مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خیلییی ژوله ای !!! :دی

مثلا فک می کنم پس فردا واژه ای ساخته شه که به جای واژه ی خیلی باحالی و خیلی خفنی و اینها استفاده شه و اون واژه چیزی نیست جز ، خیییلی ژوله ای :دی


+ تو روح کسی که به من میگفت سرندیپیتی !!! :)) 

نظرات 18 + ارسال نظر

پیشنهاد ژوله ای بود. راضی ام ازت!

:))))))) دوستت میدارم. مقدمت گل باران ژوله ای ناجوررر !

دیگه جو ندین :|

جلبک ینی چی؟
مامانم همیشه بهم میگفت تینا خیلی جلبکی!

میم 1394/07/12 ساعت 17:20 http://harfemim.blog.ir

بعد یکی دیگم بیاد بگه ما خیلی ژوله ایم
همه با هم خیلیییییییییییییی
دلم برای سرندی پیتی تنگ شده
کاش رژیم میگرفت

مگی عزیزم بیا بنویس پدر و مادرت برگشتن
به خدا انقدر استرس دارم که نمیدونی
بیا بنویس خواهشاً

فاطمه 1394/07/12 ساعت 13:31

سلام
فکر کن الان مادره میره عروس بینون بیرون که میاد میگه خیلی سرندیپیتی بود.

nila 1394/07/12 ساعت 11:49

سلام مگی جونم خوبی ؟
خانومگل چشمت روشن از حالا :)

غزال 1394/07/12 ساعت 10:35 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام مگی گلم خوبی؟سرندیپیتی که خییییلی نااازه.خوبه کککه:)

سلاااام عزیزم
خیلی دوستت دارم! میدونی نه؟!
هم نام دختر عمه ی عزیزمم که هستی ؛)
خیلیییی سرم شلوغه...کامنت ها رو نصفه جواب میدم.ببخش خب ؟

آناهیتا 1394/07/12 ساعت 04:07 http://farfalla.blog.ir

شاید چون خوش اخلاق و صورتی کمرنگی :دی
مورد دوم ینی دخترونه بودن و اینحرفا فک کنم.

داداشه ی من ک سنش به این چیزا قد نمی ده, هروخ دعوامون می شه بمن میگه مدوسا :| :| :|

ژوله خییییلی خوب بود :)))))) واقعا نوستالژیای باحالی رو گف. زمبه :))) آخ اسب لوک خوش شانس رو جا انداخ اونم خیلی خوب بود

یه خواننده ای بود به اسم آلکس، مدت ها قبل. صداش خیلی کلفت بود، آلمانی بود فکر کنم. تو دوران دبیرستان منو آلکس صدا می زدن تو روح اون کسی که اولین بار منو آلکس صدا زد. من شان ام خیلی بیشتر از این حرف ها بود

یادمه دوسش داشتم!!! :دی
یادش بخیر ...
تو روحش واقعا ... :دی

+ اعتماد به نفس رشتی ها رو دارید جون به جونتون کنن!!!

بنفش 1394/07/12 ساعت 00:50 http://dancelife.blogsky.com/

اوا به منم که میگفتن سرندیپیتیییی

اوا چرااا !؟ گفتم به منم برادرک می گفت وایولت!

سپیده 1394/07/11 ساعت 23:59

چرا جواب منو نمیدی اششک مگی عکس بزاریااااااا

چشم چه عکسی بذارم خب :دی
سپیده ها چرا انقدر عشق عکسن ؟!:دی

آویشن 1394/07/11 ساعت 23:26

حالا چرا میگفت سرندیپیتی؟
تو که صورتی نیستی:دی

نمی دونم بوخودا:|
از خودش بپرسین خب

ُساقی 1394/07/11 ساعت 23:10 http://saghism.blogsky.com

به کلمه ی ژوله این معنی میخوره به نظرم

:دی
هوم

fish 1394/07/11 ساعت 21:46

سرندپیتی!!!! کلی خندیدم
امروز صبح یه یکساعتی با وبت سرگرم بودم و کلی پست نخونده داشتم هی بین کارام گریز میزدم به تو. کامنتم گذاشتم که ثبت نشد
چشمتون روشن پیشاپیش

:))) والا بوخودا اینم اسم بود روم گذاشته بودن آخه؟! :|
بمیرم ببخش وقتتو گرفتم بهسا جانم!
ممنووووون بابت چشم روشنی

سلام مگهان عزیز
+ بالاخره نمردم و تونستم یه قسمت از خنداونه رو ببینم. دیشب رو دیدم.
البته جناب خان رو دوس داشتم ببینم که نشد.
کلا ژوله به نظر من از علی مسعودی بهتر بود. اگه کمدی استندآپ اون چیزی باشه که تقریبا تو ذهنِ منه، باس بگم که ژوله بهتر بود.
هرچند عالی نبود، اما خوب بود. دسش درد نکنه.

سلام آقا
یعنی می خواین بگین تا حالا ندیده بودین؟! :|خیلی برنامه ی خوبیه خب!
ایشالا فرصت بشه ببینید ایشان را:دی
بله که بهتر بود! معلومه که بهتره:دی

مترسک 1394/07/11 ساعت 19:38 http://1matarsak.com/

خیلی مگهانی :))

شروره 1394/07/11 ساعت 19:27

های سرندیپیتی!
های مای ژولی!
های مای ژولی مگی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد