مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روز کمک به توریست ! کسی هست اینجا آیا ؟

امروز کاملا اتفاقی چشمم به این ایده ی رنگی رنگی خورد ! 


+ اینجا کسی هست که بخواد کمک کنه به توریست ها ؟ اگر بله لطفا برام کامنت خصوصی بگذارید تا هماهنگ شیم با هم ! من رشت هستم و اگر تهران بودم احتمالا توریست های سوریم رو دعوت می کردم به کافی شاپی جایی... حالا اگه اینجا کسی هست که تمایل داره جایی رو نشونشون بده یا مهمونشون کنه به جایی لطفا بهم بگه. در صورتیکه چیزی مهمونشون کنید هزینه ش توسط مگهان پرداخت میشه :) آقا هستن و تا جایی که من دیدم کاملا هم فرهنگ ! و مسلمون ...

+ بعید می دونم این فرهنگ بین ایرانی ها جا افتاده باشه. اما امیدوارم که کسی داوطلب باشه برای کمک و خوب کردن حال توریست ها ؛) 

+ یه استادی داشتیم که همیشه میگفت فقط کافیه یک توریست رو خوشحال کنید! به هر طریقی ... وقتی برگرده به کشورش به صد نفر میگه که چه تجربه ی خوبی بوده سفر در اون کشور براش... 


نظرات 12 + ارسال نظر

من زیاد به توریست ها برخوردم و خاطره اینطوری زیاد دارم
اگر فرصت شه بنویسمشون جالب میشه
ایده خوبیه

چه جالب ...عوم بنویس برامون:*

مداد کوچک 1394/07/05 ساعت 09:15

موسیقی
قلب مردان را شعله ور می کند
و چشم زن ها را خیس ...

- لودویگ فان بتهوون

ترجمه : سینا عباسی هولاسو

:)

سلام و عرض ادب
عاقا من خودم توریستم
بِچا نِصفی جهان همشون توریستن

برقرار باشی و مستدام

:| سلام توریست :|

باران 1394/07/05 ساعت 01:53

کامنت خصوصی منو ببینین :))
ممنون.
البته من قول همکاری ندادم

چشم دیدم عزیزم... نه ایشون اوشون نیستن نگران نباش باران جان می شناسم از طریق همین وبلاگ

باران 1394/07/05 ساعت 01:41

پس برنامه اون رشتیه رو میخواهی دوباره تکرار کنی ؟؛ ))
همون که تو برنامه ماه عسل باهاش حرف زدند فک کنم رشتی بود
یه توریست های مهمون خونه اش بودند بمحض اینکه اونا رو میبنه خیلی
ازشون مهمان نوازی میکنه اونا هم وقتی میرن وطنشون میان از خوبی های اون خونواده حرف میزنن و همینجوری هر توریستی میخواد بره شمال
میره پیش ایشون و همینطور این داستان تکرار میشه تا این آقا و خانوم
خوش ذوق و مهمان نواز تو بین توریست ها معروف میشن و زندگی شون
تغییر میکنه :))
مگی توام میخوای مثل اونا بشی قطعا تو کافی شاپ استارتشو نزن بلکه
با انواع و اقسام لبنیات مثل اونا استارتشون بزن چون اون بیشتر به چشم میاد :))

سلام عزیزم
ایده فوق العاده جالبیه

آویشن 1394/07/04 ساعت 23:49

ایده ی جالبیه.اگه تو رشت توریستی ببینم خوشحال میشم کمکشون کنم،نه تنها فقط تو این یه روز.

اوهدممم... من کلا خیلی کم ممکنه وارد این بحث شده باشم ولی الان دوس دارم انگار ارتباطو

بنفش 1394/07/04 ساعت 20:37 http://dancelife.blogsky.com/

حرکت بامزه ایه ولی بنفش انگلیسی با لهجه ی همدانی ! به گفته ی تیچرش صحبت میکنه و آبروی همه رو میبره
:))

:))) از لهجه ی اونا بهتره که!!! منم با لهجه ی مگهانانه صحبت می کنم تازه :دی
اونا آبروشون میره پیش شما عزیزم :دی

کاسپین 1394/07/04 ساعت 17:08 http://http:

چه جالب من هستم.حالا چه کار کنیم؟؟؟؟؟

شما تهرانی کاسپین جان ؟
دوستای من اونجان . اگر اینجا بودن خودم مهمونشون می کردم :)

مامانکم به قول خودت هرچند نمیای اما همیشه توی قلب دخترت هستی....
من مامان ندارم...ینی مامان واقعی...
اما تو که مامانم شدی هم دایی مجازی پیدا کردم هم مامانه مجازی هم خاله ی مجازی...هم مامان جون و باباجون حاجی شده ی مجازی :))))
فک نکنم ولی حرفام اون چنان ارزش خوندن داشته باشن....
اها راستی مامان یه سوال..
میخوام عکس بذارم توی وبلاگم باید اندازه هاشو تغییر بدم؟
میشه کمکم کنی؟
بعد از اپلود کردنش باید چیکار کنم؟
ینی انجام میدم اما عکسه نمیاد...
یه قولی دادم به یه نفر باید چهار تا عکس بذارم توی وبم و بعد برم. ..

عزیزکم ...خدا مادرت رو رحمت کنه مهربون
بهت میگم چطوری ...الان خیلی دستم بنده:) میام می نویسم واست

هم راز 1394/07/04 ساعت 16:25

سلام مگهان جان...إن شاالله که پدر و مادرت بسلامتی برگردن عزیزم....

سلام دوست عزیزم... ممنونم خدا از دهنتون بشنوه. الهی آمین

mahee 1394/07/04 ساعت 16:02

چه کار جالبیه! من دوس دارم ولی زبان بلد نیستم

خیلی کار خوبیه ماهی جون :) اینام همچین پرفکت نیستن در حد رفع نیاز ...البته تو چت خوبه ولی تو مکالمه به نظرم نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد