مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مکه ی خونین و دل خونین من و ...

از مکه و منا چیزی برای گفتن ندارم ، اما از دلم دارم ... 

بمیرم برای دل عزادارامون ... من عزادار خانواده م نشدم ، اما حرفای مردم داره آبم میکنه ... نمی دونم چی دارن می کشن ؟ 

فقط از خدا براشون طلب صبر می کنم ... و هم چنان های های گریه... 22 نفری که مامان و بابا می شناختنشون جونشون رو از دست دادن . فردا بر می گرده پیکراشون... 

و ما هی پست می نویسم ، هی خون تر می کنیم دل عزادارامون رو... 

ما ایرانی ها با عاطفه های بی فکریم . همین ... 


+ ای کاش اندکی تامل کنیم . صراحت بیان همیشه خوب نیست . گفتن نظراتمون هرجایی منطقی نیست . واقعا نیست ... 

+ هنوز یاد صدای جیغ و ناله هایی میفتم که از پشت تلفن شنیدم ، که همسفرای مامان بابام ....... خدایا ببخش هممون رو ... ای کاش مرحم دل عزادارا و مسافر دارا باشیم . ای کاش...

نظرات 7 + ارسال نظر
نوا 1394/07/05 ساعت 13:55

دل من پیش دل شماست پیش اونهایی که بی خبرن پیش دل اونایی که نمیددنن عزیزشون چطور میرسه
الهی سایه پدر ومادر برسر شما مستدام باشه به سلامت برگردن پیشتون وقتی ادمی عزیزی درسفر داره بیتابه وقتی این خبرا را میشنوه تا عزیزش را سالم بغل نکنه بوس نکنه به هیچ چیزی اطمینان نداره
الهی خدابه خانواده های داغدارصبوری بده دربرابر داغ عزا ونمک حرف ورفتار مردم

....
ممنونم ازتون که درک بالایی دارین ... :) آدم لذت میبره از وجود انسان هایی چون شما

.. 1394/07/05 ساعت 08:37 http://zanitanhawador.blogsky.com

دیدن کامنتم برام خیلی جالب بود چون این پستت رو چند روز پیش خونده بودم آمل نمیدونستم چی باید بنویسم

.... چقدر جالب ...

سپیده 1394/07/04 ساعت 09:46

من که هنوز تو شوکم اخه این همه ادم چطور ممکنه اخه خدارو شکر که مامان بابات خوبن ....خدا فقط صبر بده حج امسال چقد تلخ شد اصن حال مسلمونا چقد بده یکی کشورش تو جنگه خیلیا اواره شدن

نل 1394/07/04 ساعت 08:50 http://ykishodan.blogsky.com

مردمی داریم که همه صاحب نظرن در همه چی...البته فکرنکنم من هم خارج از این مردم باشم...خدا ببخشه..


درباره نظر باران عزیز من پیگیری نکردم اما این هم در جواب اون پیام منتشر شده:

✅پاسخ:

خبر پیامبر(ص) از کشته شدن صدها نفر از حجاج در مسیر رمی جمرات در منا در آستانه ظهور

نمی دونم چی بگم ... ما درباره ی کسی که سرطان می گیره هم نظر میدیم ! اینا که چیزی نیست ...
نل خوشحالم که خوبی دختر...

+ می ترسم . یعنی ممکنه ؟ خدایا ما رو ببخش و ظهور و نزدیک کن

مترسک 1394/07/04 ساعت 08:15 http://1matarsak.com/

باعاطفه بی‌فکر، بهترین توصیفی بود که می‌شد کرد...

بهترین توصیف ... واقعا همینیم

آتوسا 1394/07/04 ساعت 07:37

پناه بر خدا... چه فاجعه تلخی... خدا رو شکر که خونواده شما سالم هستند.. ولی درک می کنم که دلشون شکسته..
فکر می کنم انشاءالله مامان و بابا که برگشتن، باید یه تراپی روانشناسی بگیرند به خاطر صحنه های دلخراشی که شاهد بودند.

همین فکرو می کنم . مخصوصا مامان که شرایطش اصلا جالب نیست و همش گریه می کنه ...

باران 1394/07/04 ساعت 03:52

ذی الحجه:
دوازدهمین ماه سال عرب و از ماه های حرام است .
پیامبر (ص)فرمود:
((صیحه ای در ماه رمضان شنیده میشود ...
قبیله ها در ماه ذی حجه به جنگ برمی خیزند و نشانه ی آن این است که حجاج را غارت می کنند و فاجعه ی بزرگی در منا روی می دهد که افراد بی شماری کشته می شوند و خون ها ریخته می شوند و بر جمرات می ریزد ))
منبع :
روزگار رهایی، ج 2، ص 865
بحارالنوار ج 51 ، ص 81


+خدا منو ببخشه.
مگی جان منو حلال کن خواهر کوچلو.
ایشالا بابا و مامانت بسلامتی برگردن.
ببخشید و خداحافظی.

من کسی نیستم که بخوام حلال کنم ... شما حلالم کنید.
وقتی دیروز این رو برام تو تلگرام فرستادن شروع کردم به اشک ریختن و از ته دلم از خدا خواستم که حقیقت داشته باشه ... خواستم از خدا که رو سیاه نباشم وقتی امام زمان ظهور میکنه.
نمیدونم چرا... اما دلم می خواد بی احترامی ها به دین به مردم با ایمان تموم شه... دلم می خواد عدل واقعی رو ببینم با چشمای خودم . دلم چیزایی می خواد که تنها چاره ش ظهوره .......
+ انشالله همه ی حجاج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد