه خواستگاری برم!!

:)))))ما رسم خواستگاری نداریم.
هرکی می خواد آشنا شه بابام میگه با خودتون آشنا شه بعد بیاد شرکت و بعد بیاد خواستگاری الکی و تموم:دی

:))))))))))))))
پس شما مردا رو خوب نمیشناسید .مردا تاریخ تولد خودشونو زوری یادشونه. واسه خانومشونم خودشونو میکشن که یادشون نره!
اونوخت کی یادش میمونه تاریخ تولد فلانی کی هست!!
تازه تالار پیدا کن و وقت خالی و ....
احتمال 99.98% این اتفاق فقط یه حادثه بوده

:دی اگه بگم چه نسبتی با هم داریم و بگم روز عروسیشون تولدم رو تبریک گفتن چی ؛) ؟!
هاها ...
حرکتش جالب نبود. ما خیلییی رفت و آمد داشتیم و خیلییییییییی به هم نزدیک بودیم . فقط مناسب ازدواج با هم نبودیم همین:دی

Mr chapool 1394/07/14 ساعت 16:25 http://chapdas.blogsky.com/

اصن موجه جدیدیه
جدیدا همه در مورد تعدد خواستگاراشون و اینکه همه اوکازیون بودن و ردشون کردن مینویسن بعد همه هم مجردن :|

:)))
خب شرایط تاهل ندارن ؛) من عادت به خالی بندی ندارم .
اوکازیون هم کنایه بودا !!

مگی چقد قشنگه ایشالا مبارکش باد...
مگی خوش آب و رنگه ایشالا مبارکش باد.
مگی مگی امشب دلم مسته توعه....مگی دل تنهام هنوز دست توعه...مگی تو که یار نداشتی....قصد فرار نداشتی...جواب کامنت نمیدی...داغمو تازه کردی....
قافیه ش خوب بود؟
جطور بود؟ :)))
هر وقت ج نمیدی تصمیم جدی میگیرم بات قهر کنم....باز هی میام!
کشش ت لامصب میکشونه آدمو....
تو روح خودم اصن....
ایندفعه دیگ نمیام ولی...

بخدا تک و توک میشه جواب بدم. خیلییی وقتم پر تر از حد تصوره:| :(

Nila 1394/07/14 ساعت 13:45 http://23969.blog.ir

چشمت روشن مگی: )
خواستگار: دی

:دی خواستگاران اسبق البته

مسعود 1394/07/14 ساعت 13:39

این نوشته ی شما یه نکته رو به یاد من آورد که متذکر شم:
" تو روح کیا که هنوز بچه ان....؟!"

:)))))) این آقااایون که برای رو کم کنی عروسیشون رو در روز تولد خانم مورد علاقه ی سابقشون میذارن:دی
بچه ن بچهههههه :))))))
شما که آقا نیستید نه ؛) ؟!

+ دکتر بد نیست که این ویژگی مردونه..خیلی هم بامزه ست!

اوکازیونو خوب گفتی، خیلی باحال بود
لبت خندون

:دی
خب اوکاااازیون بودن اصلا !:))

ریجکشن 1394/07/14 ساعت 12:07

آخه هر خواستگاری سوژه ی خنده ای در خودش نهفته داره
نه فقط از طرف اون ها یه سوتی هایی این وسط هست که بامزه ان خب

اوهوم خیلی ماجراهای بامزه داشتیم ما با اینکه اصلا خونه نمیذاریم کسی بیاد بنا به دلایلی ؛)

مترسک 1394/07/14 ساعت 08:33 http://1matarsak.com/

واقعاً رو می‌خوادا :| :))
حالا اون حرکت غیرحرفه‌ای چی بود؟ :D

:دی
بوخودا !! آخه روز تولدممم ؟! چون فامیل دور هستن می دونستن از طریق مامان و خواهرشون تاریخ دقیق تولدمو!
همین که غیر حرفه ای عروسیشونو 12 م گرفتن دیگه!!! :دی

من بیام خونتون؟

چرا که نه ؟!
خوش میاین دل آرام جان ...

آویشن 1394/07/14 ساعت 01:35

چه خواستگار بارونی بود این متنت.هی این خواستگار اون خواستگار شد من شخصیت اصلی و گم کردم،مگی بی زحمت فیلم و بزن عقب من دوباره قهرمان داستان و پیدا کنم.
ولی بی شوخی حرکت 12 بهمن اون مورد خیلی زیرکانه بوده:دی

:دی
شخصیت اصلی خودم هستم! مگهان ! خوشبختم :دی
خیلییی اصلا :| من که شک نکردم آویش

علی 1394/07/14 ساعت 00:37

با سلام جالب بود همیشه برای شخص من که از خواستگار حرف نمیزنید شما
نگران بودم شاید پسرای شهرتون بد سلیقه باشن

با سلام :))))))
خواستگار کجاست و اینا :دی
بابااا دیگه اونقدراااام بد سلیقه نیستن:))) هاهاها

نوا 1394/07/14 ساعت 00:33

چشمتون روشن که عزیزاتون برگشتن الحمدلله که سلامت هستن. چقدر رفتار وکردار پدرتون راپسندیدم

ممنونم نوا جان ... آخی هم نام یکی از دوستامین:)

omid 1394/07/14 ساعت 00:11

بحثهای سنگین میکنید ها

خیلییی :دی

باران 1394/07/14 ساعت 00:03

مبارکه پس :دییی
استرس تو من خوندم درک کردم.
بعد اونوقت چی خونده ؟:دی
درکت میکنم ولی قبلش یه کم شربت بیدمشک بخور که فشارت تنظیم بشه

بهمنی هستی بزن قدش دختر
روز 12بهمن اومدی احیانا حضورت رو ملت ایران کلا جشن نگرفتن
خیلی باعث افتخارمه که یه بهمنی دوستمه :))
منم بهمنیم.اصلا بهمنی ها خود عشقن.

:))) استرس دارم دلیل خاصی داره ها ...
من اینجوری نیستم بدونم کسی ازم خوشش میاد استرس بگیرم و اینا...
عزیزممم :))) خوشبختم! یک بهمنی هستم من هم؛)

مبارکههههههههههههههههههههه
کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی کیلی :))

:)))))
کل کشیدی الااان؟!
من از این خونه رفتنی نیستم به این راحتیا:دی
وایسین خواهرمو بیرون کنم فعلا!!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد