مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لاک طلایی !

یادمه کسی روزی جایی بهم گفت که لاک طلایی هیچ به دستات نمیاد. نمی دونم شاید از همون روز بود که من عاشق لاک طلایی شدم... یادمه خانوم داستان کافه پیانو ، لاک طلایی به دستاش می زد و نمی کرد لاک رنگین تری به دستاش بزنه ... 

و اینکه فکر کردم به دستامم خیلی میاد اتفاقا !!! ای کاش بهم میگفت خیلی زشتم ، شاید باورم میشد زیبام و ای کاش می گفت صدای بدی دارم ، شاید کم کم می فهمیدم خوش صدام حتی ...

یادمه گفت لباس های ساده برازنده ترن برای یه خانم محجبه و سنگین ... شاید بی تاثیر نبود این حرفش  ، موج گل گلی ها تو کمدم به راه افتاد ...  


+ مگی اینجوری میره برای شام عروسی ، با یک رژ نارنجی کم رنگ !

نظرات 25 + ارسال نظر
طـ ـودی 1394/07/12 ساعت 01:27

هااااا، باید یکی بگیرم امتحان کنم پس
:)) ناخونای خودت که بهترن کههه
آهاا پس دوستت اسمش نیلوش هست!؟! :)) آیکونِ یافتم یافتم :))

آدرس بده همینو برات بفرستم:دی
دوس دارم بدونم این رو دستت چطوره خووو!
:))))))آیکون یافتم یافتم!!! بله نیلوفر هست که من نیلوش صداش می کنم! یا لیلووو ...:دی
نیلوش یه دختر اهوازیه ؛)

مگی خوشگلی...مگی دلبری..مگی از همه زیبا تری...:))))
کی جرات کرده به مامان من بگه لاک طلایی بش نمیاد؟
کور رنگی داشته لابد...
منم از این لباس گل گلی ها میخواااااااام...خدایا..

شیما 1394/07/11 ساعت 12:12 http://man-bi-to.blogsky.com/

به نظر من که به دستت میاد
کی گفته نمیاد؟؟!
تازه به دست منم میاد

غزال 1394/07/11 ساعت 07:55 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام مگی رنگی رنگی من
لاک طلای به دست تو اومده اتفاقا.رو دست من فااااجعستا
مگی لباس پوشیدنت شبیه دوران مجردیه منه.اونموقعها که روحم تازه بود. الان شده مانتو مشکی با شال ساده
دعا میکنم از تتتته قلبم که تا اخر عمرت همینشکلی لباس بپوشی

بانو 1394/07/10 ساعت 23:28

ترکیب رنگ قشنگیه
لاک طلایی به دست من نمیاد
مگهان بانو، فردا راهی مشهدم
حرم یادت می کنم

کلا گویا طلایی به دست هیچ کس نمیاد
دوستانم همه میگن به دست منم نمیاد!!
واااای خدا... چقدر من خوشبختم که کسی از اونجا یادم می کنه...خدایااااااا

طـ ـودی 1394/07/10 ساعت 23:21

اون که طلاییه ولی ماته یعنی چطوریه!؟!
یعنی طلایی مات بشه چطوری میشه!؟!
:\

خیلی خوشگل میشه شاین داره اما یه اکلیل گنده نداره یه جور خاصی میشه رنگش:دی اینی که الان زدمم ماته ولی تو عکس مشخص نیست.
طلایی مات اینجوریا میشه:دی
با اون ناخونات طودی... هه... عین ناخونای نیلوششش

بلوط سرخ 1394/07/10 ساعت 22:23

من سلیقه لباست رو خیلی دوس دارم، چون من عاشق رنگ های روشن و لباس های گلدارم
به نظرم هر لاکی به دستات میاد. در ضمن انگشترم دوس میدارم.

چقدر جالب شادی :دی
سلیقه ی منو هر کسی دوست نداره ؛) ولی اینجا گویا هم سلیقه هام هستن! حس خوبیه :دی
انگشترمم خیلی عزیزه ...خیلی ایشالا روزی به دختر خودم یا خواهرم به ارث برسونمش:دی

j.a 1394/07/10 ساعت 22:05 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

اتفاقا این رنگ به دست شما خیلی میاد!!
به دست من طلایی نمیاد!!

لطف می دارین :دی
ولی خودمم قبول دارم رنگای دیگه بیشتر به دستم میاد !

و انگشتر های کوچولو و گوگولیه مگی

:دی
بله بله ♡

میاد خانوم میاد.
انگشتر ظریف و زیبایی هم دارین :)

بیاد نیاد من از بس اعتماد به نفس دارم که کار خودمو می کنم :دی :))
+ ناگابله ... انگشترام همه همینطورن

مترسک 1394/07/10 ساعت 20:19 http://1matarsak.com/

=)) مرسی :D

:دی
خواهش میشه

مسعود 1394/07/10 ساعت 19:51

حذف شد...

به همین راحتی ؟!؟!
چرا خب آخه ؟! شما سومین دوستی هستید که وبلاگتونو حذف کردید. از جاهایی که می خوندم اون یکی هم یه آقای دکتری بودن ...

سپیده 1394/07/10 ساعت 19:43

عجببببب

عجببببب....

زری 1394/07/10 ساعت 19:17 http://asemam-abri.blogsky.com/

مگی واقعا به دستت نمیاد

چه اهمیتی داره زری جان ؛)
به دلم می شینه ... همین .
چیزی که به دلم بشینه برام کافیه ، برای خودم میزنم خب آخه نه واسه دل دیگرون:(

سهیلا 1394/07/10 ساعت 18:23 http://nanehadi.blogsky.com

چه خوشگله.انشاله همیشه به شادی بری میهمونی.هر کس که اینجوری گفت حتما همون کارو انجام بده.

به به مامان خانوم ♡
مامانم یه دوست داره که خیلی نازه ... خیلی مهربونه... یه خانم 51 ساله ی دوس داشتنی...اسمشونم سهیلاست. همیشه با دیدن اسمتون یادش میفتم

مترسک 1394/07/10 ساعت 18:20 http://1matarsak.com/

من ته تجربه‌ام در این مورد کادویی بود که برای «She» گرفتم و خودم هم براش لاک زدم :D

:دی
خوشحال باشی... لاک برای "شی" ت بزنی ...ستاره بچینی ........با لحن جنت جناب خان :دی
تیکه آخر رو نمیگم

مسعود 1394/07/10 ساعت 16:58

همون کاریو بکن که خودت باش حال میکنی...

همون کارو می کنم دیگه :دی
آقاااای دکتر وبلاگتون چی شد :| ¿

مگهان جون من نمی دونستم شما محجبه هستی
چقدرررر خوب، این روزا خیلی کم شدن دخترای اینطوری.
من خیلی تو مهمونی هایی که همه آزادن و من با حجابم بم سخت می گذره و همیشه دغدغه لباس مناسب رو دارم

عزیزکم ... اگر بشه اسمم رو محجبه گذاشت.
سعی می کنم بهتر تررر شم . انشالله...
من همه روزه ها و نمازهامم می خونم اگر خدا قبول کنه :)
هعییی...پیش تر یه پست در باره این داستان نوشته بودم . از همه بدتر همه اصراار جو خودمونیه مانتوتو درار شالتووو بده ماااا ... اینا چشم پاکن!!!

مترسک 1394/07/10 ساعت 16:06 http://1matarsak.com/

احیاناً انتظار نداری که منِ پسر در مورد لاک نظری داشته باشم؟ :D

چرا کاملا انتظار دارم:دی
من هر لاکی بزنم آقای باباشاه متعجب میشه آخه اینم شد رنگ لاک:دی ؟! باباشاه یکی از دوستان بلاگی

بهامین 1394/07/10 ساعت 15:41

اتفاقا رنگ خوشگلی
لاک طلایی

منم دوس دارم جدا :دی

پری 1394/07/10 ساعت 15:21

مگی...بانوی زیبا و خوش سلیقه...

پری همشهری خیلی ملیح من :)

کاسپین 1394/07/10 ساعت 15:04 http://http:

همیشه به جشن و شادی عزیزم

ممنونم کاسپین جانم ...

مهری 1394/07/10 ساعت 14:24

مگ دستات خیلی نازن
یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟با لاک نماز می خونی دختر خوب؟
درکت میکنم که شرایط دیدار و نداری خوشکلم انشالا بیام رشت بهت میگم شاید اومدی ببینمت

لطف دارید . دستای ساده ای دارم اتفاقا ... معمولین. دست های شادی بلوط سرخ رو دوست دارم خودم :)
ایشالا ایشالا مهری جون ؛)

+ برام جالب بود اتفاقا سوالتون... من هیچ وقت با لاک وضو نمیگیرم. لاک پاک کن کارم رو راحت کرده تو تمام کیف هام یک عدد لاک پاک کن هست:)
اعتقادی به نماز با لاک ندارم اصلا ... هرکاری رو ترجیح میدم اصولی انجام بدم . نه دلی...

Nikadel 1394/07/10 ساعت 14:08

این پست خیلى عجیب بود دختر ،،، سلیقه مون هم به هم نزدیکه

یعنی تا داشتم به لباس گل گلی انارگل تو فکر می کردم باید می اومدی اینجا ... ؟!
هی وااای ....

مهری 1394/07/10 ساعت 13:58

مگ خیلی دلم ازت شکست اومدی شهر ما و منو بیخیبر نگه داشتی
چرا چرا چرا مگه نگفتم خیلی می خام ببینمت ؟برادرم هفته ی دیگه میاد دیدنم از شهر شما
ای کاش می شد ببینیم همو
شماره مو داشتی که بی وفا

سلام مهری بانو
شما که نوشتی ایران نیستی اولا...دوما فک کردم اگه 29م برگردی خسته ای خب...
سوما اینکه خدا میدونه چقدر دوست های نازنین مثل شما دارم تو تهران که به خونشون دعوتم کردن حتی... بخدا من اصلا دوست خوبی نیستم. یه آدم خیلی معمولیم با خیلی اخلاق های بد... و گاها خوب
من ایمیلتونم خوندم و نشد جواب بدم شرمنده م.
شرایط برای دیدن هیچ کس در تهران مهیا نیست ، دوستای خوب زیادن و اگه بیام ترجیح میدم هیچ رو کس رو نبینم که باعث کدورت نشه خدای نکرده:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد