مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دکتر قوت قلب بده هم تو مملکت داریما!

اینکه خودمون هرکدوم دکتریم و خبر از بیماری کشنده میدیم رو بذاریم کنار ... باید بگم بعضی ها واقعنی دکترن و قوت قلب هم میدن . با تشکر از کامنت های دکتر در پست قبل :دی 

حال الانم چنین آهنگی می طلبه ! 

مییی رق صددد زندگییی  


+ هرکی لذت ببره آهنگ رو خریداری نکنه مشغول زمبه ست:دی

نظرات 22 + ارسال نظر
مترسک 1394/07/10 ساعت 09:54 http://1matarsak.com/

پالت را باید خرید، پالت را نباید مشغول زمبه شد :D

آی گفتییی آی گفتی آق متر!

شباهنگ 1394/07/09 ساعت 11:03 http://nebula.blog.ir/

آقا من رفتم از بیب تونز خریدم آهنگه رو
دستت مرسی

آقااا من عاشق شمام که این همه حرف گوش کنی دیگه!!! :*

مهندس 1394/07/08 ساعت 19:17 http://www.qwp.blogsky.com

مسعود 1394/07/08 ساعت 17:50

میگفت بازی 70 درصد دست ما بود، 40 درصد دست اونا!

آررره زمینم واقعا همیشه بد بود! داوری ایضا نه :دی ؟
یادش بخیررر ...گفتین هفتاد یه طوریم شد! چقدر زود بزرگ(پیر)شدیما :|

مسعود 1394/07/08 ساعت 17:43

"مشغول زمبه" برگرفته از شعار استقلالی ها تو ورزشگاه ها خصوصاً استادیوم آزادیه و به اواسط دهه ی هفتاد بر میگرده. اونجا که میگفتند:
"علی دمبه/ علی مشغول زمبه!"
لازم به یادآوری نیست که علی دمبه کیه!

:)))))))) عالی بود این یادآوری... من نمی دونستم اینو از کجا میگفتیم ادامه ش هم بود علی دنبه علی گرد و قلمبه!!! :))) :دی
زمین بد بود داوری هم بد بود!

زمبه

:دی
بعله! فقط مشغول زمبهههه

شیما 1394/07/08 ساعت 17:20 http://man-bi-to.blogsky.com/

ممنون از لطفت بانوی زیبا
شما اومدی تهران خبرم کن ببینمت
منم اگه سمت شما اومدم خبر می دم ، گرچه شماره ت رو ندارم ، توی جریان شکستن گوشیم شماره هام پرید

منم ندارم ! در جریانی که ؛) ؟! گوشیم اردیبهشت آلزایمر گرفت و همه چی پررر... دکتر خوبش کرد ولی

omid 1394/07/08 ساعت 17:09

کل. کارای خونه دسته بندس چقدر من خودمو تحویل میگیرم ب قول شما... اوف. ...یادتون باشه تو بحث داداش سوسول اشاره کردم ک ب داداشتون کارای بیرون اداری بدین از تجربه این حرفو میزدم
زور. نخیر ایشون فرمان میدن فقط حاکم عادلی هستن خیلییی ها


زبمبه سگ میتیکامون

:)))) بله سعی می کنیم کار بدیم بهش از قبیل نون خریدن و اینها:)):دی
دقیقاااا اسم اون سگه بود!!!

شباهنگ 1394/07/08 ساعت 17:09

نه آخه خودم بعد از تغییر رشته فهمیدم زمبه نیست :)))))))

نهههههه :))) شباهنگگگ نههه نه نه :)))
می کشمتتت :دی یعنی فقط دارم می خندمااا:دی

شباهنگ 1394/07/08 ساعت 16:39 http://www.nebula.blog.ir

البته من ملک بودم و فردوس برین جایم بود :دی
رشته ام از اول این نبود

مشغول الذمه . [ م َ لُذْ ذِم ْ م َ / م ِ ] (از ع ، ص مرکب ) کسی که تعهد خود را به جای نیاورده و دین خود را نپرداخته باشد. که ذمه ٔ وی مشغول باشد.

شباهنگگگ :دی
فک کردی جدی فک می کنم زمبه ست :| ¿ اصلا آیا زمبه در زبان فارسی معنایی دارد ؟! :|
بله بله در جریان تغییر رشته تون هستم :دی

omid 1394/07/08 ساعت 15:50

کار
بنده یک دست ب سینه گوش ب فرمان مادر هستم برای انجام کارها کمک ها راننده شدنها و....
کنارش ی نگاهی ب کتاب میکنم
مشخص شد چیکارم
من ک فامیلمو گفتم اصلا

:))))) ای اینجور کارا بود؟ عخییی پس زور می گن بهتون فرمانروای منزل :دی

omid 1394/07/08 ساعت 15:41

فامیل من ک اسم ی خیابون تهران بگردین پیدا میشه حالا تهران چندتا خیابون داره با این قابلیت کلا مختاری واسه گشتن

چی بگم والا .
منو ب حرف اوردید
حالمان با همین نم باران بسیار خوب شد و همچنین گفتگو درباره کرمانی ها
چ بویی میاد

فامیلی من تو هر کوچه ای هست ! انتهای اکثر فیلما هم ازمون تشکر می شه بس که همه جا دست داریم و پولداریم و اینااا ...اوف
اصلا یه وضی
نگرانتون شدم . کارتون چیه ؟ نکنه نونوا باشید؟ آخه خیلی کار می کنید نونواهام خیلی کار می کنن
بوی خاک بارون زده...

+ من به یاد عطر بارون زده ی گلای پونه ، می کشیدم پای خستمو تو جاده ...
+ دوست من که اونجاست اسمش پونه هست :)

omid 1394/07/08 ساعت 15:22

مردم از خنده خیلی خوب بود
چی بگم قلیون؟ خداییش دوستام میکشن ولی اسباب بازی دیگه ن
تیره اینم تقریبی هم میشه تایید کنم هم رد
ماشینم آره کرمانی ها ماشین دوستن فراوان

ابرو حرفی ندارم
غیرت بازم حرفی ندارم
ایشاالله روزی روزگاری بیاین کرمان از نزدیک ببینید

بارون گرفت الان

انقدررر یاد من در کرمان هست که باعث بارش باران شده آره ؟! اوففف ... :دی
بازم بلدم تازه دندوناشونم معمولا سفید و خوبه! بینی هاشون بزرگه :دی
طلا خیلی دوس دارن خانوماتون سنتی هاشون البته اونم زرد و درشت طلای واقعیییی دیگه :دی
درباره غیرت کلا حرف نزنید بهتره. رو اعصاب میره غیرتتون گاهی :)) :دی
ولی من می پسندم!
انشا الله !!! بطلبه می آییم ! حجم زیادتونم ایران منش هستید دیگه! همچین فامیلیاتونو گذاشتید ایرانمنش آدم حس می کنه خودش آلمان منشی چیزیه...والا مام ایران منشیم خووو ...:|

omid 1394/07/08 ساعت 15:10

همه جا از اینا هست خب

:دی

شباهنگ 1394/07/08 ساعت 15:09 http://www.nebula.blog.ir

زمبه یا ذمّه؟

زمبه!!! اه
زممممببببههههههه :دی
هارهارهاررر :))) من چقدر از تو حس خوبی می گیرم خانوم با اون رشته ی هیجان انگیزتون! ایش

شیما 1394/07/08 ساعت 15:01 http://man-bi-to.blogsky.com/

مگی لذت بردیم فقط بفرمایید اسم آلبوم را !گروهش را از روی کامنت ها فهمیدیم که پالت می باشد

شهر من بخند :دی آلبوم گروه پالت !
خعلییی قشنگه شیما ای کاش میشد برات بخرم بفرستم. میشه یه آدرس بدی لدفن ؟

omid 1394/07/08 ساعت 15:01

بدبخت آقایون کرمانی

داغونم شدم الان در حد ی مگهان ک مشکیشو فروخته

این چ تصوری آخه

مردای کرمانی چجوری ان در کل از نظر ظاهر و..
ب نظرتون شکلک علامت سوال

:))))) بابووو برو حال اون آقای وبلاگ نویس خوش تیپ رو بگیر !
به نظرم ماشین دوس دارم براش خوب خرج می کنن نسبتا وضعیت مالی خوبی دارن کرمانی ها(نه همشون ولی توشون ضعیف کمتره!)
مردای کرمانی ابروهاشون شبیه همه برام:دی
من بالغ بر ده تا آقای کرمونی دیدم اقلا:دی
بعد جونم براتون بگه پوستشونم که خب تیره ست اغلب :دی
چی بگم خب دیگه :))) غیرتی هم هستن :| . همین.
سیگار و قلیونم که اسباب بازیشونه اکثرا

omid 1394/07/08 ساعت 14:53


برعکس من همش بیرونم در حال فعالیت
با این تصوراتتون داغون شدم اصلا

:)))))) اون تصور من از آقایون کرمانیه دست خودمم نیست :دی
حالا من مرد تنبل کرمانی ندیدما ...یه روزی یه وبلاگ می خوندم ، اون دوست تپلمون کرمونی بود.
همشم میگفت یه شیشه گنده مشروب دستمه و لم دادم دارم خدااایی می کنم :))

omid 1394/07/08 ساعت 14:35

فقط مرسی آهنگها
حال کامنت ندارم اغلب خاموش بدون نظر میخونمتون
حالم پتاله( فک کنم کرمانی باشه)

:دی
خواهش می کنم آقا ... من شما رو لمیده همیشه تصور می کنم در حال نوشیدن و آهنگ گوشیدن
(نوشیدن آبجوی حلال!)

آویشن 1394/07/08 ساعت 14:00

می خرم آلبوم و آخه از کار پالت خوشم میاد،بیشتر از چارتار.

اوهوم پالت دوست می باشیم ما هممم !

باران 1394/07/08 ساعت 13:16

بنظرم این بیماری که میگن شیوع یافته بیشتر سیاسی هستش تا نظر پزشکی.یادمه چند سال پیش هم هی میگفتن نری حج عمره این بیماری
تو مکه است.یادمه اون سال خواهرم و دامادمون رفته بودند حج عمره
وقتی برگشتن گفتند اونجا هیچ خبری از این بیماری نبوده دومادمون
علوم سیاسی خونده میگفت اینا فقط جنبه ی سیاسی داره وقتی میخوان
تو رو از سفر به عربستان نهی کنن یا عربستانی ها رو اذیت کنن
از این طرفند های پزشکی استفاده میکنن و بیشتر سیاسیه تا پزشکی
میگفت والا ما با خیال راحت زیارت کردیم هیچ بیماری یا حتی خود اون
ویروس مشاهده نشده بود.
منم حدس اینکه اینبارم داستانش سیاسی هستش و بعید میدونم
اصلا این بیماری اینقدر کشنده باشه.


+خدا به اینجور پزشکان مملکتی سلامتی و طول عمر با برکت بده.آمین.

بله دومادتون بیراه نگفتن ؛)
البته بعید میدونم بعد این ماجرا آنچنان مردم مشتاق باشن برای رفتن. مگر خیلی مذهبی ها ... که خب واقعا من درکشون میکنم کسی که حتی یه نماز قضا نداره ، یه روزه قضا نداره و خمس پولش رو داده ، انفاق کرده ، جنگش رو رفته و ...
یعنی سعی کرده به تماااام دستورای خداش عمل کنه . خب سخته یکی رو نادید بگیره ، علما باید نشست داشته باشن و با اتفاقات روز پیش برن . بگن دیگه مکه واجب نیست. وگرنه واجبه و باید برن همچنان مردم ... جانشین های امام زمان هستن ناسلامتی و اونان که باید رای نهایی رو بدن و مردم رو راحت کنن از این مسولیت

بلوط سرخ 1394/07/08 ساعت 12:49

به بهههههههههههههههه عالییییییییییییی
مگی جون ما نت مفتی دارم دانلود نکنیم مشغول زمبه دانشگاه میشیم

:)))) دانلووود کن عزیزممم ... ولی لذت بردی برو و آلبوم این جان ها رو خریداری بنما... یا تک آهنگش رو اقلا از سایت :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد