مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حذف و اضافه!

از 365 روز سال من هر شبش رو بعد از نیمه شب می خوابم . امان از شب های انتخاب واحد و حذف و اضافه که من از ساعت 10 شب جون میدم تا 12 بیدار باشم :| 

یعنی چی واقعا ؟! یعنی چییی ؟! از ساعت 9 پلکام سنگین شده. معلومه امشب حذف و اضافه ست ؟!:|

نظرات 10 + ارسال نظر
مترسک 1394/07/11 ساعت 08:22 http://1matarsak.com/

آخه چرا اون ساعت؟ :|
دانشگاه ما (خدا بیامرزتش البته!) انتخاب واحدش 7 صبح بود و همیشه خدا 2-3 دقیقه زودتر باز می‌شد و ما چون خیلی خفن بودیم توی همون 2-3 دقیقه قال قضیه رو می‌کندیم و مشکلی برامون پیش نمی‌اومد و دوستامون هی به «روح» ما می‌توپیدن که شما چه جوری این‌قد زرنگید :))

غزال 1394/07/11 ساعت 07:59 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگی زمان ما انتخاب واحد دستی بود.6 صبح زنبیل میذاشتیم دم در واحد اموزش.چناااان صفی تشکیل میشد بیا و ببین
از سال بعد،سایت ساختن!! اینترنتی شد ولیییی محااال بود شبای انتخاب واحد،بشه تو سایت رفت.بعد از چهار پنج ساعت التماس عاجزانه باز میشد و همممه درسا ظرفیت تکمیل.اشششک ادم در میومد

آویشن 1394/07/11 ساعت 02:05

مگی سایت دوباره پوکیده طبق معمول.8 صبح سر بزن
من علاوه بر این دو شبی که تو گفتی شبای امتحانم زود خوابم میبره.همش میخوام مثل الان تا نصفه شب بیدار بمونم و یه دورو کامل کنم ولی همیشه ی خدا یک سوم جزوه رو تو راه قبل امتحان خوندم.

اخ زمان ما اینترنتی نبود صبح زود باید می رفتی اونجا حذف و اضافه میکردی قدر عافیت رو بدونین :دی

خزنده 1394/07/11 ساعت 00:55

پلی تکنیک. انتخاب واحداش معروفه با اون سیستم احمقانه ش. مخصوصا پنج دقیقه ی اول که توصیفش کردم برات، و 1 ساعت آخر که بازار سیاه راه می افته رسما. می تونی به قیمت گزاف واحداتو بفرشی :دی مورد داشتیم 24 واحد برداشته، دو ساعت بعد با 12 واحد و 50 هزار تومن توی جیب از سایت اومده بیرون

حذف کردن که غصه نداره.

خزنده 1394/07/10 ساعت 23:38

نا شکری می کنی؟ باید مث ما 6 صبح می اومدی زنبیل می ذاشتی جلوی در سایت، در قالب تنازع برای بقا می زدی یکی دو نفر هم می کشتی تا سیستم نسیبت بشه. تازه اونم به درد نمی خورد، کل واحدا توی 6 ثانیه ی اول تموم بود. یعنی دست می کردی توی دماغت 10 واحد پریده بود از دستت :دی

کمک نمی خوای؟ با پنج سال تجربه در دزدیدن واحد در خدمتتم. با شماره دانشجویی 008. "نده" هستم. "خز نده"

:))):دی
کدوم دانشگاه با کلاس هستید شما ؟!
ما آزادیمممم آزاااد!!! :))

کمک می خوااام!!! چرا شروع نمیشه انتخاب واحد پس :|¿ دو تا درسمو بایدددد حذف کنم:|

Lena 1394/07/10 ساعت 23:29

آقا ما دو هفته است حذف و اضافه مون تموم شده
از ٢١ شهریور مرتب کلاسامون برقرار بوده
سرى دوم تمرینا هم تحویل دادیم
میان ترم هم داریم چند روز دیگه
چرا دقیقا؟
من از سال اول کارشناسى دارم از نیمه شهریور میرم یونى بعد همه جا از هفته دوم مهر باز میشه :))
تازه خوشحال بودم یونى قبلى از ١٤ شهریور کلاساشون شروع شده من اونجا نیستم دیگه ؛))

یعنی چه:دی چزا انقدر علاقه دارید به دانشگاه شما بچه درس خونا؟ چرا انقدر زود میرید ؟
شما کدوم دانشگاه با کلاسی هستید :دی ؟!

به طور کاملا اتفاقی امشب برای دومین بار دوباره اومدم وبلاگتون!!!!باورم نمیشه.باور اول همون موقعی بود که با دوستتون رفته بودید مسافرت

چقدر جااالب :دی
چه روز خوبی اینجا بودین ...عخییی ... با دوست مجازی حقیقی شده م چوپان!!!
یادش بخیر

بلوط سرخ 1394/07/10 ساعت 22:24

آخه چون باید بیکار نشست و زل زد به مانیتور واسه همین آدم خسته میشه.

فک کنم همچین دلیلی داره :دی
ولی آخه من چی بگم که نشستم تو هال و جلوم لپ تاپم نیست :دی
نشستم کتاب می خونم اصن نمیدونم چه کلاسی می خوام بردارم حتی :))) :|

آخه ارشد و درگیری واسه حذف و اضافه؟؟

آها بوخودااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد