مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دردونه ی من ...

فردا آخرین روزیه که من جای مامانت لباس هاتو مرتب می کنم ... وقتی از مدرسه بر می گردی میام به استقبالت ... 

دیگه از برنج بی نمک مگی خبری نیست ، دیگه لازم نیست ماکارونی شور بخوری و بگی خوشمزه ست ... 

دیگه با هم قهر نمی کنیم سر گوش نکردن حرفهام ، دیگه لازم نیست دعوات کنم ، دیگه لازم نیست تنبیهت کنم ... دیگه تو دست و پام نمی پیچی که بذارم خودت آشپزی کنی ... 

از حالا من دوباره میشم خواهر کوچیکه ت که مثل همیشه دوتایی حرفای خنده دار می زنیم و با هم می خندیم ... من دوباره میشم همون مگِ هم بازی ... 

ازت ممنونم که منو هرچند کوتاه به عنوان بزرگترت توی خونه پذیرفتی... ازت ممنونم که مسئول تر از همیشه بودی تو این یک ماه و یک روز ... ازت ممنونم که هرشب درها رو چک کردی که قفل باشه ، چون ما تو آپارتمانمون تنهای تنها بودیم . 

ازت ممنونم که بهم فرصت با هم بودنمون رو دادی و ممنونم برای تک تک لحظه های دوتاییمون ...شبایی که دوتایی خوابیدیم و خاطره برای هم گفتیم  . در کنار همه ی این لحظه های خوب یادم می مونه که سرت داد زدم . یادم می مونه که دلت لرزید ... یادم می مونه که بعدش اومدم تو اتاق و گریه کردم . 

تو خیلی کوچولوتر و مردتر از باور من بودی  ... ممنونم که  منو بخشیدی ...


+ هانی من ، داره روز به روز مرد تر میشه. اون روزی که گفتی می خوام موهامو بلند کنم ببینم کی جرات داره بهم حرف بزنه تو مدرسه ... در ظاهر دعوات کردم و در باطن ذوق کردم برای بزرگ شدنت... گرچه موهای نازت رو علیرغم میل باطنیت کوتاه کردی . اما جالب بود برام اولین نشونه های نوجوونیت !


+ برای تو که عاشق دریایی ...اون هم تو سرما ... عکس از آرشیو سال 90


نظرات 14 + ارسال نظر
Mr chapool 1394/07/14 ساعت 16:50 http://chapdas.blogsky.com/

سلام
ایشالله کنار هم شاد و خوشحال باشید
چندسالشه آقا هانی ؟

سلام خیلی خیلییی ممنونممم ...
:دی الان 13 سال و سه ماهشه :)

بهسا 1394/07/11 ساعت 21:48

ای جانمممم
زنده باشه
برای همتون تجربه خوبی بوده. خوشحالم که به خیر و خوبی گذشت
داداشی من دیروز راهی شد
خدا پشت و پناه همه عزیزان مسافر باشه
آمین

بمیرمممم برا دلت...دور شدی باز از برادرک ...جانم

خدا حفظش کنه

ممنونم :)

مسعود 1394/07/11 ساعت 17:36

Big man!

سامثینگ لایک دت!

خدا حفظش کنه....

♡ مچکرم

دایی دایی امشب دلم مست توعه...دایی دل تنهام هنوز دست توعه...دایی تو که یار نداشتی...قصد فرار نداشتی...
خخخ...
ایشالا خونوادگی بریم واسش زن بگیریم ببینیم کی جرات داره نه بگه...:))
بزرگ مرد کوچک:)

Nila 1394/07/11 ساعت 12:14 http://23969.blog.ir

مگی تو نبودم دائم وبتو چک کردم بس که نگران مامان بابات بودم با این جریانات مکه...خداروشکر خوبن ...خداحفظشون کنه :-*

سپیده 1394/07/11 ساعت 09:40

ماشالا چ مژه هایی داره ای جووونم
ماشالا کلکسیون خوشجیلا رو زدینا

مترسک 1394/07/11 ساعت 08:23 http://1matarsak.com/

آخی، چه جیگره ^_^ خدا حفظش کنه این بزرگمرد کوچیک رو...

غزال 1394/07/11 ساعت 07:56 http://yaldayeshab.blogsky.com

برادر کوچولو که داره کم کم مرد میشه عشششقه عشششق

omid 1394/07/11 ساعت 06:43


ب سلامتی
درسته داداش مرد تر میشه
اما اینجا ی چیز دیگم بود
مگهان بانو هم مثل داداش بالغ تر شده

مطمینم منم بزرگتر شدم . خیلی ... مشکلات خیلی زود آدم ها رو بزرگ میکنه ... اونقدر مسولیت و مشکل های کوچیک داشتم این روزها که ...:)

:)

کر30 1394/07/11 ساعت 04:10 http://kor-30.blogsky.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
گاهی بعضی از اسما
حتی به معنای حقیقیشون
قابل تفصیل اند
مثل مرد

آویشن 1394/07/11 ساعت 02:56

چقدر این متن ساده پر بود از حسای خوب
امیدوارم سالیان طولانی در کنار هم باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد